• Donderdag 1 januari is het eindelijk weer zo ver: het nieuwe seizoen van Wie is de mol? begint!

    Nog 6 dagen tot de volgende aflevering.
    5 februari 2015, 20:30, NPO 1

    De kandidaten:
    Ajouad El Miloudi
    Ajouad El Miloudi is een Nederlandse tv- en radiopresentator die werkt voor de KRO en BNN

    Carolina Dijkhuizen
    Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.

    Chris Zegers
    Chris Zegers is een Nederlands acteur, zanger en presentator.

    Evelien Bosch
    Evelien Bosch is een Nederlands presentatrice en programmamaakster.

    Margriet van der Linden
    Margriet van der Linden is een Nederlandse journaliste. Tot 2013 was zij hoofdredactrice van het tijdschrift Opzij.

    Marlijn Weerdenburg
    Marlijn Weerdenburg is een Nederlands actrice en zangeres, die in 2013 bekend werd door haar vertolking van de rol van Danni Lowinski in de gelijknamige serie.

    Martine Sandifort
    Martine Sandifort is een Nederlandse cabaretière en actrice.

    Pieter Derks
    Pieter Derks is een Nederlandse cabaretier en columnist.

    Rik van de Westelaken
    Rik van de Westelaken is een Nederlands verslaggever en nieuwslezer.

    Viktor Brand
    Viktor Brand is een Nederlands televisiepresentator bij SBS 6.


    De afvallers en de waarde van de Huidige pot:
    Afvallers:
    Aflevering 1: Pieter Derks
    Aflevering 2: Evelien Bosch
    Aflevering 3: niemand
    Aflevering 4: Ajouad El Miloudi
    Aflevering 5: Victor Brand
    Aflevering 6: Carolina Dijkhuizen
    Aflevering 7: niemand

    Waarde van de pot:
    €5.750.-


    De locatie:
    Dit jaar gaat de hele Wie is de mol?-crew naar... Sri Lanka!

    De Molloten van Quizlet:
    JamesPotter
    OakenshieId
    Keynes
    Frances
    Niphredil
    Ungoliant
    Beatus
    Mylintis
    Rikiah
    Canoodle
    nerveus
    Sempre
    Franciennn
    Bolin
    Wiarda
    Chuckles
    Mystogan
    Kvatch
    Tylan
    lukesirwin
    Weekes
    Bamboe
    Howedes
    Pippilotta
    DreamerN
    Azalea
    Andersen
    SPECS
    Lindir
    Naamsveranderingen graag doorgeven. Wil je ook op de lijst, geef dat dan door.

    Gelieve spoilers onder de spoilerknop te zetten. Er zijn mensen die de aflevering pas later bekijken.

    Trust nobody



    Niets is wat het lijkt...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:29 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily_Evans schreef:
    Guys, had Carolina als cijfers 10 en 11? Herinner ik mij dat goed?


    Ja.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Viktor zei dat hij ook beide vragen naar waarheid beantwoord heeft, maar die had ook niets gevonden... Maar ja, dat hij de mol is kan dus niet (bat)
    Verder was het me ook opgevallen dat alle codes die in beeld kwamen begonnen met WIDM.

    Ik ga deze aflevering nog maar eens goed doorpluizen,want volgens mij was er genoeg om te overdenken in deze aflevering.


    Credendo Vides

    Die WIDM app is niet meer leuk.
    Eerst zet ik meer dan de helft in op Pieter, hij gaat eruit.
    Dan verdenk ik Evelien het meest, zij gaat eruit.
    Dan komt Ajouad, waar ik veel punten op inzette, gaat hij eruit.
    En toen Victor, mijn hoofdverdachte VLIEGT ERUIT


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Ja.


    Oké, dan is Carolina denk wel mijn hoofdverdachte. Een vriendin van mij heeft gecheckt en zij is de enige waarbij bij de extra beelden altijd het mol loge verschijnt en niet verdwijnt na afloop en nu wijzen ook de codes van de pakketjes in haar richting. (Die begonnen allemaal met WIDMM en eindigden op 2110 -de rest heb ik helaas niet snel genoeg meegekregen-, bovendien lag het geld ook in wat vakje 10 had moeten zijn vandaag toch? En ze heeft Viktor allemaal informatie gegeven, terwijl ze niet zo sinds hij haar geen vrijstelling gunde niet zo blij meer met hem was -zei ze eerst- en BAM hij ligt eruit. Jup, ik vind haar verdacht.
    Ik vind trouwens dat Chris te obvious zou zijn. Iedereen verdenkt hem. En ik ben er ook van overtuigd dat Martine precies weet welk spel ze speelt overigens. Wel jammer van Viktor though, niemand had hém verdacht, waardoor het hilarisch zou zijn geweest als hij het wel was, de labrador van WIDM 2015 :')


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    Die WIDM app is niet meer leuk.
    Eerst zet ik meer dan de helft in op Pieter, hij gaat eruit.
    Dan verdenk ik Evelien het meest, zij gaat eruit.
    Dan komt Ajouad, waar ik veel punten op inzette, gaat hij eruit.
    En toen Victor, mijn hoofdverdachte VLIEGT ERUIT


    Stem dan niet op Martine, want die ligt er volgende week uit voorspel ik, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    Die WIDM app is niet meer leuk.
    Eerst zet ik meer dan de helft in op Pieter, hij gaat eruit.
    Dan verdenk ik Evelien het meest, zij gaat eruit.
    Dan komt Ajouad, waar ik veel punten op inzette, gaat hij eruit.
    En toen Victor, mijn hoofdverdachte VLIEGT ERUIT


    Bij mij gaat het juist heel goed!

