• Omdat Howedes, Andersen en Langerak het een leuke idee vonden om meer te kunnen praten over voetbal hier op Quizlet. Hebben we dit topic opgezet!
    Ergens in mijn achterhoofd heb ik het idee dat dit 'soort' topic al eens bestond, maar dan nu opnieuw en hopelijk leeft het voetbal hier dan weer wat op. c:

    Join the club! c:


    Leden:
    Howedes - Gabriëla. | Mats Hummels, Nicolai Boilesen, Erik Durm, Marco Reus, Julian Draxler, Christoph Kramer, Nuri Sahin, Arek Milik, Viktor Fischer, Sven Bender, Benedikt Höwedes, Marc Bartra.
    Langerak - Ness. | Mario Götze, Oscar Emboaba, Jasper Cillessen, Neymar, Erik Durm, Marc Bartra, Marco Reus, Julian Draxler, Manuel Neuer, Christoph Kramer, Nuri Sahin, Ilkay Gündogan, Lars Bender, Mitchell Langerak, Sergi Roberto, Munir El Haddadi, Wojciech Szczesny, Alexis Sanchez, Niklas Moisander.
    Andersen - Nicoline. | Daley Blind, Alex Corredera, Isco, Lucas Andersen.
    Cicatrix - Noa. | Robin v. Persie, Lionel Messi, Daley Blind.
    TomRiddle - Tamara | Mario Balotelli, Nigel de Jong en Cristiano Ronaldo.
    CrissSquared - Kim | Klaas-Jan Hunterlaar.
    Orton - Denize | Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Karim Benzema, Jesé Rodriquez, Iker Casillas, James Rodriquez, Marcelo, Fábio Coentrão, Memphis Depay, Graziano Pellé, Marc Bartra, Marco Reus, Mario Götze, Ibrahim Afellay.
    PrimRue - Celine | Fernando Torres, David Villa, Gerard Pique, Cesc Fabregas, Iker Casillas, Lionel Messi, Jasper Cillessen, Nicolai Boilesen, Christian Eriksen, Viktor Fischer, Marco Reus.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 23:19 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Howedes schreef:
    Nu staan de links er gewoon uitgetypt.. moet je ze even overnemen.


    Thankyouuu (:


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    Geen probleem. c:
    Oh en als je nog dingen zoekt, er staat sowieso één one shot bij mijn Stand Alones verhaal. Haha.
    Ik heb overal dingen staan omg.


    Danmarks Dynamite.

    Ik zal het onthouden ^^ *Zet je stand Alones in haar bladwijzers*
    Ik heb nu echt 20 tabbladen open staan wow haha (':

    Ik had voor jij me die links stuurde een Marco Reus verhaal gevonden op tumblr dus die ga ik nu eerst even lezen ^^ Ben benieuwd of het wat is!
    En daarna ga ik die blogs die jij stuurde eens afstruinen hehe, ze staan al bij mn favorieten (A)


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    PrimRue schreef:
    Ik zal het onthouden ^^ *Zet je stand Alones in haar bladwijzers*
    Ik heb nu echt 20 tabbladen open staan wow haha (':

    Ik had voor jij me die links stuurde een Marco Reus verhaal gevonden op tumblr dus die ga ik nu eerst even lezen ^^ Ben benieuwd of het wat is!
    En daarna ga ik die blogs die jij stuurde eens afstruinen hehe, ze staan al bij mn favorieten (A)


    Hehehe. :Y) Veel plezier met lezen. Marco verhalen zijn altijd goed. c:


    Danmarks Dynamite.

    Howedes schreef:
    (...)

    Hehehe. :Y) Veel plezier met lezen. Marco verhalen zijn altijd goed. c:


    Dankje ^^
    Haha precies daarom heb ik hem ook gelijk aangeklikt, ik heb hem hier vandaan btw voor als je ook nog eens leesvoer nodig hebt --> http://gooner-chicanetrap.tumblr.com/Fanfiction.


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    Gonna take a look. c:


    Danmarks Dynamite.

    Omg, hi. Zou ik je naam en je favoriete voetballers mogen, dan zet ik je op de lijst. c:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    GABGABGAB, help me even.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    YES I AM HERE WHATS WRONG. You should make the icons vierkant.


    Danmarks Dynamite.

    Howedes schreef:
    YES I AM HERE WHATS WRONG. You should make the icons vierkant.


    Dat dus, omg. En deze heb ik even snel gepakt omdat het nog altijd Nuri was. HAHAHA.
    Wait a sec.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Deze?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    De kwaliteit wordt een beetje slecht. Hm. :c


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Langerak schreef:
    Omg, hi. Zou ik je naam en je favoriete voetballers mogen, dan zet ik je op de lijst. c:


    Heya! (:
    Ik ben Celine en mn fave voetballers zijn: Fernando Torres, David Villa, Gerard Pique, Cesc Fabregas, Iker Casillas, Lionel Messi, Jasper Cillessen, Nicolai Boilesen, Christian Eriksen, Viktor Visher, Marco Reus
    Hmm ik heb het gevoel dat ik er wat vergeet met mn slaperige kop haha maja (':


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    Howedes schreef:



    MARCOOOO ^^
    En mario op de achtergrond haha


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff