• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik herinner dat niet eens van mezelf :'D ik denk dat ik wel op de peuterschool was.. DENK, en ik denk dat ik 5 was toen ik begon.. ? oh god, ik heb echt geeeen idee x') zullen we gewoon zeggen dat ik bijna altijd de oudste van de klas was maar ook de kleinste, zo afschuwelijk D: en dat zegt dan een heleboel :') dus neem ik aan dat ik begon toen ik vijf jaar oud was.


    Ik weet het niet meer; behalve dat weet ik haast zeker ik 4 was toen ik in groep 1 kwam :'3 en toen was ik nog de kleinste van de klas.. dus ik weet hoe je je voelt. Alleen ik heb toen een soort groei-spurt gehad in .... leerjaar 1 van basisschool geloof ik... en toen bleef ik hangen op 1,71. Dus ik ben groter dan Dylan D'; nooooh maar 0,03 m :'3

    ----
    Ach ik weet niet of het je opbeurt; maar we moeten toch kleine en grote mensen hebben (: en dat maakt ons ieder uniek en al dat soort world-peace crap :'3
    Ik zat zelf ooit met een jongen in de klas en die was te vroeg geboren waardoor het leek alsof hij anorexia had en was dan... niet zo groot; maar hij pastte wel gewoon 'goed' in de klas. Dus het hoeft geen Perk te zijn (ohja en hij was ook de oudste van de klas! hij was 19 in mijn 4e leerjaar..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik weet het niet meer; behalve dat weet ik haast zeker ik 4 was toen ik in groep 1 kwam :'3 en toen was ik nog de kleinste van de klas.. dus ik weet hoe je je voelt. Alleen ik heb toen een soort groei-spurt gehad in .... leerjaar 1 van basisschool geloof ik... en toen bleef ik hangen op 1,71. Dus ik ben groter dan Dylan D'; nooooh maar 0,03 m :'3

    ----
    Ach ik weet niet of het je opbeurt; maar we moeten toch kleine en grote mensen hebben (: en dat maakt ons ieder uniek en al dat soort world-peace crap :'3
    Ik zat zelf ooit met een jongen in de klas en die was te vroeg geboren waardoor het leek alsof hij anorexia had en was dan... niet zo groot; maar hij pastte wel gewoon 'goed' in de klas. Dus het hoeft geen Perk te zijn (ohja en hij was ook de oudste van de klas! hij was 19 in mijn 4e leerjaar..


    dat zeggen veel mensen en mij maakt het ook niet echt uit, maar bijvoorbeeld op mijn stageplek vragen personen aan mij of ik hier stage loop en als ik ja zeg, doen ze zich voor alsof ze net te horen hebben gekregen dat hun man zwanger is met een zesling. verbaasd dus. en als ik terug naar een basisschool ga voor bepaalde dingen en ik sta tussen de groep 6/7 leerlingen, ik pas gewoon perfect in hun klas. zelfs kleiner dan hun :'] dat irriteert me dus altijd.

    jij hebt nog geluk, je was tenminste over de 1,50. ik zal en blijf er altijd onder hangen :p

    in mijn klas heb ik ook meer van al dat ''kinderen'' die jonger dan mij zijn, maar lijken op mannen van 30 en vrouwen van de 50. groot, breed en lang. en voelt gewoon dan zo vreemd aan :')

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:13 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    wwooowww wacht ik las er bijna over heen... ben je blijven zitten? wacht je bent 13- dan hoort leerjaar 2 toch? x.o'


    Nee ik ben dertien en zit in klas 2 dus nooit blijven zitten.
    Op Zweinstein ben je 11 als je klas 1 begint, 12 als je klas 2 begint enz.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat zeggen veel mensen en mij maakt het ook niet echt uit, maar bijvoorbeeld op mijn stageplek vragen personen aan mij of ik hier stage loop en als ik ja zeg, doen ze zich voor alsof ze net te horen hebben gekregen dat hun man zwanger is met een zesling. verbaasd dus. en als ik terug naar een basisschool ga voor bepaalde dingen en ik sta tussen de groep 6/7 leerlingen, ik pas gewoon perfect in hun klas. zelfs kleiner dan hun :'] dat irriteert me dus altijd.

    jij hebt nog geluk, je was tenminste over de 1,50. ik zal en blijf er altijd onder hangen :p

    in mijn klas heb ik ook meer van al dat ''kinderen'' die jonger dan mij zijn, maar lijken op mannen van 30 en vrouwen van de 50. groot, breed en lang. en voelt gewoon dan zo vreemd aan :')


    Ik was in klas 1 de op een na langste van de klas. De langste was een vriendin van mij. Het is ook niet leuk om lang te zijn aangezien het ontzettend gênant kan zijn. Zo hadden we op de basisschool dansles en moest ik dansen met een jongen die een kop kleiner was. Dat is gewoon echt niet leuk.

    En op de een of andere manier word ik toch altijd nog over het hoofd gezien. Je zou denken dat je opvalt als je lang bent, maar blijkbaar is dat niet zo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ‘uhmm.. ik was bij jou..’ begon ik voordat ik mijn armen om zijn middel gooiden en mijn ogen dichtkneep om mijn hoofd tegen zijn zij te planten.
    ‘Toen ging jouw vriend met mij praten… en… toen gingen we knalpoker spelen...en.. en de verliezer moest een fles alcohol leeg drinken. In één keer.’ Meteen met dat hield ik mijn mond voordat ik stiekem naar boven spiekte. ‘..maar niemand heeft verloren- noch gewonnen… Fred, vond het te laat, maar volgende keer moet jij mee doen; anders word ik echt ingemaakt.’ Zei ik complimenterend naar George waarbij ik me dichter naar hem toedrukte; ik kan die plaatjes echt niet onthouden. Veels te moeilijk…’


    wat doet die illegale aanhalingsteken daar, waar is zijn wederhelft D: wat is nou een zin daar die Campbell hardop zegt :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Er is wel iets gebeurt en dat weten we allebei. Als ik je hand aanraak verstijf je helemaal. Maar als jij het graag wilt negeren dan doen we dat. Ik ga even May mijn excuses aanbieden.’ Voordat ik hem überhaupt terug kon trekken op zijn plaats; gezien alles beter was dan May- liep hij al weg waardoor ik snel naar mijn bacon en ei keek wat op mijn bord lag wat me met de seconde misselijker maakte- of misschien was wat mij misselijker maakte het feit dat mijn blik automatisch gleed naar Jonah en May; en ik kon haast zweren dat May het gezien had doordat ze een kus op Jonahs wang drukte wier het toeliet waardoor mijn hand stilviel in mijn haar terwijl ik het liefst May op dit vastbinden aan een ridder; wier ik van zijn zwaard zou beroven om een voor een haar vinger af te snijden, om vervolgens met haar tenen en oren te beginnen. Net zolang tot ze zou smeken om vergiffenis waardoor ik mijn leedvermaak kon botvieren tot ze uiteindelijk van de wonden haarzelf uit haar leven verloste waardoor ik het laatste restje May uit haar afschuwelijk lelijke ogen zag wegebben. Het enige wat ik kon doen wat bij beide zou werken is de volledige- onschuld spelen en áárdig zijn. of nouja; aardig tegen Jonah want voor May had ik geen vriendelijk woord over wat misschien verklaarde waarom ik zonder te denken voor ze stond en mijn hand op Jonahs schouder had liggen en May kil aankeek.
    ‘Oh; jemig. Hét heeft zich uit haar slaapkamer weten te tillen; het blijkt maar weer hoe- verschrikkelijk- erg je het vond dat Jonah je dumpte als een zak afval in een container.’ Ik klopte neerbuigend op haar hoofd. ‘En als je ons wilt excuseren; we hebben wel wat beters te doen dan naar huilbaby’s te luisteren.’ Met dat greep ik zonder na te denken naar Jonahs hand en trok hem overeind om hem mee te sleuren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    wat doet die illegale aanhalingsteken daar, waar is zijn wederhelft D: wat is nou een zin daar die Campbell hardop zegt :'D


    Ja je hebt geluk dat hij nogal slaap-dronken is. (net wakker dus; weinig bewust van de betekenis van zijn woorden x'D)

    Edit: lees mijn post goed... overal waar aanhalingstekens staan zegt hij.. ze staan er overal D';

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:21 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ik was in klas 1 de op een na langste van de klas. De langste was een vriendin van mij. Het is ook niet leuk om lang te zijn aangezien het ontzettend gênant kan zijn. Zo hadden we op de basisschool dansles en moest ik dansen met een jongen die een kop kleiner was. Dat is gewoon echt niet leuk.

    En op de een of andere manier word ik toch altijd nog over het hoofd gezien. Je zou denken dat je opvalt als je lang bent, maar blijkbaar is dat niet zo.


    wat gewoon perfect is, is om gewoon normaal te zijn voor je leeftijd. niet te lang, niet te kort, maar ach, zelf kunnen we dat moeilijk gaan bepalen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘uhmm.. ik was bij jou..’ zei hij en gooide een arm om mijn zij heen waarbij ik een glimlach tevoorschijn perste.
    ‘Toen ging jouw vriend met mij praten… en… toen gingen we knalpoker spelen...en.. en de verliezer moest een fles alcohol leeg drinken. In één keer... maar niemand heeft verloren- noch gewonnen… Fred, vond het te laat, maar volgende keer moet jij mee doen; anders word ik echt ingemaakt. ik kan die plaatjes echt niet onthouden. Veels te moeilijk…’
    Ik keek hem even aan en schudde zachtjes met mijn hoofd terwijl ik de glimlach probeerde te behouden.
    ‘je was dronken, Camp.’ Murmelde ik en ving gemakkelijk zijn blik op. Even drong er een gedachte in me op waar ik Campbell de bed uit sleurde en hem samen met Leo de openhaarvuur in te gooien, maar die gedachtes liet ik maar beter voor mezelf. Ik zette een denk positie op en staarde voor even naar het plafond.
    ‘je had gedronken.’
    Ik keek weer terug naar Campbell en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    ‘vanaf nu ga ik je echt niet alleen laten. Niet eens als je slaapt of naar het wc gaat, ik zal bij je blijven.’ Zei ik en keek even weer weg.
    ‘en dat vriend heet Leo. Het zou beter geweest zijn als jullie zouden spelen zonder dat verdomde weddenschap, maar hij is eenmaal zo.’ Zuchtte ik.
    ‘en reken er maar op dat ik voor de volgende potje er bij ben. Deze weddenschap wil ik echt niet meer horen, Camp. Al zegt hij dat je uit het raam moet springen of professor Perkamentus moet gaan zoenen, alles behalve het drinken van Alcohol. Ik meen het.’ zei ik en later pas merkte ik hoeveel ik klonk op mam. Oh Merlin, ik klonk echt als mam.. shit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ja je hebt geluk dat hij nogal slaap-dronken is. (net wakker dus; weinig bewust van de betekenis van zijn woorden x'D)

    Edit: lees mijn post goed... overal waar aanhalingstekens staan zegt hij.. ze staan er overal D';


    maar er stond alleen een aanhalingsteken dicht, geen open D: of ben ik nu nou de domme hier :'3 nouuu, sorry, ik heb maar drie uurtjes geslapen vandaag ondanks dat het vakantie is :'}


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oeh, drie posts achter elkaar plus deze is vier :Y) dit was zo onnodig, sorry


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waauw :'( waarom wilt George camp dood maken samen met leo?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Waauw :'( waarom wilt George camp dood maken samen met leo?


    wees maar niet bang, dat wilt hij niet echt, hij is gewoon wat gespannen en verward waardoor hij aan vreemde dingen gaat denken net als dat. als hij dat echt graag wilde, had hij al lang al tegen Camp geschreeuwd. maar dat doet hij niet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ik hoor achter me Ralf mijn naam zeggen, maar ik negeer het. Aleksander heeft me zo ontzettend veel dingen aangedaan, ik kan hem wel vermoorden. Misschien moet ik de wereld gewoon van hem verlossen. Hij is het leven niet waard. En vanaf nu gaat hij niet meer die van mij verpesten. Al zo lang heeft hij dat gedaan.
          ‘Fred, a-alsjeblieft blijf kalm.’ Bij het horen van Ralfs stem spannen mijn spieren aan. Ik kan nu niet doorgaan, want dan zou hij denken dat ik niet om hem geef. Daarom doe ik een paar stappen terug en kijk ik hem aan.
          'Het spijt me, Ralf. Hij bleef leugens vertellen. Ik hou van jou en alleen van jou.' Aleksander kijkt me even aan en dan pakt hij zijn toverstok. 'Expelliarmus,' zeg ik snel waardoor zijn stok door de lucht vliegt, recht in mijn hand.
          Ik negeer Aleksander en draai me om naar Ralf. Zonder iets te zeggen trek ik hem naar me toe en kus ik hem. Al snel laat ik hem weer los omdat ik Aleksander in de gaten moet houden, maar ik moest het even doen. 'Ik hou alleen van jou, Ralf,' zeg ik. Daarna draai ik me om naar Aleksander.
          'Beloof me dat je me nooit meer lastig zal vallen, of Ralf of wie dan ook. Anders dan meld ik je bij de politie voor stalken en weet ik veel wat nog meer.' Aleksander knikt snel en ik gooit zijn stok naar hem toe. Zonder nog iets te zeggen rent hij de kamer uit.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:42 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik heb zo een gevoel dat dit niet de laatste keer zal zijn dat Aleksander ons lastigvalt.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••