    Jonty schreef:
    (...)

    Stem dan niet op Martine, want die ligt er volgende week uit voorspel ik, hahah


    Ik wil mijn geld terug als ik niet op haar stem en wel op iemand anders en die ligt eruit


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Oké, dan is Carolina denk wel mijn hoofdverdachte. Een vriendin van mij heeft gecheckt en zij is de enige waarbij bij de extra beelden altijd het mol loge verschijnt en niet verdwijnt na afloop en nu wijzen ook de codes van de pakketjes in haar richting. (Die begonnen allemaal met WIDMM en eindigden op 2110 -de rest heb ik helaas niet snel genoeg meegekregen-, bovendien lag het geld ook in wat vakje 10 had moeten zijn vandaag toch? En ze heeft Viktor allemaal informatie gegeven, terwijl ze niet zo sinds hij haar geen vrijstelling gunde niet zo blij meer met hem was -zei ze eerst- en BAM hij ligt eruit. Jup, ik vind haar verdacht.
    Ik vind trouwens dat Chris te obvious zou zijn. Iedereen verdenkt hem. En ik ben er ook van overtuigd dat Martine precies weet welk spel ze speelt overigens. Wel jammer van Viktor though, niemand had hém verdacht, waardoor het hilarisch zou zijn geweest als hij het wel was, de labrador van WIDM 2015 :')


    Dat wat Carolina zei over die vakjes die niet klopte was niet waar. In moltalk hadden ze het er net over en zag je ook een pagina uit iemands molboekje waarin bleek dat nummer 10 wel in het goede vakje lag evenals nummer 9. Ik denk dat het geld in 11 lag en dat Carolina de mol is. Zij weet natuurlijk van te voren waar het geld ligt en welke kaartjes ze moet pakken. (Die lagen van links naar rechts gewoon 1 t/m 14. Ze wist dus welke kaartjes ze moest pakken en welke vraag ze moest liegen. Waarschijnlijk denk ik er over een uur heel anders over als ik er weer verder over na ga denken.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    lukesirwin schreef:
    (...)

    Dat wat Carolina zei over die vakjes die niet klopte was niet waar. In moltalk hadden ze het er net over en zag je ook een pagina uit iemands molboekje waarin bleek dat nummer 10 wel in het goede vakje lag evenals nummer 9. Ik denk dat het geld in 11 lag en dat Carolina de mol is. Zij weet natuurlijk van te voren waar het geld ligt en welke kaartjes ze moet pakken. (Die lagen van links naar rechts gewoon 1 t/m 14. Ze wist dus welke kaartjes ze moest pakken en welke vraag ze moest liegen. Waarschijnlijk denk ik er over een uur heel anders over als ik er weer verder over na ga denken.


    Oké, ik kijk nooit moltalk, maar mijn theorie klopt dan nog steeds. Sterker nog, dit maakt mijn verdenkingen alleen nog maar kloppender voor mijn gevoel, haha. Ik blijf denk voor nu even op Carolina, hoewel ik natuurlijk wel tunnelvisie moet voorkomen. Dus... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Kut. Een van mijn mollen ligt eruit.

    Ik heb gespreid op Rik, Marlijn en Viktor, wilde eerst driekwart op Viktor inzetten, maar ja, nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb zeg :')

    Als Rik er uit ligt dan kijk ik niet meer, behalve de molbekendmaking. Ik zweer het.
    In aflevering 1 vliegt meteen mijn favoriete deelnemer eruit D: en in aflevering 4 vliegt Ajouad eruit, die het nog een beetje grappig en leuk hield, nu in aflevering 5 Viktor eruit. Nee. Niet leuk meer.

    Ik ga al mijn punten voortaan op Rik inzetten. Ja, dat ga ik doen. Heb ik ook geen reden meer om mee te spelen met de app als hij eruit vliegt :'D

    Ik kan trouwens niet wachten tot de molbekendmaking aangezien dan alle kandidaten en dus ook mijn favoriet bij elkaar zitten hehehe. Ja, daar wacht ik op.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voor mij gaat het heel goed in de app (':


    Credendo Vides

    Carolina en Rik zijn mijn mollen, maar Chrissie mag er nog wel even inblijven. De leukste deelnemers vliegen er allemaal uit.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Carolina en Rik zijn mijn mollen, maar Chrissie mag er nog wel even inblijven. De leukste deelnemers vliegen er allemaal uit.


    Ja eigenlijk precies dit.

    -

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 15:50 ]


    16 - 09 - '17

    Om eerlijk te zijn, ik vind iedereen die eruit gaat prima, zolang Chris er maar in blijft. Ik vind Chris echt heel grappig. Bij de feestjesopdracht, was hij helemaal aan het lachen, en enthousiast en ik vind zijn humor echt leuk. Ik zou het van Martine het minste erg vinden als ze eruit gaat, maar ik ben bang dat ze er nog in blijft. Ik verdenk Carolina best wel (al haar maatjes vliegen eruit. Maatjes met wie zij informatie deelt, waarna die eruit liggen). Chris ook nog wel, en Rik een beetje. Eerst verdacht ik Margriet ook wel, maar nu niet echt meer, wel Marlijn, bedenk ik me nu.

    Hoe denken jullie trouwens dat het laatste drietal eruit zal zien? Ik denk dat Chris er wel in zal zitten.


    Tijd voor koffie.