• Donderdag 1 januari is het eindelijk weer zo ver: het nieuwe seizoen van Wie is de mol? begint!

    Nog 6 dagen tot de volgende aflevering.
    5 februari 2015, 20:30, NPO 1

    De kandidaten:
    Ajouad El Miloudi
    Ajouad El Miloudi is een Nederlandse tv- en radiopresentator die werkt voor de KRO en BNN

    Carolina Dijkhuizen
    Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.

    Chris Zegers
    Chris Zegers is een Nederlands acteur, zanger en presentator.

    Evelien Bosch
    Evelien Bosch is een Nederlands presentatrice en programmamaakster.

    Margriet van der Linden
    Margriet van der Linden is een Nederlandse journaliste. Tot 2013 was zij hoofdredactrice van het tijdschrift Opzij.

    Marlijn Weerdenburg
    Marlijn Weerdenburg is een Nederlands actrice en zangeres, die in 2013 bekend werd door haar vertolking van de rol van Danni Lowinski in de gelijknamige serie.

    Martine Sandifort
    Martine Sandifort is een Nederlandse cabaretière en actrice.

    Pieter Derks
    Pieter Derks is een Nederlandse cabaretier en columnist.

    Rik van de Westelaken
    Rik van de Westelaken is een Nederlands verslaggever en nieuwslezer.

    Viktor Brand
    Viktor Brand is een Nederlands televisiepresentator bij SBS 6.


    De afvallers en de waarde van de Huidige pot:
    Afvallers:
    Aflevering 1: Pieter Derks
    Aflevering 2: Evelien Bosch
    Aflevering 3: niemand
    Aflevering 4: Ajouad El Miloudi
    Aflevering 5: Victor Brand
    Aflevering 6: Carolina Dijkhuizen
    Aflevering 7: niemand

    Waarde van de pot:
    €5.750.-


    De locatie:
    Dit jaar gaat de hele Wie is de mol?-crew naar... Sri Lanka!

    De Molloten van Quizlet:
    JamesPotter
    OakenshieId
    Keynes
    Frances
    Niphredil
    Ungoliant
    Beatus
    Mylintis
    Rikiah
    Canoodle
    nerveus
    Sempre
    Franciennn
    Bolin
    Wiarda
    Chuckles
    Mystogan
    Kvatch
    Tylan
    lukesirwin
    Weekes
    Bamboe
    Howedes
    Pippilotta
    DreamerN
    Azalea
    Andersen
    SPECS
    Lindir
    Naamsveranderingen graag doorgeven. Wil je ook op de lijst, geef dat dan door.

    Gelieve spoilers onder de spoilerknop te zetten. Er zijn mensen die de aflevering pas later bekijken.

    Trust nobody



    Niets is wat het lijkt...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:29 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    6500 euro in de pot toch?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daar gaat mijn mol. Nu staan Chris en Rik nog op mijn lijstje ;-;


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik ga niet zeggen dat ik het honderd procent zeker weet, maar Martine is toch mijn grootste mol. Daarachter hangen Rik en Margriet een beetje, maar ik ben er vrij zeker van dat Chris en Marlijn gewoon kandidaten zijn - en als een van hen toch de mol is, zou ik het dit jaar stiekem een heel teleurstellende mol vinden, want ze zijn gewoon veel te duidelijk. :x

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 22:47 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben hem nu aan het kijken. Alsjeblieft, laat Chris er niet uitgaan...


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    Ik ga niet zeggen dat ik het honderd procent zeker weet, maar Martine is toch mijn grootste mol. Daarachter hangen Rik en Margriet een beetje, maar ik ben er vrij zeker van dat Chris en Marlijn gewoon kandidaten zijn - en als een van hen toch de mol is, zou ik het dit jaar stiekem een heel teleurstellende mol vinden, want ze zijn gewoon veel te duidelijk. :x


    Wat Martine vandaag ook deed bij de auto was ook verdacht, zoals ze ook al zeiden zat ze snel op allerlei knopjes te drukken voordat ze de auto verliet omdat die niet wilde starten... hhmm...

    Chris blijft ergens toch wel mijn grootste mol, maar het ligt er idd te dik bovenop. Al zijn er nog zo veel acties die als mollen acties aangevinkt kunnen worden.
    Maar wauw... Rik die even 750,- uit de pot jat O.o
    Ik had mijn punten ingezet op Rik en Chris bij afgelopen aflevering, zat echt te zweten toen die allebei bij de laatste drie zaten. xD


    Credendo Vides

    Daar gaat mijn mol, haha. Maar om eerlijk te zijn, liever haar dan Rik en zeker dan Chris.

    Die opdracht van volgende week ziet er echt heel leuk uit, maar ik was eerst even verbaasd, omdat ik ineens Martine 'Ik ben de mol' hoorde zeggen.
    Verder verdenk ik eigenlijk nu iedereen behalve Margriet. Chris, Rik en Marlijn heel erg, Martine een beetje.


    Tijd voor koffie.

    Ik was serieus heel hard aan het juichen toen Carolina eruit ging.

    Want toen ging Rik door, yay.

    En ik had echt niks met Carolina, vond haar irritant enzo. Ben blij dat zij er alvast uit is. Nu nog Martine en Margriet.


    En ja, bij de executie was ik even aan het zweten haha, want ik ben zo gek om al mn punten op Rik in te zetten :') maar ik ben ontzettend blij dat hij door is.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kvatch schreef:
    Daar gaat mijn mol, haha. Maar om eerlijk te zijn, liever haar dan Rik en zeker dan Chris.

