• Oke, ik had dit topic al helemaal getyped, en toen gingen we eten. Terwijl ik nog geen foto's had toegevoegd. Dus ik eventjes alles op het minnetje zetten en de laptop dichtklappen.
    Na het eten wilde ik het weer openen, maar terwijl ik niet eens op het kruisje had gedrukt, sloten mijn tabbladen plotseling! En CTRL+C hielp niet. So I was screwed, want ik had een beste lap tekst getyped wat ik nu overnieuw moest doen.... :'D


    Hooi! (:


    Ik had dit weekend mijn verjaardagsfeest aangezien ik 2 december 18 ben geworden. Het was echt héél leuk!
    Annemiek (Starlord), Inge (Square), Tara (Emrys) en Roos (Toska) zijn gekomen. Tara moest het langste reizen met een reis van óver de 4 uur! o.O'
    In de avond kwamen er nog een paar mensen die in de buurt wonen.

    We hebben veeeel gekletst, spelletjes gespeeld (een spel genaamd LifeStyle. Als je aan de beurt bent moet je een vraag voorlezen. Er zijn 4 plaatjes waaruit je moet kiezen en de anderen moeten kiezen in welke volgorde jij de plaatjes zou kiezen en aan de hand daarvan kunnen ze zien of ze je kennen of niet. We waren het op een gegeven moment wel zat. :'D ), en film gekeken. Hoewel de dvd krassen had en op den duur de hele tijd vastliep. Dusja, op een gegeven moment hebben we de film maar af gezet. :') hahaha
    Annemiek heeft ons overigens een mooi concert gegeven door op de piano te spelen, en zelf heb ik ook nog een paar liedjes gespeeld op mijn accordeon. c:

    Other than that, cadeautjes! :3 Jeeeetjemina holy shit wat ben ik overladen met cadeaus! o.O' Het was écht bizar veel gewoon! Ö
    Ik ga dan ook gewoon lekker opnoemen wat ik allemaal heb gekregen:



    - Fotolijstjes x 3
    - Pennen x 2
    - Notitieschriftjes x 2
    - Dummies (1x groot en 1x klein.)
    - Kleurboek
    - Gezichtmaskers
    - Rietjes met snor :Y)
    - Boekenlegger
    - Armband
    - Geurtjes
    - Lekkers voor Sheila
    - Geld
    - Snitch armband die ik nu al de hele dag draag en waarvan ik eindelijk denk ik een beetje onder de knie heb hoe ik een armband om moet doen. c:


    Other than that, had ik een paar dagen voor mijn verjaardag al een cadeau gekregen. Alleen het zat in een doos, die ik pas op mijn verjaardag mocht openen. Het bevatte het boek Under The Dome, van Stephen King. Gekregen van Nikki. Bedankt Nikki! :3

    Al met al ben ik dus gewoon stikverwend. Ik ben écht reuze blij met alles. Dankjullie wel! _O_

    Toen de mensen uit de buurt weg waren gingen we slapen. En tsja, ik denk niet dat veel mensen kunnen zeggen dat ze in een grote zaal van een café hebben geslapen. Vaak slaap je in een slaapkamer. :p
    Och, zijn de Q'ers weer een ervaring rijker. ^^
    Ik kreeg ook de indruk dat het wel nog een keer gebeuren zal, dat ze bij me komen logeren. Maar dan waren er plannen om langer te blijven? We zien wel. Ik ga in ieder geval eerst naar hun toe denk ik. En já, Tara, ook naar jou! c:

    Het was gewoon een heel tof weekend en ik ben blij dat de mensen die zijn gekomen, er waren. Ik had in ieder geval een reuze leuke tijd en ik hoop (en stiekem denk) de rest ook! :3

    Dusja... Ik weet niet echt wat voor reacties ik verwacht met dit topic, maar ik wilde gewoon mijn vreugde met jullie delen. Is leuker dan dat ik weer een zeurtopic aanmaak, nietwaar? :p



    Overigens, mijn ouders hadden van Roos ook een cadeautje gekregen. Namelijk een December Kalender om te krassen! We hebben met z'n allen alvast de eerste 21 vakjes opengemaakt, en vanaf nu gaan we iedere dag een nieuw vakje openen, in de hoop iets te winnen. En op aanvraag ga ik dat iedere dag hier in dit topic mededelen. Gewoon, omdat het kan. :Y)



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niphredil schreef:
    Dat je je überhaupt kunt inhouden en niet alles in een keer openkrast. Dat heb ik tot nu toe elke keer dat ik zo'n ding had gedaan haha.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    @Julia
    Dankje ^^
    En oeeeh that sounds good! Ruilen voor onze kaart? :Y) ghehe

