• Donderdag 1 januari is het eindelijk weer zo ver: het nieuwe seizoen van Wie is de mol? begint!

    Nog 6 dagen tot de volgende aflevering.
    5 februari 2015, 20:30, NPO 1

    De kandidaten:
    Ajouad El Miloudi
    Ajouad El Miloudi is een Nederlandse tv- en radiopresentator die werkt voor de KRO en BNN

    Carolina Dijkhuizen
    Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.

    Chris Zegers
    Chris Zegers is een Nederlands acteur, zanger en presentator.

    Evelien Bosch
    Evelien Bosch is een Nederlands presentatrice en programmamaakster.

    Margriet van der Linden
    Margriet van der Linden is een Nederlandse journaliste. Tot 2013 was zij hoofdredactrice van het tijdschrift Opzij.

    Marlijn Weerdenburg
    Marlijn Weerdenburg is een Nederlands actrice en zangeres, die in 2013 bekend werd door haar vertolking van de rol van Danni Lowinski in de gelijknamige serie.

    Martine Sandifort
    Martine Sandifort is een Nederlandse cabaretière en actrice.

    Pieter Derks
    Pieter Derks is een Nederlandse cabaretier en columnist.

    Rik van de Westelaken
    Rik van de Westelaken is een Nederlands verslaggever en nieuwslezer.

    Viktor Brand
    Viktor Brand is een Nederlands televisiepresentator bij SBS 6.


    De afvallers en de waarde van de Huidige pot:
    Afvallers:
    Aflevering 1: Pieter Derks
    Aflevering 2: Evelien Bosch
    Aflevering 3: niemand
    Aflevering 4: Ajouad El Miloudi
    Aflevering 5: Victor Brand
    Aflevering 6: Carolina Dijkhuizen
    Aflevering 7: niemand

    Waarde van de pot:
    €5.750.-


    De locatie:
    Dit jaar gaat de hele Wie is de mol?-crew naar... Sri Lanka!

    De Molloten van Quizlet:
    JamesPotter
    OakenshieId
    Keynes
    Frances
    Niphredil
    Ungoliant
    Beatus
    Mylintis
    Rikiah
    Canoodle
    nerveus
    Sempre
    Franciennn
    Bolin
    Wiarda
    Chuckles
    Mystogan
    Kvatch
    Tylan
    lukesirwin
    Weekes
    Bamboe
    Howedes
    Pippilotta
    DreamerN
    Azalea
    Andersen
    SPECS
    Lindir
    Naamsveranderingen graag doorgeven. Wil je ook op de lijst, geef dat dan door.

    Gelieve spoilers onder de spoilerknop te zetten. Er zijn mensen die de aflevering pas later bekijken.

    Trust nobody



    Niets is wat het lijkt...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:29 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    2013 was inderdaad Afrika. En die met Patrick, was dat niet ook degene met Art als deelnemer? Hij was zo snoepig. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Overkill schreef:
    (...)

    Mexico! Ik weet niet meer welk jaar het was, want het is weer even terug, maar ik weet dat ze in Mexico waren en dat Patrick meedeed. Dit was tevens het eerste jaar dat ik WIDM keek.


    Dat was ook een leuk jaar ja! 2008 geloof ik.

    edit: Oh nee grapje, 2011

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 16:13 ]

    Wiarda schreef:
    2013 was inderdaad Afrika. En die met Patrick, was dat niet ook degene met Art als deelnemer? Hij was zo snoepig. c:

    Jaah, Art als deelnemer was zo leuk. Ik had zo'n vreselijke tunnelvisie op hem :'D
    Stiekem is hij gewoon nog steeds de mol, elk jaar weer


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kreynta schreef:
    (...)
    Jaah, Art als deelnemer was zo leuk. Ik had zo'n vreselijke tunnelvisie op hem :'D
    Stiekem is hij gewoon nog steeds de mol, elk jaar weer


    Ik ook, tis zo erg
    Behalve de mol, die hoeft nooit naar huis...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik ook, tis zo erg
    Behalve de mol, die hoeft nooit naar huis...


    Ho-ly shit. Je hebt 'Wie is de Mol' gekraakt.

    Dat is trouwens wel toevallig, ik vroeg me onlangs af of Art ooit al deelnemer was geweest. Mijn favoriete seizoen is tot nu toe, die van vorig jaar, aangezien dat de eerste keer was dat ik keek :Y)


    Tijd voor koffie.

    Kreynta schreef:
    (...)
    Jaah, Art als deelnemer was zo leuk. Ik had zo'n vreselijke tunnelvisie op hem :'D
    Stiekem is hij gewoon nog steeds de mol, elk jaar weer


    Art zal echt de perfecte mol zijn xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Art zal echt de perfecte mol zijn xD


    Stiekem is WIDM een grote troll en Art Rooijakkers gewoon de mol :Y)

    Want, wie gaat er nooit naar huis in de widm seizoenen? Jaja, Art is er sinds ie de winnaar is al erbij (toch? Of zeg ik nu iets verkeerds)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Stiekem is WIDM een grote troll en Art Rooijakkers gewoon de mol :Y)

    Want, wie gaat er nooit naar huis in de widm seizoenen? Jaja, Art is er sinds ie de winnaar is al erbij (toch? Of zeg ik nu iets verkeerds)

    Nee dat klopt haha, het jaar nadat hij gewonnen had werd hij presentator^^


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Mijn favoriete seizoen is die van 2007, echt een top jaar. Echt, als mijn mol er vandaag uitgaat ben ik echt teleurgesteld.

    Go Rik en Martine!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Helemaal vergeten hier ook mijn naamsverandering door te geven, oeps.
    Weekes > Freer


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Rik why

    Chris was echt zo melig bezig deze aflevering. Maar hij is wel weer behoorlijk verdacht gemaakt door het programma...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    WTF Rik. Hoezo ga je dat doen als je als één van de weinigen een joker hebt? Dat is echt de meest belachelijke zet ever, tenzij je de mol bent. Maar serieus WTF. Wel slim dat ie meteen dat bedrag erbij heeft opgeteld, maar alsnog.
    Anyways, ik vond Chris echt onwijs leuk deze aflevering. Ge-wel-dig ook hoe hij dat vertelde bij dat ontbijt ^^ Oh en ik vond Margriet ook echt geweldig intimiderend overkomen. Kon der echt van genieten.


    Happy Birthday my Potter!

    Deze aflevering was er wel heel erg op gefocust om Chris als mol af te schilderen, zeg. Hallelujah. (cat)
    Margriet was wel echt heel leuk met die verkiezingopdracht, inderdaad. Ik zou het wel tof vinden als zij de mol is, want volgens mij gaat zij haar molstreken dan echt op een hilarische manier beschrijven. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Deze aflevering was er wel heel erg op gefocust om Chris als mol af te schilderen, zeg. Hallelujah. (cat)
    Margriet was wel echt heel leuk met die verkiezingopdracht, inderdaad. Ik zou het wel tof vinden als zij de mol is, want volgens mij gaat zij haar molstreken dan echt op een hilarische manier beschrijven. :'D


    Als je het op die manier bekijkt, zou ik het liefst willen dat Chris, Margriet of Rik de mol is. En in ieder geval niet Marlijn, om eerlijk te zijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…