• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk, nieuwe kluisjes op het werk. Iedereens batterijen van hun telefoons gewoon naar de klote. Wat een succes!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zit bij de the hobbit YES

    Ungoliant schreef:
    Ik zit bij de the hobbit YES


    Hoor je dan niet de film te kijken ipv op je mobiel te zitten? ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hehe, eindelijk thuis. Ik ben echt dood nu.


    Your make-up is terrible

    Ik moet altijd die deur opendoen. Jullie kunnen het ook zelf -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Stomme keelontsteking *_*


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Miyano schreef:
    Ik moet altijd die deur opendoen. Jullie kunnen het ook zelf -.-'


    Wij maken er altijd een wedstrijd van wie het eerste opgeeft om open te doen, hahah. We blijven altijd net zo lang zitten tot er een gaat


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Hehe, eindelijk thuis. Ik ben echt dood nu.


    26 - 02 - '16

    Wauw, blijkbaar is mijn kuitspier te kort en moet ik nu drie keer per week naar de kinesist om die te rekken of zo. En die idiote orthopedist zat te schelden op mijn All Stars, hij riep dat ik ze maar in de haard moest gooien omdat ze geen steun geven aan je voeten. Lol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Super om dingen te weten te krijgen die ik niet wil weten en me niks boeien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Hoor je dan niet de film te kijken ipv op je mobiel te zitten? ;p


    Sowieso, maar we waren veel te vroeg :')

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Wij maken er altijd een wedstrijd van wie het eerste opgeeft om open te doen, hahah. We blijven altijd net zo lang zitten tot er een gaat


    Wij hebben dat eens gedaan. Maar wij hebben dus twee honden die heerlijk blaffen als die bel gaat en er iemand langsloopt. En mijn vader blijft als een rotjoch die bell gewoon indrukken tot ik dus die deur open doe. -.-'

    OT; Wauw, nog 5 pagia's en dan heb ik dat verdomme tekenblok vol. Eindelijk. *.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ooops


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Miyano schreef:
    (...)

    Wij hebben dat eens gedaan. Maar wij hebben dus twee honden die heerlijk blaffen als die bel gaat en er iemand langsloopt. En mijn vader blijft als een rotjoch die bell gewoon indrukken tot ik dus die deur open doe. -.-'

    OT; Wauw, nog 5 pagia's en dan heb ik dat verdomme tekenblok vol. Eindelijk. *.*


    Ah ja, zo'n beest hebben wij hier ook rondlopen, stierlijk vervelend. We hebben al een blafband geprobeerd maar het hielp voor geen meter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jezus. Ik heb ook nog een leven, hoor.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2014 - 19:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."