• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Bio raakt er niet in. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet echt even niet meer wat ik met mijn relatie aan moet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom voegen mensen mij toe, terwijl ik ze niet eens ken? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Waarom voegen mensen mij toe, terwijl ik ze niet eens ken? D:


    Jup, ik had er net ook een. Iets met Bella ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Jup, ik had er net ook een. Iets met Bella ;'D

    Omg, zij ook al bij jou? Laat me raden Bella_Swan?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 13:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Omg, zij ook al bij jou? Laat me raden Bella_Swan?


    Jup --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Jup --'

    Hehe. Ik wil echt weten waarom mensen mij zomaar toevoegen, want het is niet de eerste keer. Altijd als ik ernaar vraag doen ze of hun neus bloed of geven ze zo'n antwoord met 'weet ik eigenlijk ook niet.' Voeg me dan ook niet toe -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De hele wereld is vandaag ziek en zieke mensen kunnen geen twee eindtoetsen leren voor de volgende dag (cat)


    take me back to the basics and the simple life

    Jezus, moeder. Ik ben vijftien, ik kan best alleen met de trein naar Oostende gaan. Het is niet alsof ik ga verkracht worden in een volle trein of zo.


    kindness is never a burden.

    Wallace schreef:
    (...)
    Hehe. Ik wil echt weten waarom mensen mij zomaar toevoegen, want het is niet de eerste keer. Altijd als ik ernaar vraag doen ze of hun neus bloed of geven ze zo'n antwoord met 'weet ik eigenlijk ook niet.' Voeg me dan ook niet toe -,-"


    Ik vraag er niet eens meer naar joh, hahah. Eigenljjk zou er een functie moeten komen van: ... wil je toevoegen als vriend, ga je akkoord?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm so tired.. ~.~
    Tegelijkertijd ben ik blij. Rare combinatie als je het mij vraagt.


    26 - 02 - '16

    Kuvira schreef:
    Jezus, moeder. Ik ben vijftien, ik kan best alleen met de trein naar Oostende gaan. Het is niet alsof ik ga verkracht worden in een volle trein of zo.


    Same.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ik vraag er niet eens meer naar joh, hahah. Eigenljjk zou er een functie moeten komen van: ... wil je toevoegen als vriend, ga je akkoord?

    Haha, ja inderdaad. Zou wel een stuk handiger zijn. Maar ach, wat jij ook al zei, wat maakt het ook uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Ik vraag er niet eens meer naar joh, hahah. Eigenljjk zou er een functie moeten komen van: ... wil je toevoegen als vriend, ga je akkoord?

    Eigenlijk zou die functie er gewoon moeten komen, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Schijnheilig kutkind.


    Caution first, always.