• Donderdag 1 januari is het eindelijk weer zo ver: het nieuwe seizoen van Wie is de mol? begint!

    Nog 6 dagen tot de volgende aflevering.
    5 februari 2015, 20:30, NPO 1

    De kandidaten:
    Ajouad El Miloudi
    Ajouad El Miloudi is een Nederlandse tv- en radiopresentator die werkt voor de KRO en BNN

    Carolina Dijkhuizen
    Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.

    Chris Zegers
    Chris Zegers is een Nederlands acteur, zanger en presentator.

    Evelien Bosch
    Evelien Bosch is een Nederlands presentatrice en programmamaakster.

    Margriet van der Linden
    Margriet van der Linden is een Nederlandse journaliste. Tot 2013 was zij hoofdredactrice van het tijdschrift Opzij.

    Marlijn Weerdenburg
    Marlijn Weerdenburg is een Nederlands actrice en zangeres, die in 2013 bekend werd door haar vertolking van de rol van Danni Lowinski in de gelijknamige serie.

    Martine Sandifort
    Martine Sandifort is een Nederlandse cabaretière en actrice.

    Pieter Derks
    Pieter Derks is een Nederlandse cabaretier en columnist.

    Rik van de Westelaken
    Rik van de Westelaken is een Nederlands verslaggever en nieuwslezer.

    Viktor Brand
    Viktor Brand is een Nederlands televisiepresentator bij SBS 6.


    De afvallers en de waarde van de Huidige pot:
    Afvallers:
    Aflevering 1: Pieter Derks
    Aflevering 2: Evelien Bosch
    Aflevering 3: niemand
    Aflevering 4: Ajouad El Miloudi
    Aflevering 5: Victor Brand
    Aflevering 6: Carolina Dijkhuizen
    Aflevering 7: niemand

    Waarde van de pot:
    €5.750.-


    De locatie:
    Dit jaar gaat de hele Wie is de mol?-crew naar... Sri Lanka!

    De Molloten van Quizlet:
    JamesPotter
    OakenshieId
    Keynes
    Frances
    Niphredil
    Ungoliant
    Beatus
    Mylintis
    Rikiah
    Canoodle
    nerveus
    Sempre
    Franciennn
    Bolin
    Wiarda
    Chuckles
    Mystogan
    Kvatch
    Tylan
    lukesirwin
    Weekes
    Bamboe
    Howedes
    Pippilotta
    DreamerN
    Azalea
    Andersen
    SPECS
    Lindir
    Naamsveranderingen graag doorgeven. Wil je ook op de lijst, geef dat dan door.

    Gelieve spoilers onder de spoilerknop te zetten. Er zijn mensen die de aflevering pas later bekijken.

    Trust nobody



    Niets is wat het lijkt...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:29 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    @ iedereen hierboven, ik heb jullie verzoeken verstuurd :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kvatch schreef:
    Iemand ook al gemerkt dat ze Sherlock muziek draaien? :Y)


    Vorig jaar was het ook al zo erg. :') Bijna iedere aflevering zat er wel zo'n Sherlock deuntje achter. Na een tijdje begon ik me er echt aan te ergeren, gewoon. :x

    Ik vind het zoooo jammer dat Pieter eruit is. Niet omdat ik hem als mijn mol had, maar omdat hij zo schattig is. :'D Tot aflevering vier ga ik de mol niet zoeken, want voor die tijd loopt iedereen toch nog zo te kloten in het spel (aangezien ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn), dat iedereen 'per ongeluk' aan het mollen is en de Mol zelf dus eigenlijk weinig hoeft te doen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Vorig jaar was het ook al zo erg. :') Bijna iedere aflevering zat er wel zo'n Sherlock deuntje achter. Na een tijdje begon ik me er echt aan te ergeren, gewoon. :x

    Ik vind het zoooo jammer dat Pieter eruit is. Niet omdat ik hem als mijn mol had, maar omdat hij zo schattig is. :'D Tot aflevering vier ga ik de mol niet zoeken, want voor die tijd loopt iedereen toch nog zo te kloten in het spel (aangezien ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn), dat iedereen 'per ongeluk' aan het mollen is en de Mol zelf dus eigenlijk weinig hoeft te doen. :')


    Ik irriteer vooral anderen met de hele tijd: "Oh, kijk, dit is Appledore." En dergelijke te vertellen :Y)

    Ik vind het echt heel jammer dat hij eruit ging. Pieter was echt grappig.


    Tijd voor koffie.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Vorig jaar was het ook al zo erg. :') Bijna iedere aflevering zat er wel zo'n Sherlock deuntje achter. Na een tijdje begon ik me er echt aan te ergeren, gewoon. :x

    Ik vind het zoooo jammer dat Pieter eruit is. Niet omdat ik hem als mijn mol had, maar omdat hij zo schattig is. :'D Tot aflevering vier ga ik de mol niet zoeken, want voor die tijd loopt iedereen toch nog zo te kloten in het spel (aangezien ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn), dat iedereen 'per ongeluk' aan het mollen is en de Mol zelf dus eigenlijk weinig hoeft te doen. :')


    Ik merk die sherlock deuntjes niet op haha, maar ik kijk dat ook niet.


























    Pieterrrrrrrrrrr, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom ben je eruit? :'c



    sorry :c


    Ik vind het echt zo kut dat hij eruit is :c


    Pieter, waarom :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kvatch schreef:
    (...)

    Ik irriteer vooral anderen met de hele tijd: "Oh, kijk, dit is Appledore." En dergelijke te vertellen :Y)

    Ik vind het echt heel jammer dat hij eruit ging. Pieter was echt grappig.


    Die uitspraak van hem:

    "Ik werd bijna voor de trein geduwd door Marlijn omdat ik op 'HAAR' perron liep"
    En dat onschuldige gezicht erbij, ahw :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Ik merk die sherlock deuntjes niet op haha, maar ik kijk dat ook niet.


























    Pieterrrrrrrrrrr, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom ben je eruit? :'c



    sorry :c


    Ik vind het echt zo kut dat hij eruit is :c


    Pieter, waarom :c


    IK SNAP JE HELEMAAL
    Had ik hem net als favoriet verkozen, vliegt 'ie eruit!!!!


    Uhhm, haai, mensen. Ik weet niet zeker of ik dit moet joinen, want vaak reageer ik niet meer enzooo en ik moety me eigenlijk met andere dingen bezighouden enzooooo. Maar ik moest dit (spoiler) gewoon even zeggen, hahaha


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb zojuist mijn eerste aflevering Wie is de Mol? ooit gezien en heb besloten het vanaf nu te volgen ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Gaudino schreef:
    (...)

    Die uitspraak van hem:

    "Ik werd bijna voor de trein geduwd door Marlijn omdat ik op 'HAAR' perron liep"
    En dat onschuldige gezicht erbij, ahw :c


    Oh ja, zo'n puppyface. En hij is inderdaad echt grappig. Die uitspraak over hoe moeilijk de mol het ging hebben aangezien ze geen cent hadden, of zijn gezicht toen Marjolijn (of hoeheetze) een rant gaf over de miscommunicatie.


    Tijd voor koffie.

    Incendium schreef:
    (...)

    IK SNAP JE HELEMAAL
    Had ik hem net als favoriet verkozen, vliegt 'ie eruit!!!!


    Uhhm, haai, mensen. Ik weet niet zeker of ik dit moet joinen, want vaak reageer ik niet meer enzooo en ik moety me eigenlijk met andere dingen bezighouden enzooooo. Maar ik moest dit (spoiler) gewoon even zeggen, hahaha


    ga nooit van iemand in widm houden, want dan vliegt ie eruit. :'c Achja ik hield al van m voordat ie in widm zat haha, hij is gewoon geniaal en ik vind t ontzettend jammer dat ie eruit is :'c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kvatch schreef:
    (...)

    Oh ja, zo'n puppyface. En hij is inderdaad echt grappig. Die uitspraak over hoe moeilijk de mol het ging hebben aangezien ze geen cent hadden, of zijn gezicht toen Marjolijn (of hoeheetze) een rant gaf over de miscommunicatie.


    Hij is niets voor niets cabaratier ;) maar zo ontzettend jammer dat ie eruit is want hij is geniaal en we gaan nu gewoon al die genialiteit missen + hij zag er niet verkeerd uit hehehehe ^^


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Dus ik vandaag WIDM terug kijken, ik helemaal blij want Pieter is mijn favoriet.
Nu ben ik denk ik voor.. ik heb geen idee gewoon eigenlijk. Ik denk Evelien. - Ik wil ook wel op de lijst. -

Nu ben ik helemaal chago, because hij is eruit. WHY.

[ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 16:00 ]


Danmarks Dynamite.

Weet je wat ik echt geniaal vind? Ze maken alles zó mysterieus en spannend terwijl er soms niets spannends aan is. Dat oude politiebureau? Gewoon een groot oud gebouw op klaarlichte dag, niets engs aan. Maar ze weten het toch zo te brengen dat het doodeng lijkt. Gefilmd uit veel hoeken, het beeld een beetje schokkerig maken en spannende muziek er onder zetten. Voilà.

Gaudino schreef:
(...)

Ik merk die sherlock deuntjes niet op haha, maar ik kijk dat ook niet.


























Pieterrrrrrrrrrr, neeeeeeeeeeeeeeeeeeee waarom ben je eruit? :'c



sorry :c


Ik vind het echt zo kut dat hij eruit is :c


Pieter, waarom :c


u make me cry

Ik heet op de app MargotAnneD

NEEE PIETERTJE

Ik vind dit echt verschrikkelijk mimimimi.


Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Halllooo voeg mij ook maar toe op de app, juliawilborts is de name


“A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin