• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 15:04 ]

    Wie weet heb ik wel een geluksdag. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik weet dat ik gemeen ben door onze afspraak af te blazen, maar ik snap niet waarom ik überhaupt mee moest in de eerste plaats. Het is niet alsof hij het apprecieert dat zij er is, so why bother. En daarbij, ze moest me maar geen pijn doen. It's not me, it's you.


    kindness is never a burden.

    Wat een klote dag. Ik ga logeren en mijn weken van huishouden zijn binnen 1 dag weggevaagd. Ik heb zin om in een hoekje te huilen. Dit laat echt zien wat voor instelling mijn familie heeft. EN JULLIE DURVEN GEWOON WEG TE GAAN. En ja ik moet achterblijven om op te ruimen? Wat zijn jullie voor ouders? Toen ik voorstelde om wat huishoud taken op mij te nemen was het gewoon als beleefdheid. Niet om assepoester .02 te worden.Ik heb ook een sociaal leven. I'm so facking mad. Ik voel me alleen en wil een knuffel. Klote ouders.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Wat een klote dag. Ik ga logeren en mijn weken van huishouden zijn binnen 1 dag weggevaagd. Ik heb zin om in een hoekje te huilen. Dit laat echt zien wat voor instelling mijn familie heeft. EN JULLIE DURVEN GEWOON WEG TE GAAN. En ja ik moet achterblijven om op te ruimen? Wat zijn jullie voor ouders? Toen ik voorstelde om wat huishoud taken op mij te nemen was het gewoon als beleefdheid. Niet om assepoester .02 te worden.Ik heb ook een sociaal leven. I'm so facking mad. Ik voel me alleen en wil een knuffel. Klote ouders.


    I'm your little ray of pitch black.

    Die haat allemaal ... leuk jongens. Lekker volwassen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Gardenzio schreef:
    Wauw, dat ziet er raar uit, voor de eerste keer GM...

    *evil glares*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Had ik maar geld voor kerstkaarten, muhuh (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm bored and lazy. Eigenlijk wil ik kleuren in mijn eigen kleurboek, maar mijn pols doet al pijn. :/ En het is te donker hier.


    Your make-up is terrible

    Hahahaha, ik ga helemaal stuk hier >< zo leuk als je, je beste vriendin verward krijgt door een wending in je verhaal :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Houdop.met.zingen. -_-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Houdop.met.zingen. -_-"


    Sorry... (;

    Ik hou van Ariana Grande.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    I need to write.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Kan je zeggen wat er is Eef?" Nee, want er is niets, dat heb ik echt al vier keer gezegd. Ik word er schijtziek van dat ze niet luisteren naar wat ik zeg. Is het zo gek dat ik soms niet de hele tijd vrolijk mee klets? Want volgens mij kan dat gewoon hoor, zonder je slecht te voelen.

    Waarom in godsnaam is mijn maag zo van streek?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pff ;(


    16 - 09 - '17