    Die opdracht van volgende week ziet er echt heel leuk uit, maar ik was eerst even verbaasd, omdat ik ineens Martine 'Ik ben de mol' hoorde zeggen.
    Verder verdenk ik eigenlijk nu iedereen behalve Margriet. Chris, Rik en Marlijn heel erg, Martine een beetje.


    Ja, dat had ik ook, haha.

    En die Martine is echt een stuk slimmer dan ze zichzelf voordoet, maar of dat als mol of als kandidaat is? Want eigenlijk is het voor allebei wel handig.... Marlijn zou ik te obvious vinden even als Chris dus als één van die twee de mol is, dan zou ik dat echt jammer vinden. Als Margriet de mol is, vind ik het persoonlijk echt geniaal. Ook wel slim dan van der om die E neer te zetten, in plaats van het meest duidelijke:,- I mean, ik had met die E denk ook niks kunnen maken behalve ontzettend vergezochte dingen. Als ik aan een euroteken denk, denk ik nog altijd aan € ervoor of ,- erachter en dan is dat laatste wel zo makkelijk. Ik heb mijzelf weer eens voor mijn kop zitten slaan, net als toen NIEMAND van die mensen doorhad dat al die pakjes codes begonnen met WIDMM en Chris telkens weer alles helemaal opnoemde. Had heel veel tijd en chaos gescheeld en misschien was dat ene pakje dan niet kwijtgeraakt? :')


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik ook, haha.

    En die Martine is echt een stuk slimmer dan ze zichzelf voordoet, maar of dat als mol of als kandidaat is? Want eigenlijk is het voor allebei wel handig.... Marlijn zou ik te obvious vinden even als Chris dus als één van die twee de mol is, dan zou ik dat echt jammer vinden. Als Margriet de mol is, vind ik het persoonlijk echt geniaal. Ook wel slim dan van der om die E neer te zetten, in plaats van het meest duidelijke:,- I mean, ik had met die E denk ook niks kunnen maken behalve ontzettend vergezochte dingen. Als ik aan een euroteken denk, denk ik nog altijd aan € ervoor of ,- erachter en dan is dat laatste wel zo makkelijk. Ik heb mijzelf weer eens voor mijn kop zitten slaan, net als toen NIEMAND van die mensen doorhad dat al die pakjes codes begonnen met WIDMM en Chris telkens weer alles helemaal opnoemde. Had heel veel tijd en chaos gescheeld en misschien was dat ene pakje dan niet kwijtgeraakt? :')


    Ja, dat had ik dus ook, en ik irriteerde me bij die opdracht enorm aan Marlijn. Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk, maar ik vond het echt heel irritant dat ze maar bleef zeggen hoe duidelijk het wel niet was, want zo duidelijk was het niet.
    E1974 of 1974,- is wel een verschil.

    Ik vond het wel heel leuk dat ze met zijn allen op de grond gingen liggen, om die weggereden auto te compenseren. Lekker creatief :Y)


    Tijd voor koffie.

    Kvatch schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik dus ook, en ik irriteerde me bij die opdracht enorm aan Marlijn. Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk, maar ik vond het echt heel irritant dat ze maar bleef zeggen hoe duidelijk het wel niet was, want zo duidelijk was het niet.
    E1974 of 1974,- is wel een verschil.

    Ik vond het wel heel leuk dat ze met zijn allen op de grond gingen liggen, om die weggereden auto te compenseren. Lekker creatief :Y)


    Ja man, ik hoop dat Marlijn er snel uitgaat. In het begin vond ik der nog wel leuk, maar ze begint nu zo langzamerhand echt vervelend te worden naar mijn mening. Dat Rik het nog met haar uithoudt. Tenzij hij zelf de mol is natuurlijk. Dan zou ik mij kapot lachen om haar "blinde vertrouwen" als ik hem was.

    Ze zaten ook echt in dat vliegtuig: Oh die is belangrijk, want ze zijn er zelf bij gaan liggen! :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ha, ik kwam er net achter waarom Carolina's stem me zo bekend in de oren klinkt. Blijkbaar luister ik al jarenlang naar haar op de CD van de Lion King musical. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb heel veel zin om oude seizoenen widm terug te kijken, maar ik kan me niet herinneren welk seizoen ik het leukst vond. Welke vonden jullie het leukst?

    Kaj schreef:
    Ik heb heel veel zin om oude seizoenen widm terug te kijken, maar ik kan me niet herinneren welk seizoen ik het leukst vond. Welke vonden jullie het leukst?

    2013, sowieso, maar dat kwam vooral omdat ik zo gek was op Paulien. :') De groep op zich was ook heel gezellig, hoor, en er was een goeie mol.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    2013, sowieso, maar dat kwam vooral omdat ik zo gek was op Paulien. :') De groep op zich was ook heel gezellig, hoor, en er was een goeie mol.


    Met Keeees en Daniel. Ja dat was echt leuk. Toen waren ze toch in Afrika?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 13:27 ]

    Kaj schreef:
    Ik heb heel veel zin om oude seizoenen widm terug te kijken, maar ik kan me niet herinneren welk seizoen ik het leukst vond. Welke vonden jullie het leukst?


    Mexico! Ik weet niet meer welk jaar het was, want het is weer even terug, maar ik weet dat ze in Mexico waren en dat Patrick meedeed. Dit was tevens het eerste jaar dat ik WIDM keek.


    i put the fun in funeral