• Ik heb zo'n meisje op msn.. Die beweert dat ze met Tom heeft.. Gisteren ook, ze had haar webcam aan.. Ik vraag of Tom in beeld mag, zegt ze : oke ik ga hem ff halen.. komt ze terug, zegt ze dat hij niet wil.. Mocht ik tegen hem praten.. wat denk je, drukt ze snel haar cam uit.. Zodat ik niet kan zien dat ik niet tegen Tom praat.. En ik weet niet of jullie Anime Con kennen.. Maar das iets met Anime (duhh xD) Maar das dus niets voor Tom.. en zij zegt ook dat hij daar heen gaat.. En ik vroeg net om een foto, neemt ze een foto van haar rug en die van Tom.. Me moeder zag zelfs dat het Tom niet was.. Maar waar het om gaat, ze gelooft het zelf nog ook.. En ohja, Tom Kaulitz blijkt nederlands te kunnen.. want dat meisje ging naar de wc.. en Tom zat er nog achter, maar hij praatte nederlands..
    Oke, hoe ongeloofwaardig is dit? xD

    [/amen]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    (...)
    Dat bedoel ik niet. Ik bedoel op de beschrijving van het meisje, dat het een Nederlandse is. Ik wil gewoon zeggen dat het toch goed mogelijk is dat hij een Nederlandse vriendin zou hebben? Of een Franse, Spaanse?

    :O ja oke. dat geloof ik ook best.
    Maar niet dat hij met een 14 jaarige heeft!


    Dunno ><

    (...)

    Ja, dat is wel mogelijk. Wrm niet? Maar dat hij opeens nederlands praat als hij al moeite heeft met engels ? s:

    Nou,, ze spreken better Engels dan mij hooor.. xD


    Dunno ><

    (...)
    Nou,, ze spreken better Engels dan mij hooor.. xD

    Haha! Nja, ik kan beter engels dan nederlands! x'D


    Reaching for something in the distance_

    (...)
    :O ja oke. dat geloof ik ook best.
    Maar niet dat hij met een 14 jaarige heeft!

    Dat zou ik ook niet geloven ;D


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Haha! Nja, ik kan beter engels dan nederlands! x'D

    Ik kan ook geen Nederlands volgens me vriendinen.. XD
    Terwel in Nederlander ben, en dan moet je je egt gaan sgamewn >.<


    Dunno ><

    (...)
    Ik kan ook geen Nederlands volgens me vriendinen.. XD
    Terwel in Nederlander ben, en dan moet je je egt gaan sgamewn >.<


    Haha! Ooo ! Dat zou ik noooit zeggen! [A']


    Reaching for something in the distance_

    DIe Mens Iss Gwoon Geakk In de kOpp
    Ik kann Ook zegge Jaa k hb met tom Maa dn weet de hele wereld dt t nie waar is en k zou zoiets ook nie zeggen als t serieus is voor de grp well maa dt zegge zoveel mensen xD

    Heel ongeloofwaadig =]


    Life is hard and then we die

    Wat boeit het? Als zíj zich er goed bij voelt, laat haar gewoon gaan. Je denkt toch zeker niet dat zij de énige is die dat doet. Bovendien moet je daar geen aandacht aan besteden.


    -

    Nu de grote vraag: Ken je haar? En hoe kom je aan haar msn? Je gaat me toch níet vertellen dat je haar toevoegde omdat ze beweerde dat ze Tom's vriendin was? _O-


    -

    ha ha ha. 8)


    it's cool to know nothing.

    omg heb je die msn ik ga dat wijf egt uitlullen ;)!

    omg heb je die msn ik ga dat wijf egt uitlullen ;)!

    Ja ik wil ook!!
    dan ga ik helemaal doen, of ik haar geloof. dat is Kapot grappig. :P


    Dunno ><

    ze wil hem niet geven dus

    dat is zoo nep !!

    want Tom is namelijk hier bij mij !!:D

    grapje -_-

    het zielige is dat ze het zelf nog gelooft ook !:P

    mjaa

    zeg gwn dat dat niet kan dat je het nichtje van Georg bent en dan zeg je dat Tom geen vriendin heeft! dan heb je haar ook :D


    xx succes!!