• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Teale schreef:
    (...)

    Sorry... (;

    Ik hou van Ariana Grande.

    Nee, mijn zusje lol. Blijf maar gewoon gezellig doorzingen hoor! :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, vanavond gingen we naar zo'n Chinees restaurant met zelfbediening, ik dus soep opscheppen, bleek het currysaus te zijn. Grootste faal ooit. ;-;

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 22:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blade schreef:
    Omg, vanavond gingen we naar zo'n Chinees restaurant met zelfbediening, ik dus soep opscheppen, bleek het currysaus te zijn. Grootste faal ooit. ;-;


    HAHAHAH - Sorry, maar dat is gewoon vreselijk grappig! :'D
    Was het lekker? x) ghehe



    OTOFT: Dan maar met lege maag naar bed. Kan natuurlijk geen kwaad, scheelt misselijk worden. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    HAHAHAH - Sorry, maar dat is gewoon vreselijk grappig! :'D
    Was het lekker? x) ghehe



    OTOFT: Dan maar met lege maag naar bed. Kan natuurlijk geen kwaad, scheelt misselijk worden. (:

    M'n vader hield me nog net op tijd tegen, maar riep daarna expres heel luid tegen de garçon dat zijn onhandige en verkouden dochter dacht dat het soep was. Het zag er nochtans best wel lekker uit, eigenlijk. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom zit er beschuit in mijn haar? Levensvragen die ik nooit beantwoord zal krijgen...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I'm trash. :')


    Caution first, always.

    Stomme fb


    16 - 09 - '17

    Nou, mooi, met dat af te hebben ga ik maar eindelijk aan de Godfather. Epic als 't een drank zou zijn: “Ja, geef me 'n 'Godfather'.” Hehe, lololol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het moment wanneer je echt last hebt van schrijfkriebels maar aan geen enkele RPG durft meedoen omdat je bang bent dat je het toch nog te druk gaat hebben en uiteindelijk niet kunt schrijven.
    Ik kan ook aan een nieuw verhaal werken met de kans dat ik het toch nooit af maak.
    DILEMMA! D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Het moment wanneer je echt last hebt van schrijfkriebels maar aan geen enkele RPG durft meedoen omdat je bang bent dat je het toch nog te druk gaat hebben en uiteindelijk niet kunt schrijven.
    Ik kan ook aan een nieuw verhaal werken met de kans dat ik het toch nooit af maak.
    DILEMMA! D:

    Is een ORPG niet iets? Als je met iemand schrijft die het begrijpt dat je zo druk bent, maakt het vast niet uit als je eens wat later reageert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Is een ORPG niet iets? Als je met iemand schrijft die het begrijpt dat je zo druk bent, maakt het vast niet uit als je eens wat later reageert.

    De laatste keer dat ik dat heb gedaan, is al meer dan een jaar geleden en dat liep eigenlijk nog veel stroever dan een gewone RPG.
    Al moet ik wel toegeven dat een gewone RPG bij mij toch ook al een vijftal maanden is geleden...Als het niet langer is.
    Ik zal morgen wel zien wat ik van plan ben, eerst mijn slaap inhalen. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Half twee klinkt wat prettiger dan drie uur. Bijna.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik had echt eerder moeten gaan slapen. Ben nu doodmoe en dan te bedenken dat ik half 11 's avonds pas weer echt thuis ben +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Whuut gijzeling in Sidney en in Gent. Wauw. Wereldgijzeldag of zo?
    Sowieso is in Sidney de Jihad (hoe je t schrijft) bezig.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 10:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waauw. Als ik vrijdag geen school had gehad, had ik een nieuwe game kunnen testen :c


    26 - 02 - '16