• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap niet dat er alcohol in tiramisu moet zitten, het echte recept is alleen mascarpone, room, koffie en lange vingers. Die alcohol maakt het zo vies want dat is het enige dat ik proef en ik lust geen alcohol, in welke vorm dan ook (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stik er lekker in, mens. Als jouw haar maar goed zit. Dat ik op zes januari pas weer een keer naar de kapper kan om mijn haar te verven zou je een zorg zijn. Als je echt wat voor me over had, had je al iets voor me geregeld. Maar nee, jij verwacht van een vermoeid meisje dat ze wel even je haren wil verven na een lange stagedag. Mooi niet dat ik dat doe, stik erin.


    26 - 02 - '16

    JasperJordan schreef:
    Ik snap niet dat er alcohol in tiramisu moet zitten, het echte recept is alleen mascarpone, room, koffie en lange vingers. Die alcohol maakt het zo vies want dat is het enige dat ik proef en ik lust geen alcohol, in welke vorm dan ook (huil)

    Tiramisu is juist zo lekker! o.o Echt een van mijn favoriete desserts. En normaal gesproken ben ik daar totaal niet van :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Great, komt ze eindelijk naar mijn kamer terwijl ik daar huilend zit.. Ze vraagt niet eens of het wel gaat, nee, of haar highlights er goed in zitten. Godverdomme mens, donder toch op! )':


    26 - 02 - '16

    Zo heb ik er echt geen zin meer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rot toch lekker op allemaal! Ik doe het zelf wel. Ik heb altijd alles alleen op moeten lossen en nu dan maar ook.


    26 - 02 - '16

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Tiramisu is juist zo lekker! o.o Echt een van mijn favoriete desserts. En normaal gesproken ben ik daar totaal niet van :'D


    Ja maar... er hoort geen alcohol in te zitten D: Dat is het recept niet ):


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Ja maar... er hoort geen alcohol in te zitten D: Dat is het recept niet ):

    N'awww. Je zit er echt erg mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    N'awww. Je zit er echt erg mee.


    Haha ja, het is het enige dat ik proef ;') Een of ander lichaamsdeel genaamd mijn tong vind het leuk om overal de bittere dingen uit te plukken en deze extra te versterken, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg iemand vindt me aardig :O


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    I. Need. Vacation.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er zit zo'n vieze smaak in m'n keel.. gadverdamme.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    je bent het waard om te leven. :Y)


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    JasperJordan schreef:
    (...)
    Haha ja, het is het enige dat ik proef ;') Een of ander lichaamsdeel genaamd mijn tong vind het leuk om overal de bittere dingen uit te plukken en deze extra te versterken, hahah

    Het is wel erg schattig, eigenlijk.(bloos)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Het is wel erg schattig, eigenlijk.(bloos)


    No, no it's not D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.