    @Margot
    Ja naja me ma wilde eerst wel alle vakjes openmaken (Inge, Annemiek, Tara en Roos kunnen dit beamen) maar dat hebben we toch niet gedaan. Zo iedere dag openmaken is veel leuker. En eerlijker. x) haha

    @Inge
    Jaaaa GO WANTEN! :'D Mijn hoop is klein though. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, ik ben blij dat je het zo leuk vond. :D


    -

    Het is een slee geworden!
    Hebben we niet heel veel aan, want met nog 3 dagen te gaan zullen we die niet meer vol krijgen. Maar we hebben nog 3 dagen, dus we zullen zien of we toevallig nog meer winnen dan een extra kraslot! ^^

    Kerstman: 3/3
    Hulst: 3/4
    Sneeuwpop: 3/5
    Slee: 2/6
    Kaars: 4/7
    Schaats: 4/8
    Want: 5/9
    Bel: 3/10
    Ster: 0/11


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ieee, ik ben helemaal vergeten door te geven hoe het ging!

    Maar goed, de 29e hadden we een ster, de 30e een bel en de 31e een want. Dus het gaat als volgt:

    Kerstman: 3/3
    Hulst: 3/4
    Sneeuwpop: 3/5
    Slee: 2/6
    Kaars: 4/7
    Schaats: 4/8
    Want: 6/9
    Bel: 4/10
    Ster: 1/11


    We hebben dus alleen een gratis kraskaart gewonnen.
    Nou, mama heeft die gehaald hoor. En toen won ze 5 euro! Daarvan heeft ze weer een kalender gekocht en dat ging nog tot 2 keer daarna door. En toen won ze maar 3 euro. Dus eigenlijk heeft ze 3 euro gewonnen, gehehe. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ieee, ik ben helemaal vergeten door te geven hoe het ging!

    Maar goed, de 29e hadden we een ster, de 30e een bel en de 31e een want. Dus het gaat als volgt:

    Kerstman: 3/3
    Hulst: 3/4
    Sneeuwpop: 3/5
    Slee: 2/6
    Kaars: 4/7
    Schaats: 4/8
    Want: 6/9
    Bel: 4/10
    Ster: 1/11


    We hebben dus alleen een gratis kraskaart gewonnen.
    Nou, mama heeft die gehaald hoor. En toen won ze 5 euro! Daarvan heeft ze weer een kalender gekocht en dat ging nog tot 2 keer daarna door. En toen won ze maar 3 euro. Dus eigenlijk heeft ze 3 euro gewonnen, gehehe. :Y)


    Whaha, nou beter dan niks ^^ en overigens was het ook best leuk om te doen toch?


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Whaha, nou beter dan niks ^^ en overigens was het ook best leuk om te doen toch?


    Jaaa, zeker!
    En mama heeft besloten om vanaf nu ieder jaar zo'n kalender te halen, dus Roos heeft een goed cadeautje uitgekozen! :Y) haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ieee, ik ben helemaal vergeten door te geven hoe het ging!

    Maar goed, de 29e hadden we een ster, de 30e een bel en de 31e een want. Dus het gaat als volgt:

    Kerstman: 3/3
    Hulst: 3/4
    Sneeuwpop: 3/5
    Slee: 2/6
    Kaars: 4/7
    Schaats: 4/8
    Want: 6/9
    Bel: 4/10
    Ster: 1/11


    We hebben dus alleen een gratis kraskaart gewonnen.
    Nou, mama heeft die gehaald hoor. En toen won ze 5 euro! Daarvan heeft ze weer een kalender gekocht en dat ging nog tot 2 keer daarna door. En toen won ze maar 3 euro. Dus eigenlijk heeft ze 3 euro gewonnen, gehehe. :Y)



    Haha, nou ja, daar koop je toch weer een ijsje voor. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)


    Haha, nou ja, daar koop je toch weer een ijsje voor. :Y)


    We hebben ijs zat, dus dat hoeven we niet te kopen hoor. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    We hebben ijs zat, dus dat hoeven we niet te kopen hoor. :')


    Iets anders lekkers dan. Oliebollen? Chips? :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Iets anders lekkers dan. Oliebollen? Chips? :3


    Heeft mama al gebakken en hebben we al in huis. ^^
    Mam heeft er van die schermen bij de Lidl gehaald voor de auto wanneer t gaat vriezen. ;P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahaha, dan heeft het toch nog nut


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Hahaha, dan heeft het toch nog nut


    Haha indeed!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •