• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Welk jaar zit die '' may'' :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    6e jaar


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    6e jaar


    wat een brugpieper (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wat een brugpieper (cat)


    Ralf zit ook in het zesde jaar. En ik zou in het derde jaar zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ralf zit ook in het zesde jaar. En ik zou in het derde jaar zitten.


    Maar ik heb geen hekel en haat naar jou en Ralf :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Jonah !! jij vieze gluiperige uch! :<


    eigenlijk moeten we vanaf nu ook bijhouden wie Jonah en Kealan allemaal gekust hebben :') het is nu maar een persoon nog, maar wie weet stijgt het zo erg dat ze nog erger worden dan Campbell :') niet slecht bedoeld, Camp ^^ jij bent gewoon te knap waardoor iedereen jou kust ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Ralf zit ook in het zesde jaar. En ik zou in het derde jaar zitten.


    wwooowww wacht ik las er bijna over heen... ben je blijven zitten? wacht je bent 13- dan hoort leerjaar 2 toch? x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    eigenlijk moeten we vanaf nu ook bijhouden wie Jonah en Kealan allemaal gekust hebben :') het is nu maar een persoon nog, maar wie weet stijgt het zo erg dat ze nog erger worden dan Campbell :') niet slecht bedoeld, Camp ^^ jij bent gewoon te knap waardoor iedereen jou kust ^^


    Ik ben er op voorbereid dat er elk moment weer een personage mijn Campje gaat aanranden D'; alleen George mag dat ja! en misschien Leo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wwooowww wacht ik las er bijna over heen... ben je blijven zitten? wacht je bent 13- dan hoort leerjaar 2 toch? x.o'


    misschien blijven zitten op de basisschool, want ik bleef ook zitten in groep drie denk ik, dus zou ik eigenlijk ook in de vierde zitten.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    misschien blijven zitten op de basisschool, want ik bleef ook zitten in groep drie denk ik, dus zou ik eigenlijk ook in de vierde zitten.


    Nu klinkt het zo wannabe maar ik ben klas 4 blijven zitten op basisschool... .... als je narekent klopt dat ook :p maar ik was geloof ik 14-15 in klas 2 middelbaar..

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nu klinkt het zo wannabe maar ik ben klas 4 blijven zitten op basisschool... .... als je narekent klopt dat ook :p maar ik was geloof ik 14-15 in klas 2 middelbaar..


    ik denk dat het bij iedereen verschillend is aangezien anderen eerder beginnen met school dan sommigen. want vanaf jaar 4 mag een kind naar school en vanaf jaar 5 gaat de leerplicht in ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik denk dat het bij iedereen verschillend is aangezien anderen eerder beginnen met school dan sommigen. want vanaf jaar 4 mag een kind naar school en vanaf jaar 5 gaat de leerplicht in ^^


    Ik was geloof ik 4 toen ik in klas 1 kwam van bassischool... maar ik heb nooit op peuterschool ofzo gezeten x"D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ben er op voorbereid dat er elk moment weer een personage mijn Campje gaat aanranden D'; alleen George mag dat ja! en misschien Leo


    omg dat is eng :'3 straks vind je Leo nog leuker dan George D:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik was geloof ik 4 toen ik in klas 1 kwam van bassischool... maar ik heb nooit op peuterschool ofzo gezeten x"D


    ik herinner dat niet eens van mezelf :'D ik denk dat ik wel op de peuterschool was.. DENK, en ik denk dat ik 5 was toen ik begon.. ? oh god, ik heb echt geeeen idee x') zullen we gewoon zeggen dat ik bijna altijd de oudste van de klas was maar ook de kleinste, zo afschuwelijk D: en dat zegt dan een heleboel :') dus neem ik aan dat ik begon toen ik vijf jaar oud was.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes gleden mijn ogen dicht toen Georges hand door mijn haar streelde. ‘ik heb je zelf hierheen gebracht, Campbell Saunders. Je- je.. je viel beneden in slaap en ik kon je niet alleen beneden laten.’ Voorzichtig kwam ik weer onder het dekbed tevoorschijn en direct toen ik mijn ogen opende verblindde alweer de licht mijn ogen waardoor ik maar nutteloos een hand boven mijn ogen hield.
    ‘Campbell.. wat herinner je nog van gisteravond?’ vaag keek ik omhoog waar zijn ogen die van mij leek te doorboren als het felle licht wat onder mijn hand probeerde te komen.
    ‘uhmm.. ik was bij jou..’ begon ik voordat ik mijn armen om zijn middel gooiden en mijn ogen dichtkneep om mijn hoofd tegen zijn zij te planten.
    ‘Toen ging jouw vriend met mij praten… en… toen gingen we knalpoker spelen...en.. en de verliezer moest een fles alcohol leeg drinken. In één keer.’ Meteen met dat hield ik mijn mond voordat ik stiekem naar boven spiekte. ‘..maar niemand heeft verloren- noch gewonnen… Fred, vond het te laat, maar volgende keer moet jij mee doen; anders word ik echt ingemaakt.’ Zei ik complimenterend naar George waarbij ik me dichter naar hem toedrukte; ik kan die plaatjes echt niet onthouden. Veels te moeilijk…’

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya