• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Kealan komt aangelopen en ik voel de bui al hangen. ‘Oh; jemig. Hét heeft zich uit haar slaapkamer weten te tillen; het blijkt maar weer hoe- verschrikkelijk- erg je het vond dat Jonah je dumpte als een zak afval in een container. En als je ons wilt excuseren; we hebben wel wat beters te doen dan naar huilbaby’s te luisteren.’ Hij trekt me mee aan mijn hand, maar ik trek mijn hand weg.
          'Sorry, ik ben zo terug,' zeg ik tegen May en ik trek Kealan hardhandig mee naar een gang waar verder niemand is. Daar kijk ik hem woedend aan. 'Kan je je nou echt niet wat beter gedragen dan dat? En ik ben geen klein kind dat je zomaar aan zijn hand mee weg kan trekken. Leer het verschil tussen een vriend en een slaaf.' Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem dan even aan.
          'We weten allebei dat je tegen jezelf liegt als je zegt dat gisteravond helemaal niks voor je betekent.' Ik duw hem zachtjes tegen de muur aan en hou mijn mond centimeters van die van hem verwijderd. 'En ik weet dat je hart op dit moment sneller klopt dan normaal, Kealan- Dereck Moore.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Je was dronken, Camp. Je had gedronken. Vanaf nu ga ik je echt niet alleen laten. Niet eens als je slaapt of naar de wc gaat, ik zal bij je blijven. En dat vriend heet Leo. Het zou beter geweest zijn als jullie zouden spelen zonder dat verdomde weddenschap, maar hij is eenmaal zo. En reken er maar op dat ik voor de volgende potje er bij ben. Deze weddenschap wil ik echt niet meer horen, Camp. Al zegt hij dat je uit het raam moet springen of professor Perkamentus moet gaan zoenen, alles behalve het drinken van Alcohol. Ik meen het.’ Verbaasd keek ik op terwijl mijn wenkbrauwen zich fronsten.
    ‘George…’ het kwam ietwat verbaasd eruit terwijl ik me iets hoger op trok wat alleen maar enorm pijn opleverde in mijn ribbenkast en wat ik me kan herinneren; nog een stekender pijn in mijn zij.
    ‘George.. ik snap het niet.’ Bracht ik zachtjes uit. ‘Je-je wilde er een leuk jaar van maken- en- en.. iedereen vind me stom- net zoals Leo; iedereen lachte me uit en- en ze vonden me een mislukkeling nu; George. Ik moest íets doen. Ik bedoel- iedereen vraagt zich af wat je in vredesnaam met míj moet. Ik moest iets doen…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘George…’ zijn stem klonk verbaasd wat mij ietwat ongemakkelijk weg liet kijken.
    ‘George.. ik snap het niet. Je-je wilde er een leuk jaar van maken- en- en.. iedereen vind me stom- net zoals Leo; iedereen lachte me uit en- en ze vonden me een mislukkeling nu; George. Ik moest íets doen. Ik bedoel- iedereen vraagt zich af wat je in vredesnaam met míj moet. Ik moest iets doen…’
    Ik schudde met mijn hoofd en keek weer terug naar Campbell die zich wat overeind had getrokken en pakte zijn hand vast waar ik er zwijgend naar begon te staren.
    ‘iedereen die jou uit lacht zal ik er voor zorgen dat ze nooit meer kunnen gaan lachen.’ Grapte ik zachtjes en keek weer op naar hem.
    ‘Campbell, ik wil ook een leuke jaar, ja, samen met jou. Ik wil niet dat je zulke dingen gaat doen puur om andermans aandacht te trekken. Wees gewoon normaal, misschien wat meer open en dat is alles. Alleen het feit dat je gisteren dronk voor een weddenschap met knalpoker die je hebt gespeeld met iemand die je niet kent.. dat lijkt niet echt op de Campbell die ik ken.’
    Ik legde een hand op zijn schouder waar ik zachtjes in kneep en trok een mondhoek omhoog trok.
    ‘en Merlin, wie weet wat je allemaal gaat doen als je dronken bent.’ Zei ik dan.
    ‘en- uh, sorry als ik zo bezorgd klink. Maar ik ben eenmaal zo als het over mijn Campbell gaat.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Hij deed een aantal stappen naar achteren en keek me aan. Ergens dacht ik dat hij boos op mij was waardoor ik ruw op mijn lip beet en gauw wegkeek.
    'Het spijt me, Ralf. Hij bleef leugens vertellen. Ik hou van jou en alleen van jou.'
    Ik keek hem weer aan en probeerde een glimlach tevoorschijn te persen, tot hij zich plotseling omdraaide en zijn stok naar Aleksander richtte.
    'Expelliarmus,’ riep hij en de stok die Aleksander uit had gestoken vloog uit zijn handen waarna Fred die opving. Verbaasd keek toe toen Fred zich weer naar mij toe omdraaide en me in een kus trok. Nog steeds verbaasd, beantwoorde ik zijn kus voordat hij me losliet en ik eindelijk een glimlach tevoorschijn perste.
    'Ik hou alleen van jou, Ralf,' zei hij voordat hij weer terug naar Aleksander keek.
    'Beloof me dat je me nooit meer lastig zal vallen, of Ralf of wie dan ook. Anders dan meld ik je bij de politie voor stalken en weet ik veel wat nog meer.' Aleksander knikt snel waarna Fred zijn stok weer terug naar hem toegooide waarna hij het leerlingenkamer verliet. Ik keek Fred weer aan en zuchtte zachtjes voordat ik me omdraaide en onbewust naar het portret begon te staren die voor mij stond waar een oud vrouw me met een iets te brede glimlach aanstaarde.
    ‘hij gaat terug komen..’ murmelde ik impulsief. Zelf fronste ik mijn voorhoofd door mijn eigen woorden maar toch draaide ik me weer naar Fred om en greep naar zijn handen.
    ‘of niet?’ ging ik maar verder.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Hij gaat terug komen,' murmelt Ralf. Hij draait zich naar me om en pakt mijn handen vast. 'Of niet?' Ik haal mijn schouders op. Waarschijnlijk komt hij terug, maar dan doe ik wat ik zei. Ik laat hem hier niet zomaar mee weg komen. Hij verdient het niet om een normaal leven te leiden. Misschien is hij op dit moment wel weer andere mensen aan het bedreigen.
          'Nu ga ik me omkleden en ik beloof dat ik niet iemand anders ga kussen,' zeg ik en ik grijns even naar Ralf, waarna ik de trap op ren. In de leerlingenkamer zie ik George en Campbell samen praten. Waar ze over praten kan ik niet verstaan.
          'Hallo, ik ga zo met Ralf naar de Grote Zaal. Kom maar mee als jullie willen.' Ik loop naar mijn bed en stop dan even. 'Als jullie Aleksander zien dan moeten jullie het zeggen,' zeg ik tegen de twee. George wist dat ik bevriend was met Aleks, meer niet. Campbell kent hem waarschijnlijk van Klammfels.
          Als ik omgekleed ben sluip ik de trap af en ga ik achter Ralf staan in de leerlingenkamer. Dan sla ik plotseling mijn armen om hem heen. 'Klaar om te gaan eten?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ach; Camp hoeft zich geen zorgen te maken. leo zorgt wel dat hij weer alcohol heeft (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan- Dereck Moore

    In plaats van dat hij mijn hand ook beetpakt als teken dat hij voor mij koos liet hij mij abrupt los en draaide zich tot mijn grootste ergernis naar May toe.
    ‘Sorry, ik ben zo terug.’ Met dat trok Jonah voor het eerst mij de zaal waardoor ik geen tijd had om me los te rukken en Jonah flink de waarheid te vertellen dat ik hoger moest staan dan May op zijn lijst. Ik was zíjn beste vriend. Ik kende hem al 7 jaar. Hij is al 7 jaar van míj.
    ‘Kan je je nou echt niet wat beter gedragen dan dat? En ik ben geen klein kind dat je zomaar aan zijn hand mee weg kan trekken. Leer het verschil tussen een vriend en een slaaf. We weten allebei dat je tegen jezelf liegt als je zegt dat gisteravond helemaal niks voor je betekent.’ Met een frons keek ik omhoog; recht in zijn ogen waardoor ik zijn handen niet zag aankomen die plotseling me tegen de muur aandrukte. Merlin. Ik was altijd op mijn hoede en nu; nu brak Jonah er doorheen. Het kwam vast dat hij duistere magie heeft gebruikt of iets. Langzaam kwam zijn lippen- nee zijn hoofd dichterbij terwijl zijn handen als moeren me nog tegen de muur drukte; iets wat zorgde dat- voor het eerst in mijn leven- ik niet agressief werd doordat iemand sterker dan mij leek wat mij een onderdaan maakte terwijl mijn hart op een vreemde manier sneller begon te bonzen terwijl ik totaal niet aan het sporten was.
    'We weten allebei dat je tegen jezelf liegt als je zegt dat gisteravond helemaal niks voor je betekent. En ik weet dat je hart op dit moment sneller klopt dan normaal, Kealan- Dereck Moore.' Verward schudde ik mijn hoofd terwijl de betekenis daarvan allang verdwenen leek te zijn. Zachtjes en langzaam kwamen zijn lippen dichterbij terwijl ik zijn neus tegen die van mij voelde tot ik besefte dat ik degene was die dichterbij kwam- en Jonah niet. Iets wat me snel weer tegen de muur drukte en snel zijn handen wegdrukte. ‘Nee- ik voel helemaal niks; heb je nou niks geleerd- denk je werkelijk dat zo iets als; liefde bestaat.’ Spuwde ik haast uit.
