• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg jullie negeren mij reactie! (huil)


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    zo is het maar :D


    Save me

    JasperJordan schreef:
    (...)
    No, no it's not D:

    Jawel! Je maakt het enkel schattiger nu.(bloos)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Jawel! Je maakt het enkel schattiger nu.(bloos)



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Braniel schreef:
    (...)
    Jawel! Je maakt het enkel schattiger nu.(bloos)

    Torture haar niet zo, Maia!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    That was the moment she knew... she fucked up.


    I'm your little ray of pitch black.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Torture haar niet zo, Maia!


    Hahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yoooo, ik wilde blauw haar, niet groen. :'D Oh well. Groen is ook goed, want het is een awesome groen. Alleen jammer dat het maar een paar plukken zijn geworden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    JasperJordan schreef:
    (...)


    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Torture haar niet zo, Maia!

    Kéeeee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja pap, erg dankbaar. Mam zoekt een vakantiebestemming voor jullie als verassing en jij gaat meteen negatief reageren. Het kon ook subtieler...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Braniel schreef:
    (...)
    Kéeeee.



    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 23:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altijd leuk als je je best doet een informatieve reactie te plaatsen en mensen er gewoon stug overheen lezen >.<
    Also: die steek in mijn borst duurt nu al de hele dag, maar ik ga echt niet naar de dokter op kerstmis ;-;


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Altijd leuk als je je best doet een informatieve reactie te plaatsen en mensen er gewoon stug overheen lezen >.<
    Also: die steek in mijn borst duurt nu al de hele dag, maar ik ga echt niet naar de dokter op kerstmis ;-;


    In het stelling topic? Ik was het met je eens hoor. Ik vond het juist erg goede informatie.


    26 - 02 - '16

    Ik moet echt effe puffen maar ben te lui om overeind te komen, discus te pakken en te puffen :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)


    Hehe, that's just being mean.


    Don't walk. Run, you sheep, run.