• Oké, ik moet dit gewoon eventjes kwijt. :D

    Ik speel al een aardig tijdje Runescape (Uhh, iets meer dan anderhalf jaar denk ik?) en daar had ik op een keer een jongen ontmoet (Waarschijnlijk iets van ongeveer een jaar geleden), waar ik goede vrienden mee werd. We hielden van dezelfde dingen, maar waren allebei ook heel anders. Het was erg leuk, en ik wou elke dag dat hij online kwam, een later kwam ik erachter dat hij dat ook bij mij wou. We werden zulke goede vrienden dat we samen ook andere games gingen doen zoals Lord of the Rings Online. Maar ik was me bewust van de gevaren van internet, en ik wou me niet laten kwetsen dat het een of andere engerd was. Maar hij bestond echt, want hij had facebook en zo werd onze band nog sterker. Later hadden we ook Skype gesprekken en velen Whatsapp gesprekken. Ik werd verliefd op hem, de manier hoe hij praatte (op Skype :D ), de manier hoe hij me behandelde, plagerig maar ook als een koningin. Het was gewoon alles bij elkaar, en ik kon het niet meer langer voor me houden! Dus gisteren vertelde ik dit hem via Skype toen ik op school was, en raad eens? Hij had ook gevoelens voor mij! En hij is dus mijn vriendje , en ik kan me geen betere voorstellen (H) Hij heet Giel, is bijna drie jaar ouder dan mij (Dat betekent dus twee :P ) en God, wat ben ik dankbaar voor hem, voor ons. Hij woont in de provincie Flevoland en ik in de provincie Utrecht, en we gaan binnenkort afspreken! (hoera)

    Ja dit moest ik gewoon even vertellen (yeah)

    Okay om ook nog even het topic nuttig te houden, hebben jullie je liefde (als je die hebt) Online ontmoet of gewoon in real life :Y) En wat vind je zo bijzonder an die persoon?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 21:21 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ga al meer dan drie jaar met de user Dauth die ik op Quizlet ontmoet heb. :Y) Maar we hebben elkaar wel eerst in het echt gezien voor we aan een relatie begonnen, in het echt is iemand vaak toch wat anders.


    Your make-up is terrible

    Super! Gefeliciteerd, meid. Geniet ervan!

    Ik heb een hopeloze crush op een jongen waarvan ik echt totaal geen idee heb of-ie mij wel ziet staan, maar geen vriendje, nee. ^^

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 21:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh, wat ontzettend leuk voor je! Gefeliciflapstaart! *O*

    Ik heb mijn liefde op mijn school leren kennen en wat ik bijzonder vind? Ik weet het niet precies, maar ik weet wel dat hij mijn soulmate is, want hij is niet alleen mijn vriendje, maar ook nog eens mijn allerbeste vriend waar ik altijd op kan rekenen. Hij is mijn rots in de branding, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Aahw, dat is zo schattig! Ik hoop dat hij in het echt ook zo lief is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik speel ook RuneScape! :3

    Gefeliciteerd trouwens en veel plezier, geluk en fijne tijd samen (:


    26 - 02 - '16

    Wat ongelooflijk schattig :3 Ik vind dit soort verhalen altijd zo leuk, want het laat zien dat op het internet niet alleen maar vieze mensen zitten

    Nou, ik heb al 3,5 jaar een soort crush op dezelfde jongen, vanaf de eerste en ik ben bevriend met hem, maar ik durf er niets van te zeggen, want ik heb het vermoeden dat het niet wederzijds is :') Al hebben we wel dezelfde interesses en gaan we leuk met elkaar om..


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ow, hoe schattig! Wat leuk voor je c: Ik hoop dat de meeting leuk wordt.

    Ik heb ook wel iemand die ik leuk vind, ja, maar ach :p

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 21:45 ]


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    Ik ga al meer dan drie jaar met de user Dauth die ik op Quizlet ontmoet heb. :Y) Maar we hebben elkaar wel eerst in het echt gezien voor we aan een relatie begonnen, in het echt is iemand vaak toch wat anders.


    Ja, we hadden ookal vaker geskypt, maar ik kan me herinneren dat de eerste keer toch wel erg raar was inderdaad.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ah iedereen bedankt! En voor degene met chrushes, hopeloos of niet. Ik heb de gok gewaagd, en ik begrijp dat het eng is maar het heeft me enorm geholpen haha. Maar ik weet jullie situatie niet. Mijn Pb staat altijd voor jullie open hoor!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Patholoog schreef:
    Aahw, dat is zo schattig! Ik hoop dat hij in het echt ook zo lief is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk dat het zo is uitgepakt en het uiteindelijk niet één of andere engerd bleek te zijn.

    Mijn vriend heb ik via de sportvereniging leren kennen. In 2010 heb ik hem voor het eerst ontmoet en we hadden toen samen een wedstrijd gewonnen. Drie jaar later, op 4 januari 2013, waren we allebei bij hetzelfde evenement van de club en heb ik, samen met wat vriendinnen, meer gesproken met hem. Op dat moment was ik verliefd geworden. Vervolgens hadden we in april 2013 elkaar toegevoegd op Facebook waarbij we ongelooflijk veel hebben gechat.
    Richting het einde van de maand mei hintte we af en toe naar elkaar over een toekomst samen en 27 mei 2013 kwam uiteindelijk de vraag of ik een relatie wilde met mijn, toenmalige, crush.
    We zijn inmiddels 18 maanden en drie weken een stel.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Runescape, dat speelde ik vroeger altijd ^^ Super leuk! Gefeliciteerd!!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Altijd leuk, relaties die via internet beginnen. Ik ken mijn vriend ook via internet ^^
    Helaas woont hij 260 km bij me vandaan.

    Ik ben heel erg blij voor je, maar ik ben zelf even klaar met de liefde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn ex en ik hebben elkaar ook via het internet leren kennen. We woonden ong. 700Km van elkaar vandaan. We zijn 2,5jaar samen geweest, tot ik het heb uitgemaakt. Anyway, ik ben erg blij voor jou, maar zoals de persoon boven me al zei: ik ben ook even done met de liefde :|

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 0:00 ]