• Ik heb zo'n meisje op msn.. Die beweert dat ze met Tom heeft.. Gisteren ook, ze had haar webcam aan.. Ik vraag of Tom in beeld mag, zegt ze : oke ik ga hem ff halen.. komt ze terug, zegt ze dat hij niet wil.. Mocht ik tegen hem praten.. wat denk je, drukt ze snel haar cam uit.. Zodat ik niet kan zien dat ik niet tegen Tom praat.. En ik weet niet of jullie Anime Con kennen.. Maar das iets met Anime (duhh xD) Maar das dus niets voor Tom.. en zij zegt ook dat hij daar heen gaat.. En ik vroeg net om een foto, neemt ze een foto van haar rug en die van Tom.. Me moeder zag zelfs dat het Tom niet was.. Maar waar het om gaat, ze gelooft het zelf nog ook.. En ohja, Tom Kaulitz blijkt nederlands te kunnen.. want dat meisje ging naar de wc.. en Tom zat er nog achter, maar hij praatte nederlands..
    Oke, hoe ongeloofwaardig is dit? xD

    [/amen]


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Zeker!!!

    Nederlands:S OMFG!!! Was het maar so!

    En met die Cam weet je hoe lomp!!!

    Egt fake dus!!

    OMFG ='D die heeft aandacht te kort
    x'] Beetje Tom nadoen

    Omg, WAT NEP x'D
    Allemaal van die jaloerze trutten die dat zijn,! die willen allemaal het 'vriendinnetje'zijn van TOm,En dan geloven ze het zelf ook nog eens,Dat ze hem hebben! -.- Zielig is dat;)

    Laat haar gewoon in haar fantasie wereldje,!
    dat kind spoort niet ! x'D

    x

    Dat had mijn vriendin met Kiro! (Of hoe je het ook schrijft) Die gast van CB!!.. xD
    een vriendin van haar, had zogenaamt zijn msn aan haar gegeven, enzo. en dus zou ze met hem hebben,, en zij geloofde dus egt dat zij met die Kiro had. terwel haar vriendin gewoon agter die msn zat. en toen had me andere vriendin opeens met Shin. xD zulke dingen zijn egt altijd heel geloofwardig.
    Maar ik boedoel, hoezo zou zoon beroemde gast, met een 13 jaarige nemen >.<
    Maar even ofer op jou verhaal.
    HEt klinkt alemaal heel geloofwardig hoor >.<
    Voral gelofen. Je moed je vriendin laten denken dat je het gelooft, dat is het leukst :P


    Dunno ><

    Dat had mijn vriendin met Kiro! (Of hoe je het ook schrijft) Die gast van CB!!.. xD
    een vriendin van haar, had zogenaamt zijn msn aan haar gegeven, enzo. en dus zou ze met hem hebben,, en zij geloofde dus egt dat zij met die Kiro had. terwel haar vriendin gewoon agter die msn zat. en toen had me andere vriendin opeens met Shin. xD zulke dingen zijn egt altijd heel geloofwardig.
    Maar ik boedoel, hoezo zou zoon beroemde gast, met een 13 jaarige nemen >.<
    Maar even ofer op jou verhaal.
    HEt klinkt alemaal heel geloofwardig hoor >.<
    Voral gelofen. Je moed je vriendin laten denken dat je het gelooft, dat is het leukst :P


    Je is me vriendin niet.. Vriendin van me zus.. Maar Tom met een 14 jarig, met zwart haar, hele kleine mini tietjes.. xD Dat gaat neit samen..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Dat vind ik echt zielig...
    Dom kind...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    omg zo dom..xD.. Zou ik die email eens mogen, want ik heb toevallig ook 1 op msn, ik wil evn kijken of het de zelfde is.. Bedankt he(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Tom die Nederlands prasat.. Ja, in your dreams. ;')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bill en Tom kunnen maar één woord nederlands; klootzak =,='' xD
    [en ''ja'' en ''dankje'' xD]

    Omgosh =.="


    Take My Hand Take A Breath ...

    Bill en Tom kunnen maar één woord nederlands; klootzak =,='' xD
    [en ''ja'' en ''dankje'' xD]


    Dat zijn er 3, hoor. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ach, laat dat kindje gewoon. Als ze zich daardoor goed in der vel voelt, maakt het me niet veel uit. Zolang ze zelf maar weet dat het niet waar is. En trouwens, waarom zouden ze geen Nederlandse vriendin kunnen hebben?


    Sing the song of the stars for me.

    (...)

    Je is me vriendin niet.. Vriendin van me zus.. Maar Tom met een 14 jarig, met zwart haar, hele kleine mini tietjes.. xD Dat gaat neit samen..

    Waarom niet? Misschien is Tom juist degene met het kleinste hartje van alle vier. Je moet niet al die imagofakerij geloven. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    (...)
    Waarom niet? Misschien is Tom juist degene met het kleinste hartje van alle vier. Je moet niet al die imagofakerij geloven. ;D

    Maar dan kan hij wel lekker de bak in draaien, omdat hij met een minderJarige gaat, en hij dan Pedo is ;)


    Dunno ><

    Ach, laat dat kindje gewoon. Als ze zich daardoor goed in der vel voelt, maakt het me niet veel uit. Zolang ze zelf maar weet dat het niet waar is. En trouwens, waarom zouden ze geen Nederlandse vriendin kunnen hebben?


    Het is geeen probleem dat ze Nederlandse is, maar dat ze 14 is!


    Your make-up is terrible