• Ik heb zo'n meisje op msn.. Die beweert dat ze met Tom heeft.. Gisteren ook, ze had haar webcam aan.. Ik vraag of Tom in beeld mag, zegt ze : oke ik ga hem ff halen.. komt ze terug, zegt ze dat hij niet wil.. Mocht ik tegen hem praten.. wat denk je, drukt ze snel haar cam uit.. Zodat ik niet kan zien dat ik niet tegen Tom praat.. En ik weet niet of jullie Anime Con kennen.. Maar das iets met Anime (duhh xD) Maar das dus niets voor Tom.. en zij zegt ook dat hij daar heen gaat.. En ik vroeg net om een foto, neemt ze een foto van haar rug en die van Tom.. Me moeder zag zelfs dat het Tom niet was.. Maar waar het om gaat, ze gelooft het zelf nog ook.. En ohja, Tom Kaulitz blijkt nederlands te kunnen.. want dat meisje ging naar de wc.. en Tom zat er nog achter, maar hij praatte nederlands..
    Oke, hoe ongeloofwaardig is dit? xD

    [/amen]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    dat is zoo nep !!

    want Tom is namelijk hier bij mij !!:D

    grapje -_-

    het zielige is dat ze het zelf nog gelooft ook !:P

    mjaa

    zeg gwn dat dat niet kan dat je het nichtje van Georg bent en dan zeg je dat Tom geen vriendin heeft! dan heb je haar ook :D


    xx succes!!

    ik wil niet veel zeggen hoor
    maar duitsters verstaan nederlands :'D

    voor grote delen tenminste
    ze kunnen het miss niet praten maar wel verstaan :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jezus, ZO ONGELOFELIJK FAKEEEEEEE Ö

    Als ze het zelf ook nog gelooft, dan is het echt wel erg --


    Listen to what we're not saying..

    ik wil niet veel zeggen hoor
    maar duitsters verstaan nederlands :'D

    voor grote delen tenminste
    ze kunnen het miss niet praten maar wel verstaan :P
    True! Eeen vriend van me is ook Duits, EN KOMT VRIJDAG HIERHEEN<3 maar je kunt gewoon nederlands tegen 'm lullen, en hij duits tegen mij. Te handig XD


    Life is hard and then we die

    Als Tom iets nooit zou kunnen is het Nederlands xD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    En ohja, Tom Kaulitz blijkt nederlands te kunnen.. want dat meisje ging naar de wc.. en Tom zat er nog achter, maar hij praatte nederlands..


    Zeg haar dan maar namens ,gelovig ik bijna, iedereen hier dat ze Tom maar moet complimenteren met zijn snelle goed aangeleerde NL!

    xD

    XxX Hope (K)

    Whahah,,
    Ja,, er bestaan n0u eenmaal rare mensen x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Nu de grote vraag: Ken je haar? En hoe kom je aan haar msn? Je gaat me toch níet vertellen dat je haar toevoegde omdat ze beweerde dat ze Tom's vriendin was? _O-


    Nee, ze is een vriendin van me zus.. En toen zei ze tegen me zus dat ze met Tom had, en me zus geloofde het xD Dus die heeft haar bij mij ook toe gevoegd.. En toen heb ik van de 'vriendin' van tom Kaulitz.. Bill's msn gekregen.. (A) Die zo fake is.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Wa een zielig kind! >.<


    If music be the food of love, play on!