• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben imspiloos om te schrijven, maar wil wel.
    Gebroeders melden zich aan om vriendschap te sluiten.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sorry, al mijn personages zijn op dit moment bezig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Sorry, al mijn personages zijn op dit moment bezig.


    ----

    Hoewel ik weet het niet of George nog wat met Camp wilde doen...

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 18:44 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell gaat zich settelen aan George nu voor de volle 100% <'3 ik bedoel ik denk dat hij wel iets- zelfverzekerder word met Leo als BFF :'3


    Edit: Campbell kust niemand op George na. iedereen kust hem....


    Da's waar, maar alsnog. De anderen xien het ook, maar denken anders dan jou ^^

    Leo gaat Camlbell eerder gek maken dan zelfverzekerd denk ik :]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Da's waar, maar alsnog. De anderen xien het ook, maar denken anders dan jou ^^

    Leo gaat Camlbell eerder gek maken dan zelfverzekerd denk ik :]


    Let Campbell be his Fred to Leo's George x'D haha wat een flauwe zin x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Het was Aleksander, geloof me, ik probeerde hem weg te duwen. Alsjeblieft, geloof me.'
    Fred kwam voor mij staan en even keek ik hem ook aan voordat ik zachtjes met mijn hoofd schudde.
    'Het is zo vaak gebeurd.' Murmelde ik zachtjes en wankelde overeind. Eerst kuste hij dat meisje in de trein en nu Aleksander.. ergens begin ik te denken dat hij ook nog een geheime relatie met hem heeft. Maar dat wil en kan ik niet geloven. Niet na wat hij me gisteren veeteld had.
    '.. wat doet hij hier.. z-zei je niet dat hij n-niet meer terug zou komen?'
    Voeig jaar zag ik ze kussen bij het klammfels boot. En toen vertelde Fred nog die hele verhaal over Aleksandre en al.. het werd me gewoon een beetje teveel. Maar ik bleef bij hem omdat ik van hem hield. En sowieso, wat er ook gebeurd, ik kan hem toch niet achterlaten (ik heb denk ik slaaptekort) verlaten? En of ik dat ook wil; ik wil liever dood gaan op een afschuwelijke manier dan dat ik hem verlaat.


    George Weasley

    Nog even. Nog een klein beetje, heel klein beetje, en dan val ik van het bed af. Maar dat boeide me niet echt. Geschat tien minuten geleden was ik wakker geworden en merkte dan pas dat ik naast Campbell op het bed leg. Op, want Campbell lag onder de dekens en de hele avond had ik er niet ingekropen. Het was koud ook. Maar hoe dichter ik bij Camp lag, hoe minder ik het merkte. Nu lig ik ook wel dicht bij hem opgekruld, maar ook te dicht bij het randje van het bed. Ik kroop niet onder de dekens want ik wist dat Campbell zou schrikken als hij wakker zou worden. Ook had ik nog steeds mijn schoenen en witte blouse aan.
    Langzaam trok ik mijn arm terug die ik denk ik in mijn slaap om Camp heen had gegooid en trok mezelf overeind. Even bleef ik zitten en keek om me heen toen ik merkte dat haast iedereen weg was. Leo ook, of hij kwam niet eens het slaapzaal in lopen. Fred was er ook niet, misschien was hij bij Ralf. Ik draaide me wat om en stak aarzelend mijn hand naar Campbell uit om langzaam de plukjes haren die voor zijb gezicht lagen achter zijn oor te duwen en boog me wat voorover om zachtjes maar teder een kus op zijn voorhoofd te plaatsen.
    'Campbell, het is ochtend.' Zei ik zachtjes en trok mezelf weer terug om op te kunnen staan en op Fred zijn bed plaats nam terwijl ik Camobell nog steeds aankeek. Ik ben benieuwd wat hij zich nog herinnert van gisteren, of hij überhaupt zelf weet dat hij gedronken heeft.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:02 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Orochi schreef:
    Ik ben imspiloos om te schrijven, maar wil wel.
    Gebroeders melden zich aan om vriendschap te sluiten.


    Ik heb nu niet echt iemand, maar zo nu en dan kan ik Leo aanmaken (: maar dan is hij sowieso automatisch vrienden met Campbell.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb nu niet echt iemand, maar zo nu en dan kan ik Leo aanmaken (: maar dan is hij sowieso automatisch vrienden met Campbell.


    Leoooo <'333


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Leoooo <'333


    Hmmm.. he had gelijk. Ik heb gewn zin om hem aan te maken, gewoon zijn naam in het beginpost dumpen is genoeg. Ik bedoel, iedereen kent hem toch al ^-^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    'Het is zo vaak gebeurd.' Ik schud mijn hoofd, denkend aan wat deze woorden kunnen betekenen. '.. wat doet hij hier.. z-zei je niet dat hij n-niet meer terug zou komen?' Ik kijk hem smekend aan.
          'Ik weet het niet, ik weet het echt niet. Hij wist al wat ik gisteren aan jou vertelde op de een of andere manier. Alsjeblieft, ik deed alles wat ik kon om weg te komen, maar hij was sterker.'
          Vanaf de trap komt gelach, wat gevolgd wordt door Aleksander. 'Is dat wat je aan hem vertelt? Het ene moment zeg je dat je van me houdt en kus je me en het volgende ga je bij je andere vriendje zielig doen.' Hij kijkt me boos aan en ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
          'Waarom doe je dit? Dat zijn leugens, ik heb je niet gekust, jij kuste mij. Waarom wil je zo graag mijn leven verpesten?'
          'Dat hoef ik niet te doen, lieve Fred, dat doe je helemaal zelf.' Hij loopt naar Ralf toe. 'Het spijt me dat je er zo achter komt. Fred zei tegen mij dat het tussen jullie twee voorbij was. Als ik het geweten had dan had ik het nooit gedaan.'
          Daar loopt de emmer over. Ik storm op Aleksander af en begin hem in elkaar te slaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan- Dereck Moore

    ‘Ik weet het niet. Aan de ene kant lijkt ze me wel een redelijke docent, maar aan de andere kant ziet ze eruit als een opgeblazen barbiepop die mislukt is of zoiets.’ Zachtjes en ietwat twijfelend begon ik te lachen wat abrupt wegstierf toen zijn hand die van mij raakte. Doodstil bleef ik zitten terwijl geen enkel lichaamsdeel ook maar een millimeter bewoog.
    ‘Dit kan niet zo doorgaan. We kunnen niet doen alsof er niks gebeurt is.’ Met een ruk draaide ik me om voordat ik rond mij heen keek of iemand hem gehoord had.
    ‘Merlin; Jonah. Er is niks gebeurd.’ Antwoorde ik maar ietwat ontwijkend voordat ik mijn elle boog op tafel plantten en wat ongemakkelijk aan een paar plukjes haar achter mijn hoofd trok en wreef.

    Campbell Saunders

    ‘Campbell, het is ochtend.’ Zachtjes plaatste zich een paar lippen op mijn voorhoofd terwijl ik zachtjes kreunde gezien mijn hele lichaam onder de blauwe plekken leek te zitten; voordat ik überhaupt aandacht bestad aan het feit dat ik George hoorde en geslapen had zonder wakker te schrikken uit de duizenden nachtmerries die altijd in mijn hoofd leken rond te dwalen.
    Voorzichtig deed ik mijn ogen open waar ik voor een seconde de slaapkamer van Gryffindor zag inclusief George voordat een fel licht mijn ogen leek te willen verblinden en met een ruk de deken over mijn hoofd trok.
    ‘Ucch..George. Het spijt me- ik had belooft beneden te blijven.. maar ik praat en slaapwandel heel vaak als ik slaap- en nu heb ik je bed gestolen. Sorry..’ murmelde ik ietwat vol ellende onder de deken terwijl mijn hand zich verplaatste naar een warm gedeelte naast me wat een teken was dat iemand daar gelegen moest hebben wat toch een rare vorm van een glimlach op mijn gezicht opleverde. George; of hij was zelf net wakker geworden en zich kapot geschrokken.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:09 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ik weet het niet, ik weet het echt niet. Hij wist al wat ik gisteren aan jou vertelde op de een of andere manier. Alsjeblieft, ik deed alles wat ik kon om weg te komen, maar hij was sterker.'
    ik keek weg en beet zachtjes op mijn lip. Ik geloof hem ook, maar hij klonk zo angstig, zo paniekerig en bang. Alsof hij een geheim probeerde te bewaren of zo iets.
    Ik keek op en deed mijn mond open om wat te zeggen, maar zag al een derde jongen die voor Fred kwam staan en eindelijk herkende ik hem als Aleksander.
    'Is dat wat je aan hem vertelt? Het ene moment zeg je dat je van me houdt en kus je me en het volgende ga je bij je andere vriendje zielig doen.' Ik keek gauw weg en probeerde hun gesprek uit mijn hoofd te halen, maar ik moest gewoon meeluisteren. ‘’ Het ene moment zeg je dat je van me houdt en kus je me en het volgende ga je bij je andere vriendje zielig doen.’’ Waar in hemelsnaam had hij het over.. juist, iets wat ik niet weet.
    'Waarom doe je dit? Dat zijn leugens, ik heb je niet gekust, jij kuste mij. Waarom wil je zo graag mijn leven verpesten?'
    'Dat hoef ik niet te doen, lieve Fred, dat doe je helemaal zelf.
    Ik sprong van het bankje op en wilde de leerlingenkamer gaan verlaten, maar keek geschrokken op toen Aleksander voor mij ging staan.
    'Het spijt me dat je er zo achter komt. Fred zei tegen mij dat het tussen jullie twee voorbij was. Als ik het geweten had dan had ik het nooit gedaan.'
    Juist. En toen deed mijn hart krak, voor de zoveelste keer in mijn leven. Voor de zoveelste keer in een week. Eerst omdat ik dacht dat hij vreemdging, daarna omdat ik erachter kwam dat hij dood zou gaan, en nu omdat ik weet dat hij vreemd gaat. Of nee, ik mag hem niet geloven. Dit is Aleksander, waarom zou ik iemand willen geloven die ik haat in plaats van Fred? Of nee, die woorden blijven gewoon in mijn hoofd rondspoken.
    ‘Fred..?’
    Ik draaide me om maar in plaats van een kalme Fred te zien, zag ik een woeste Fred die op Aleksander afstormde en hem begon te slaan
    ‘Fred!’ riep ik maar angstig en bleef verstijfd staan. Ik schudde even met mijn hoofd voordat ik als een gespannen kitten tussen de twee in ging staan en Fred bij zijn schouders greep om hem van Aleksander weg te duwen.
    ‘Fred, a-alsjeblieft blijf kalm.’ Zei ik, hoewel ik ook wel Aleksander zijn dood zou willen aanschouwen, ooit, maar nu kan ik dit even niet aanzien.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jonah Barret