    ‘Daarover gesproken- waar denk je in vredesnaam mee bezig te zijn. Waarom zou je mij in vredesnaam in de steek laten voor… voor… dat serpent daar. Ik dacht dat we vrienden waren- maar blijkbaar gaat zíj voor- op mij.’ Ik schudde agressief mijn hoofd. ‘Alsof mij het uitmaakt – zoek het maar uit. Het is niet alsof ik je nodig heb.’ Ik vermeed zijn blik voordat ik snel weg beende- de gang uit.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 21:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Nu ga ik me omkleden en ik beloof dat ik niet iemand anders ga kussen,' zegt hij nog met een grijns en liep van mij weg. Mijn kaak viel wat open en afgezien van dat ik dit helemaal niet grappen vond, kon ik een glimlach niet onderdrukken en draaide me weer om. Eigenlijk moest ik dat blonde joch opzoeken en kijken wat hij van mij wou, maar daar heb ik nu echt totaal geen zin in. Zullen we het er op houden dat ik hem ook niet kon gaan vinden? Ik schudde al die gedachtes weg en keek maar doelloos om me heen. Echt waar; als Fred niet bij me is ben ik niets, niemand, gewoon een eenzame ziel die gevangen zit in een duistere kooi genaamd wereld. Maar alleen als Fred bij me is, is het geen duistere kooi maar een paradijs. Ik weet nog steeds niet hoe ik in Merlijns naam kan gaan voortleven als Fred er niet meer is. Ik beet op mijn lip bij die gedachtes en probeerde het met alle kracht weg te duwen, wat ook lukte omdat ik plotseling schrok van de twee armen die om me heen werden geslagen, en ik wist gewoon dat dit die van Fred waren waardoor ik meteen een glimlach tevoorschijn toverde. Nog steeds weet ik niet waar ik hem aan te danken heb. Maar ergens ben ik gewoon bang om dat te gaan vragen, dat hij er geen antwoord op kan gaan vinden. Daarom bleef ik dus al die tijd stil
    'Klaar om te gaan eten?'
    ‘natuurlijk.’ Zei ik dat en draaide me zo om waardoor zijn armen op mijn rug viel en ik als een zombie maar bleef glimlachen.
    ‘ook al denk ik dat het al laat is geworden en dat we nu naar onze lokalen moeten gaan, we kunnen nog altijd gaan eten..’ en toen kwam ik erachter dat ik deze hele dag zonder hem moet gaan doorbrengen. We zitten in verschillende leerjaren.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan lijkt op Campbell @generation :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Kealan lijkt op Campbell @generation :')


    Neeuhh Kealan is gemener @ generations x'D Campbell @ generations was een knuffelbeer die je moest vastbinden aan Georges rug :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Hij buigt zich naar voren en ik voel mijn hart nog sneller kloppen dan die al deed. Is dit dan zijn antwoord? Is dit het einde van alle rare gevoelens die door elkaar heel razen? Hoor ik bij hem?
          Maar dan opeens trekt hij zich terug. 'Nee- ik voel helemaal niks; heb je nou niks geleerd- denk je werkelijk dat zo iets als; liefde bestaat.' De woorden komen hard aan en ik wil hem aan de ene kant ontzettend graag slaan, maar aan de andere kant wil ik hem naar me toe trekken en kussen. Waarom doet hij me dit aan?
          ‘Daarover gesproken- waar denk je in vredesnaam mee bezig te zijn. Waarom zou je mij in vredesnaam in de steek laten voor… voor… dat serpent daar. Ik dacht dat we vrienden waren- maar blijkbaar gaat zíj voor- op mij. Alsof mij het uitmaakt – zoek het maar uit. Het is niet alsof ik je nodig heb.’ Hij loopt snel de gang uit en ik blijf alleen achter.
          Woedend sla ik met mijn vuist tegen de muur. Pijn schiet door mijn hand heen, maar het is niks vergeleken met de pijn die ik nu in mijn hoofd voel. Vrienden zijn met Kealan is zo ontzettend moeilijk; het ene moment is hij een geweldige vriend en het volgende moment gedraagt hij zich alsof jij zijn schoothondje bent. Maar nooit geeft hij toe dat hij van me houdt, terwijl ik aan hem zie dat het wel zo is.
          Opnieuw sla ik tegen de muur aan, dit keer harder. Hij heeft me wel nodig, dat zei hij gisteren nog. Zelf weet hij ook wel dat hij zonder mij Campbell nooit aan zijn zijde krijgt. Nooit geeft hij mij enige credit voor de dingen die ik voor hem doe. Hij ziet me als een hulpje, hoe graag ik ook wil geloven dat dat niet zo is.
