• Oké, ik moet dit gewoon eventjes kwijt. :D

    Ik speel al een aardig tijdje Runescape (Uhh, iets meer dan anderhalf jaar denk ik?) en daar had ik op een keer een jongen ontmoet (Waarschijnlijk iets van ongeveer een jaar geleden), waar ik goede vrienden mee werd. We hielden van dezelfde dingen, maar waren allebei ook heel anders. Het was erg leuk, en ik wou elke dag dat hij online kwam, een later kwam ik erachter dat hij dat ook bij mij wou. We werden zulke goede vrienden dat we samen ook andere games gingen doen zoals Lord of the Rings Online. Maar ik was me bewust van de gevaren van internet, en ik wou me niet laten kwetsen dat het een of andere engerd was. Maar hij bestond echt, want hij had facebook en zo werd onze band nog sterker. Later hadden we ook Skype gesprekken en velen Whatsapp gesprekken. Ik werd verliefd op hem, de manier hoe hij praatte (op Skype :D ), de manier hoe hij me behandelde, plagerig maar ook als een koningin. Het was gewoon alles bij elkaar, en ik kon het niet meer langer voor me houden! Dus gisteren vertelde ik dit hem via Skype toen ik op school was, en raad eens? Hij had ook gevoelens voor mij! En hij is dus mijn vriendje , en ik kan me geen betere voorstellen (H) Hij heet Giel, is bijna drie jaar ouder dan mij (Dat betekent dus twee :P ) en God, wat ben ik dankbaar voor hem, voor ons. Hij woont in de provincie Flevoland en ik in de provincie Utrecht, en we gaan binnenkort afspreken! (hoera)

    Ja dit moest ik gewoon even vertellen (yeah)

    Okay om ook nog even het topic nuttig te houden, hebben jullie je liefde (als je die hebt) Online ontmoet of gewoon in real life :Y) En wat vind je zo bijzonder an die persoon?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 21:21 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Gefeliciteerd. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn ex heb ik ontmoet via Tinder. Ik zou alleen niet zomaar een relatie nemen als je diegene nog nooit in het echt hebt ontmoet. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Weten je ouders er wel van?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat leuk!
    Ik vindt dit soort dingen altijd leuk om te horen. Gefeliciteerd!


    She was always looking for more..

    Gefeliciteerd, al sta ik er soms wel wat sceptisch over met mensen die je alleen via skype en shit kent, maar als het voor jou werkt des te beter.
    Zelf hou ik me liever met andere dingen bezig dan met vriendjes.


    Take me to wonderland

    Barnabas schreef:
    Mijn ex heb ik ontmoet via Tinder. Ik zou alleen niet zomaar een relatie nemen als je diegene nog nooit in het echt hebt ontmoet. Ik hoop dat het goed blijft gaan. Weten je ouders er wel van?


    We gaan het ook nog even uitvogelen als we elkaar zien, (wat btw zondag al is (yeah) )
    Mijn ouders weten er ook van, en hoewel ze in het begin een beetje bang waren dat het een pedo was, of een engerd van drie jaar ouder, zijn ze nu blij voor me.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Blade schreef:
    Super! Gefeliciteerd, meid. Geniet ervan!

    Ik heb een hopeloze crush op een jongen waarvan ik echt totaal geen idee heb of-ie mij wel ziet staan, maar geen vriendje, nee. ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat leuk voor je. Hopelijk is hij 'in het echt' nog liever dan hij via het internet is. (:

    Ik ga deze week uit met een jongen, maar hij wil me nog niet vertellen wat we gaan doen, dus ik zweet nu al peentjes. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk! Hopelijk is hij in het echt net zoals op Skype n.n

    Ik heb mijn vriend in het ziekenhuis ontmoet. We hadden er college en kwamen elkaar tegen toen we allebei verdwaald waren.


    I am an idiot, I move.

    Ooh dat is leuk ^^
    Ik ken de jongen die ik nu leuk vind van een feestje en morgen zie ik hem weer :3

    Aw, gefeliciteerd! Veel geluk jullie twee (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zo leuk! Ik hoop dat hij in het echt nog leuker is!

    Ik heb nu iets langer dan twee jaar een vriend. Het gene wat ik zo bijzonder vindt is dat hij mij altijd zou steunen en mij altijd zou helpen. Ook begrijpt hij veel dingen die andere niet begrijpen want hij doet ook aan hoog niveau judo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En, hoe was het?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat schattig en enorm leuk voor jullie! Het is alleen wel spannend dat je al een relatie bent begonnen, voordat je hem in het echt hebt gezien. Iemand kan in het echt heel anders zijn dan op internet, maar alsnog is het enorm leuk voor je en hoop ik dat het in het echt net zo gezellig gaat zijn als online! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn relatie is deels online begonnen, hoewel we in hetzelfde dorp wonen. Hij had een keer met een vriendin van mij gezoend en ik moest hem over haar uithoren via facebook. (Want op een of andere manier waren we al vrienden op facebook, hoewel we elkaar nooit echt hadden gezien en gesproken.)
    We hebben echt super veel via facebook gepraat, die vriendin van mijn vond hem toch niet leuk genoeg en is ons toen gaan koppelen aangezien het super goed klikte.

    Dus inmiddels hebben we alweer ruim anderhalf jaar een relatie. <'3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Barnabas schreef:
    En, hoe was het?


    Sorry, ik had je reactie niet meer gezien.

    Het was geweldig! Hij was precies hetzelfde als de jongen die ik in mijn hoofd had, misschien zelfs nog perfecter. We wonen niet heel erg er van elkaar vandaan, en ik ben gisteren nog met hem naar de film geweest, maar daar open ik straks nog even een apart topic over, omdat ik de film zo geweldig vond.
    Maar we hoefden helemaal niks uit te vogelen, want we wisten bijna alles al van elkaar! En hij heeft een hele aardige familie die me met open armen ontving. Hij heeft nog een oudere broer maar die is al uit huis, en een tweeling broer en zus van mijn leeftijd. Z'n huis is best wel groot, en volgens mij zijn ze best wel rijk :O Niet dat het iets uitmaakt want voor mij blijft hij gewoon Giel.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."