    ‘Merlin; Jonah. Er is niks gebeurd.’ Hij zegt het overtuigend, maar ik vraag me af wie hij probeert te overtuigen; mij of zichzelf. Ik weet dat hij zei da het enkel testen was, maar daar geloof ik gewoon niks van. Alles wijst erop dat het wel iets voor hem betekende, maar hij is uitgehuwelijkt.
    'Er is wel iets gebeurt en dat weten we allebei. Als ik je hand aanraak verstijf je al helemaal. Maar als jij het graag wilt negeren dan doen we dat. Ik ga even May mijn excuses aanbieden. '
    Ik loop naar May toe en ga naast haar zitten. 'Over gisteren; het spijt me. Ik was stom, het betekende niks voor me. Ik had mijn pillen niet genomen. Dan kan ik onverwachte dingen doen,' leg ik uit. Even werp ik een snelle blik naar Kealan, maar besluit dan hem totaal te negeren. Hij moet maar toegeven dat het niet zomaar iets was.
    'Dat dacht ik al. Natuurlijk zou je nooit Kealan kussen. De enige persoon waar hij van houd is hijzelf. Ik ben blij dat we het opgelost hebben.' Ze buigt naar voren en drukt een kus op mijn wang. Ik kijk snel even naar Kealan om zijn reactie te pijlen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah !! jij vieze gluiperige uch! :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ucch..George. Het spijt me- ik had belooft beneden te blijven.. maar ik praat en slaapwandel heel vaak als ik slaap- en nu heb ik je bed gestolen. Sorry..’
    Met een glimlach schudde ik met mijn hoofd en stond weer op om naast hem op het bed plaats te nemen en ging wat met mijn hand door zijn haren waardoor het nog warriger ging staan.
    ‘ik heb je zelf hierheen gebracht, Campbell Saunders. Je- je..’ ik keek even weg en rolde wat met mijn ogen.
    ‘je viel beneden in slaap en ik kon je niet alleen beneden laten.’
    Ik trok mijn hand weer terug en keek hem weer aan. Ik wil het hem vragen, maar ik weet dat ik op een gegeven moment mijn stem zal verhogen, en dat wil ik niet. Ik ken mijn eigen grenzen niet en ik weet nooit echt van mezelf op welke moment ik kan gaan flippen of boos kan klinken. Dus blijf ik hier maar zo zitten. Maar als ik het van de andere kant bekijk, Campbell nam misschien gewoon een slokje, per ongeluk. En aangezien hij verslaafd is, is het niet zijn schuld dat hij nog een slok neemt. En nog een slok. En nog een slok. Ik moest hem gewoon niet achterlaten, de leerlingenkamer was ook nog erg druk op dat moment.. wie weet wat er nog meer was gebeurd voordat Fred kwam, of heeft Fred me iets niet verteld.
    ‘Campbell.. wat herinner je nog van gisteravond?’ vroeg ik dan maar. ik moest het gewoon weten.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••