• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 21:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zit een rubberen plaatje onder die je heel simpel kan vervangen, dus gelukkig valt het wel mee. ;3 Dat is het voordeel aan sleehakken! Mijn andere hakken zijn wel allemaal al versleten en daardoor draag ik ze niet meer. ;x

    @Maia, ja soms ben ik wel blij dat ik niet zo groot ben, hahaha.

    Haha, ik heb zelf ook sleehakken (zijn echt een van mijn favorieten :'D), maar die van mij laten wel ietsjes los. Rubberen plaatje? Hoe moet ik dat voor mij zien dan? Sorry voor de domme vragen :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen zin om te gourmetten, dat is zo vies en uuuuughhh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Ik heb geen zin om te gourmetten, dat is zo vies en uuuuughhh


    Hoe kan je dat niet lekker vinden ;D ?
    Je kan gewoon pakken wat jezelf wilt, of doen jullie het anders?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)

    Hoe kan je dat niet lekker vinden ;D ?
    Je kan gewoon pakken wat jezelf wilt, of doen jullie het anders?


    Ik vind het smerig, meer en deels is varkensvlees en ik vind gourmet gewoon niet lekker. De smaak wordt zo.. ugh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ik vind het smerig, meer en deels is varkensvlees en ik vind gourmet gewoon niet lekker. De smaak wordt zo.. ugh


    Maak pannenkoekenmix en doe het onderin je pannetje. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Maak pannenkoekenmix en doe het onderin je pannetje. 8D


    Hahah ik zou het ook nog doen ook :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Hahah ik zou het ook nog doen ook :W


    Doen wij altijd. Ik hou van gourmet :Y).


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Doen wij altijd. Ik hou van gourmet :Y).


    Ik totaal niet


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    (...)

    Doen wij altijd. Ik hou van gourmet :Y).


    Ik oook, het is echt lekker met mini-pannenkoeken, haha.


    Your make-up is terrible

    Ff huilen want ik moet naar de kerk maar ik ben moe en meh

    JasperJordan schreef:
    (...)

    Ik vind het smerig, meer en deels is varkensvlees en ik vind gourmet gewoon niet lekker. De smaak wordt zo.. ugh


    Misschien kan je iets van gebakken aardappels proberen? Of aan je ouders vragen of ze ook ander soort vlees mee willen nemen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)

    Misschien kan je iets van gebakken aardappels proberen? Of aan je ouders vragen of ze ook ander soort vlees mee willen nemen ^^


    Ik lust geen gebakken aardappeltjes ;D en alles was al ingekocht en staat nu op tafel. Ik ben blij dat er gambas en kip is, tenminste iets (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I like making people smile. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yay, ik heb een bluetooth toetsenbord :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het heeft 411 chapters gekost. Maar we hebben eindelijk een oorlog bevesteging en serieus Eijun? Als je dat geen flirten noemt dan weet ik het ook niet meer. Je bent net zo erg als Manami met zijn bedroom eyes en zijn dubbele zinnen. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial