• Ik heb zo'n meisje op msn.. Die beweert dat ze met Tom heeft.. Gisteren ook, ze had haar webcam aan.. Ik vraag of Tom in beeld mag, zegt ze : oke ik ga hem ff halen.. komt ze terug, zegt ze dat hij niet wil.. Mocht ik tegen hem praten.. wat denk je, drukt ze snel haar cam uit.. Zodat ik niet kan zien dat ik niet tegen Tom praat.. En ik weet niet of jullie Anime Con kennen.. Maar das iets met Anime (duhh xD) Maar das dus niets voor Tom.. en zij zegt ook dat hij daar heen gaat.. En ik vroeg net om een foto, neemt ze een foto van haar rug en die van Tom.. Me moeder zag zelfs dat het Tom niet was.. Maar waar het om gaat, ze gelooft het zelf nog ook.. En ohja, Tom Kaulitz blijkt nederlands te kunnen.. want dat meisje ging naar de wc.. en Tom zat er nog achter, maar hij praatte nederlands..
    Oke, hoe ongeloofwaardig is dit? xD

    [/amen]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Omgod! Zieligheid héérst bij dat kind!
    En hoe kan TOM nu bij haar zijn als hij hele tijd bij mij is ?! LOLZ . [x'D] Maaaar, ik heb wel ergens gelezen dat TOM en BILL allebei een relatie hebben met twee meisjes van frankrijk! ..
    x


    Reaching for something in the distance_

    Omgod! Zieligheid héérst bij dat kind!
    En hoe kan TOM nu bij haar zijn als hij hele tijd bij mij is ?! LOLZ . [x'D] Maaaar, ik heb wel ergens gelezen dat TOM en BILL allebei een relatie hebben met twee meisjes van frankrijk! ..
    x

    Maar dat is een gerugt ;)
    Die 2 meisjes stonden op een filmpje bij hun,, maar het verhaal is gedraait, en zo is er uit gekomen dat het hun vriednin was.
    En Bill heeft al een GeheimenRealtatsie met Andreas.. XD


    Dunno ><

    (...)
    Maar dat is een gerugt ;)
    Die 2 meisjes stonden op een filmpje bij hun,, maar het verhaal is gedraait, en zo is er uit gekomen dat het hun vriednin was.
    En Bill heeft al een GeheimenRealtatsie met Andreas.. XD

    Haha, ik dacht ook al dat het een gerucht was . Ma ergens hoop ik wel dat ze allevier een goeie vaste vriendin hebben die hen weer wat op hun positieven brengt! Of ze trg naar EUROPA laat komen!! Heb je dat filmpje soms nog ? [A']


    Reaching for something in the distance_

    (...)
    Haha, ik dacht ook al dat het een gerucht was . Ma ergens hoop ik wel dat ze allevier een goeie vaste vriendin hebben die hen weer wat op hun positieven brengt! Of ze trg naar EUROPA laat komen!! Heb je dat filmpje soms nog ? [A']

    Ik zal even dat filmpje zoeken,, je zal wel raar kijken,, want het is door een fan gefilmt, enzo en je gaat zekker zeggen, dat je er niks uit kan opmerken, want dat kan niemant, waar die 2meiden die er bij staan, dat zouden die fransen moeten zijn ;)


    Dunno ><

    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0
    Ja,, en die helemala met dat blonden haar in het begn,, en die raare tas, is Andreas. dus niet dneken dat dat die meisjes zijn ;)


    Dunno ><

    jah, ik heb zoon meisje op msn die blijft volhoude dat ze met bill is en dat hij daar is, terwijl hij erges in amerika zat -_- erg zielig :D

    http://nl.youtube.com/watch?v=gje_F-dujq0
    Ja,, en die helemala met dat blonden haar in het begn,, en die raare tas, is Andreas. dus niet dneken dat dat die meisjes zijn ;)


    Dankjeee! Kga onmiddellijk kijken! x


    Reaching for something in the distance_

    (...)

    Dankjeee! Kga onmiddellijk kijken! x


    Pff, daar kun je totaal niets uit opmaken!!
    ö x.


    Reaching for something in the distance_

    jah, ik heb zoon meisje op msn die blijft volhoude dat ze met bill is en dat hij daar is, terwijl hij erges in amerika zat -_- erg zielig :D

    Ja,, en bill woont bij mij om de hoek, en ik ga zo op me Paaarse step,, MET GLITTERTJES :D
    Naar hem toe. en hem dwingen mij een kusje te geven, zodat ik ook kan doen of wij een relatsie hebben, terwel het aleen maar vriendschaapelijk was, en dan ga ik die foto over heel het internet versprijden >.<
    Geloof je het zelf?! Ik bijna, ik kan namelijk heel goed liegen^^


    Dunno ><

    (...)

    Pff, daar kun je totaal niets uit opmaken!!
    ö x.

    Zij ik tog!!! Het is een verhaal wat erg agter speelt,, en daar kunnen ze naturlijk mooi een filmpje voor pakken, waar 2 blonden grietjes in lopen!


    Dunno ><

    (...)
    Zij ik tog!!! Het is een verhaal wat erg agter speelt,, en daar kunnen ze naturlijk mooi een filmpje voor pakken, waar 2 blonden grietjes in lopen!


    Omg! Het leven als artiest moet lastig zijn . Je loopt bij een blonde griet en het is onmiddellijk je lief waarmee je al maanden een vaste relatie hebt! Like OMFG ! x


    Reaching for something in the distance_

    (...)

    Omg! Het leven als artiest moet lastig zijn . Je loopt bij een blonde griet en het is onmiddellijk je lief waarmee je al maanden een vaste relatie hebt! Like OMFG ! x

    Dat is hun probleem. Je weet dat als je beroemt wil worden, er ook gerugten zullen verprijt worden ;)


    Dunno ><

    (...)
    Dat is hun probleem. Je weet dat als je beroemt wil worden, er ook gerugten zullen verprijt worden ;)


    Haha! Da is hé! Ma das tg overdreven! Ö En da meiske vanop msn dat doet alsof ze Tom zijn vriendin is, is écht massa's zielig! Ik denk als je zijn vriendin bent, dat geheim gaat houden en ik zou niet op msn zitten moest Tom in mn huis zitten! Hahah! :P


    Reaching for something in the distance_

    (...)
    Maar dan kan hij wel lekker de bak in draaien, omdat hij met een minderJarige gaat, en hij dan Pedo is ;)

    Dat bedoel ik niet. Ik bedoel op de beschrijving van het meisje, dat het een Nederlandse is. Ik wil gewoon zeggen dat het toch goed mogelijk is dat hij een Nederlandse vriendin zou hebben? Of een Franse, Spaanse?


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Dat bedoel ik niet. Ik bedoel op de beschrijving van het meisje, dat het een Nederlandse is. Ik wil gewoon zeggen dat het toch goed mogelijk is dat hij een Nederlandse vriendin zou hebben? Of een Franse, Spaanse?


    Ja, dat is wel mogelijk. Wrm niet? Maar dat hij opeens nederlands praat als hij al moeite heeft met engels ? s:


    Reaching for something in the distance_