          Nee, hij verdient dit niet. Hij verdient het niet om mijn leven een hel te maken. Ik sta op en loop naar de Grote Markt (wtf Linde)Zaal waar ik naast May plaatsneem. Als Kealan nog terugkomt dan kan hij toekijken hoe ik 'gelukkig' ben samen met May.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Iedereen die jou uit lacht zal ik er voor zorgen dat ze nooit meer kunnen gaan lachen.’ Zijn hand omsloot die van mij die ik beide op zijn zij had waardoor ik iets meer op hem leunden.
    ‘Campbell, ik wil ook een leuk jaar, ja, samen met jou. Ik wil niet dat je zulke dingen gaat doen puur om andermans aandacht te trekken. Wees gewoon normaal, misschien wat meer open en dat is alles. Alleen het feit dat je gisteren dronk voor een weddenschap met knalpoker die je hebt gespeeld met iemand die je niet kent.. dat lijkt niet echt op de Campbell die ik ken. En Merlin, wie weet wat je allemaal gaat doen als je dronken bent. En-uh, sorry als ik zo bezorgd klink. Maar ik ben eenmaal zo als het over mijn Campbell gaat.’ Ik knikte en drukte mijn hoofd tegen zijn schouder aan. ‘Ik begrijp het. Ik beloof niet meer te drinken waar jij in de buurt bent- zodat ik je niet lastigval.’ Zachtjes hief ik mijn hoofd op en drukte een zachte kus op zijn lippen voor Fred binnen kwam lopen.
    'Hallo, ik ga zo met Ralf naar de Grote Zaal. Kom maar mee als jullie willen. Als jullie Aleksander zien dan moeten jullie het zeggen,' voor iemand al kon antwoorden was hij alweer de slaapzaal uit waardoor ik me met veel pijn en moeite uit het bed klom wat overigens veel zachter, groter en hoger was dan ik gewend was tot mijn blik viel op een pakje op het hoekje van het bed waar ik de foto van Nathaniel en mij op herkende en de gewaad die de vreemde jongen van mijn moeder moest brengen. Ik pakte het bundeltje stof en de foto die ik gauw verstopte voor George door het tussen mijn ‘nieuw’ gewaad te stoppen. ‘ik-ik zal wel even je shirt wassen die ik geleend heb…’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan je hebt het verpest. ik weet niet waarom maar ik verheug me ernstig op een relatie tussen die twee. ik weet niet waarom maar het irriteert me altijd, als er twee mensen zijn die echt wel van elkaar houden maar het beweren dat dat niet zo is waardoor ze doen alsof ze elkaar haten en al en er de hele TIJD GEEN RELATIE KOMT (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Kealan je hebt het verpest. ik weet niet waarom maar ik verheug me ernstig op een relatie tussen die twee. ik weet niet waarom maar het irriteert me altijd, als er twee mensen zijn die echt wel van elkaar houden maar het beweren dat dat niet zo is waardoor ze doen alsof ze elkaar haten en al en er de hele TIJD GEEN RELATIE KOMT (A)


    Je bent gewoon bang dat Campbell iets in Jonah gaat zien x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    ‘Natuurlijk.’ Hij draait zich om in mijn armen waardoor ik in zijn ogen kan kijken. ‘Ook al denk ik dat het al laat is geworden en dat we nu naar onze lokalen moeten gaan, we kunnen nog altijd gaan eten..’ Ik haal mijn schouders op. Wat kunnen die klassen me schelen. Veel liever ben ik hier met Ralf. Eigenlijk wil ik helemaal niet naar de lessen.
          'We gaan gewoon eten en we zien wel. Hoewel jij natuurlijk wel goede cijfers moet halen.' Ik prik hem in zijn buik en ren snel weg, naar de Grote Zaal. Daar moet ik langs de Zwadderich-tafel om bij die van Griffoendor te komen. De vriend van Kealan die gisteren Campbell kuste zit aan die tafel met een meisje waarvan ik aanneem dat ze zijn vriendin is.
          'Nu ben ik in de war. Heb je een vriendin en kus je gewoon random jongens hier op Zweinstein of heb ik het verkeerd.'
          De jongen staat op en kijkt me bedreigend aan. 'Doorlopen, Weasley. Dit zijn jou zaken niet.' Hij pakt me bij mijn kraag. 'Zorg er gewoon voor dat je niet ergens tussenin komt te staan.'
          Als hij me weer loslaat loop ik snel door naar de Griffoendor-tafel, waar ik naast Ron plaatsneem en best wat eten op mijn bord schep. Ik heb honger. Maar natuurlijk zit ik naast Ron, dus lijkt het eten wat ik heb ontzettend weinig.


    Spoiler alert: you will save yourself