• Donderdag 1 januari is het eindelijk weer zo ver: het nieuwe seizoen van Wie is de mol? begint!

    Nog 6 dagen tot de volgende aflevering.
    5 februari 2015, 20:30, NPO 1

    De kandidaten:
    Ajouad El Miloudi
    Ajouad El Miloudi is een Nederlandse tv- en radiopresentator die werkt voor de KRO en BNN

    Carolina Dijkhuizen
    Carolina Dijkhuizen is een Nederlandse zangeres en (musical)actrice. Ze speelde onder andere rollen in de musicals Aida, The Lion King en Sister Act.

    Chris Zegers
    Chris Zegers is een Nederlands acteur, zanger en presentator.

    Evelien Bosch
    Evelien Bosch is een Nederlands presentatrice en programmamaakster.

    Margriet van der Linden
    Margriet van der Linden is een Nederlandse journaliste. Tot 2013 was zij hoofdredactrice van het tijdschrift Opzij.

    Marlijn Weerdenburg
    Marlijn Weerdenburg is een Nederlands actrice en zangeres, die in 2013 bekend werd door haar vertolking van de rol van Danni Lowinski in de gelijknamige serie.

    Martine Sandifort
    Martine Sandifort is een Nederlandse cabaretière en actrice.

    Pieter Derks
    Pieter Derks is een Nederlandse cabaretier en columnist.

    Rik van de Westelaken
    Rik van de Westelaken is een Nederlands verslaggever en nieuwslezer.

    Viktor Brand
    Viktor Brand is een Nederlands televisiepresentator bij SBS 6.


    De afvallers en de waarde van de Huidige pot:
    Afvallers:
    Aflevering 1: Pieter Derks
    Aflevering 2: Evelien Bosch
    Aflevering 3: niemand
    Aflevering 4: Ajouad El Miloudi
    Aflevering 5: Victor Brand
    Aflevering 6: Carolina Dijkhuizen
    Aflevering 7: niemand

    Waarde van de pot:
    €5.750.-


    De locatie:
    Dit jaar gaat de hele Wie is de mol?-crew naar... Sri Lanka!

    De Molloten van Quizlet:
    JamesPotter
    OakenshieId
    Keynes
    Frances
    Niphredil
    Ungoliant
    Beatus
    Mylintis
    Rikiah
    Canoodle
    nerveus
    Sempre
    Franciennn
    Bolin
    Wiarda
    Chuckles
    Mystogan
    Kvatch
    Tylan
    lukesirwin
    Weekes
    Bamboe
    Howedes
    Pippilotta
    DreamerN
    Azalea
    Andersen
    SPECS
    Lindir
    Naamsveranderingen graag doorgeven. Wil je ook op de lijst, geef dat dan door.

    Gelieve spoilers onder de spoilerknop te zetten. Er zijn mensen die de aflevering pas later bekijken.

    Trust nobody



    Niets is wat het lijkt...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:29 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Meh haal mij maar van de lijst, ik heb geen zin het te volgen ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wilde er al een paar echt gaan verdenken als Mol, maar ik wacht nog af.


    16 - 09 - '17

    Ik doe mee, want ik kijk widm.c=


    You were born original, don't die as a copy.

    "You can go faster if you like."

    Deze opdracht doet me wel denken aan vorig jaar :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Meh Evelien is weg, weet niet of ik dat erg vind of niet. Ze was in ieder geval niet een verdachte van mij.
    Wanneer gaat Marlijn er uit ik vind haar vervelend.

    Ik wil alle mensen in de poule toevoegen maar de app doet heel raar sinds ik in de laatste seconde mijn punten heb overgezet en er toen stond 360 punten ingezet terwijl ik er maar 180 had, wtf.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Ik wil alle mensen in de poule toevoegen maar de app doet heel raar sinds ik in de laatste seconde mijn punten heb overgezet en er toen stond 360 punten ingezet terwijl ik er maar 180 had, wtf.

    De website is overbelast en ik kan me überhaupt niet inloggen bij de app...


    Ik kijk momenteel aflevering 1 en ik zal altijd net iets later kijken, want mijn tv werkt niet meer goed (geen geluid + geel beeld) en ik kan dus alleen online kijken. Als ik op de lijst zou mogen :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Inmiddels kon ik me gewoon inloggen bij de app. Ik heet daar ook Lindir.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hahahahahahahahahahahaha.

    Ik open de app. "Helaas, je mol is afgevallen. Deze punten ben je nu kwijt" of hoe ze dat ook formuleren, iig, rood scherm.
    EN IK HEB ALSNOG 360 PUNTEN, ik had er eerst 180 dus alles is gewoon verdubbeld, huh.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Hahahahahahahahahahahaha.

    Ik open de app. "Helaas, je mol is afgevallen. Deze punten ben je nu kwijt" of hoe ze dat ook formuleren, iig, rood scherm.
    EN IK HEB ALSNOG 360 PUNTEN, ik had er eerst 180 dus alles is gewoon verdubbeld, huh.

    Dat is best wel heel erg vaag XD
    Maar ook wel weer chill :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Pouleuitnodigignen verzonden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lindir schreef:
    (...)
    Dat is best wel heel erg vaag XD
    Maar ook wel weer chill :Y)


    Inderdaad haha.

    Maar dat komt omdat ik in de laatste seconde van 180 punten op
    Evelien
    over ben gegaan op 180 punten op
    Marlijn (die had toen net dr joker ingezet haha)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly



    Hebben jullie die man trouwens ook gezien?

    Die bij die karrenopdracht, hele rare, trage bewegingen met zijn hand maakte? Toen de kar van Victor, Marlijn en Carolina(?) bij de vrachtwagen arriveerde? Net nadat Victor in beeld was geweest, deed hij met zijn handen iets wat op een omgekeerd kommetje leek (M?) en een vuist (O?) en toen zijn duim omhoog (L?)

    Ik vond Ajouad echt zo Obvious bij die opdrachten, al die schilderijen weghalen enzo, bah.
    Maar de titel was scheepsrecht, Ajouad 'verneukte' de eerste twee opdrachten best wel, maar de derde deed hij goed, 3x scheepsrecht?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mijn username is Lyora en ik wil ook graag mee doen aan de poules.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gaudino schreef:


    Hebben jullie die man trouwens ook gezien?

    Die bij die karrenopdracht, hele rare, trage bewegingen met zijn hand maakte? Toen de kar van Victor, Marlijn en Carolina(?) bij de vrachtwagen arriveerde? Net nadat Victor in beeld was geweest, deed hij met zijn handen iets wat op een omgekeerd kommetje leek (M?) en een vuist (O?) en toen zijn duim omhoog (L?)

    Ik vond Ajouad echt zo Obvious bij die opdrachten, al die schilderijen weghalen enzo, bah.
    Maar de titel was scheepsrecht, Ajouad 'verneukte' de eerste twee opdrachten best wel, maar de derde deed hij goed, 3x scheepsrecht?

    Ajouad kwam bijna niet in beeld bij de tweede opdracht, dus daar kun je niet veel over zeggen. Ik vind Martine alleen wel heel erg "dom" overkomen bij opdracht twee (als ik het goed zeg? Ik kan nog niet bij ieder gezicht een naam plaatsen. Het was iig by far de oudste die in de bioscoop was met de tweede opdracht.
    Ik ben trouwens alleen aan het speculeren, ik heb nog niet echt een mol.


    Deep inside, I've never felt alive