• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Haha ik durf nog niet eens op skie's te staan laat staan op een hoge berg met hoogtevrees en sneeuw ;D

    Omg, zwarte pistes, die zijn erg! o.o


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Before we started, it was over..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gatverdamme, meid, je moet echt leren koken. Nee, weet je wat? Kook maar helemaal niet meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn broer heeft vier maanden in Marokko gestudeerd en nu heeft hij daar een bloedmooi Marokkaans vriendinnetje gekregen. Echt super lief, maar nu hij weer thuis is wordt het wel een probleem dat ze zover van elkaar vandaan wonen. En dat haar ouders er niet achter staan, helpt natuurlijk ook niet.


    i put the fun in funeral

    Well okay. Moest mijn situatie anders zijn geweest had je vast en zeker een zeer lieve reactie gekregen, but I'll just shut up. Hou er in het vervolg gewoon rekening mee. (cat)


    help

    Vreten – nu al? Ik ga niet mee doen aan die neppe gezelligheid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is officieel, ik heb slecht humor.


    I'm your little ray of pitch black.

    Aaaah omg omg omg mijn nieuwe schoenen zijn binnen en ze zijn pretteh! x_x En ze passen precies, ik was echt bang dat ze te groot of te klein zouden zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Aaaah omg omg omg mijn nieuwe schoenen zijn binnen en ze zijn pretteh! x_x En ze passen precies, ik was echt bang dat ze te groot of te klein zouden zijn.

    Wat voor? Je maakt me nieuwsgierig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Wat voor? Je maakt me nieuwsgierig.



    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Omg, those shoes are a pair of match-made in heaven o.o Damn. Waar gekocht?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 17:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Omg, those shoes are a pair of match-made of heaven o.o Damn. Waar gekocht?


    I knoooow. 8D Via Amazon.com besteld, haha. Ze zijn van het merk Breckelle's.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Damn Nikki, dat zijn nog eens schoenen. Ze zijn echt heel gaaf, dus wees maar blij dat je een ukkie bent!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    I knoooow. 8D Via Amazon.com besteld, haha. Ze zijn van het merk Breckelle's.

    Nice! Daar mag je indeed erg blij mee zijn. Alleen hopen dat die hakken er niet zo snel van afgaan, of ben je daar niet bang voor? Op de een of andere manier ben ik altijd bang dat bij zulke schoenen de onderkant met de tijd loslaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Nice! Daar mag je indeed erg blij mee zijn. Alleen hopen dat die hakken er niet zo snel van afgaan, of ben je daar niet bang voor? Op de een of andere manier ben ik altijd bang dat bij zulke schoenen de onderkant met de tijd loslaat.


    Er zit een rubberen plaatje onder die je heel simpel kan vervangen, dus gelukkig valt het wel mee. ;3 Dat is het voordeel aan sleehakken! Mijn andere hakken zijn wel allemaal al versleten en daardoor draag ik ze niet meer. ;x

    @Maia, ja soms ben ik wel blij dat ik niet zo groot ben, hahaha.


    Your make-up is terrible