• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Assassin schreef:
    (...)
    Nee, ik meen het. D: En iedereen is het volgens mij met me eens, haha.

    Okay, daar twijfelde ik even over. Volgens mij zou zoiets als roleplay ook best nieuw zijn op Q. Ik zou in elk geval wel meedoen, lijkt me gaaf.

    @ Gibbs: Het is eigenlijk nog best een mooie foto. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Herzschmerz schreef:
    OMG, weet ej niet wie Ashton Irwin is, omg. Kind toch, jij leeft duidelijk niet of zo.

    Ik weet ook niet wie dat is, hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Okay, daar twijfelde ik even over. Volgens mij zou zoiets als roleplay ook best nieuw zijn op Q. Ik zou in elk geval wel meedoen, lijkt me gaaf.

    @ Gibbs: Het is eigenlijk nog best een mooie foto. :'D


    I know! Zelf gemaakt! :Y)

    Oke, niet. Maar boeiend. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Braniel schreef:
    (...)
    Ik weet ook niet wie dat is, hoor.
    Ik had het over mn zusje en aangezien ik vaak genoeg hen draai etc. had ze het wel kunnen weten...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Braniel schreef:
    (...)
    Okay, daar twijfelde ik even over. Volgens mij zou zoiets als roleplay ook best nieuw zijn op Q. Ik zou in elk geval wel meedoen, lijkt me gaaf.

    @ Gibbs: Het is eigenlijk nog best een mooie foto. :'D


    Ik had het een keer gemaakt, maar dat liep zo snel dood D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Om eerlijk te zijn weet ik enkel dankzij Quizlet weet ik wie al die boybandjes zijn en daar ben ik niet zo blij mee. Ik had liever niet geweten wie het waren :W


    26 - 02 - '16

    Braniel schreef:
    (...)
    Okay, daar twijfelde ik even over. Volgens mij zou zoiets als roleplay ook best nieuw zijn op Q. Ik zou in elk geval wel meedoen, lijkt me gaaf.

    @ Gibbs: Het is eigenlijk nog best een mooie foto. :'D


    Haha, nee zo sarcastisch ben ik niet, hoor. 8D

    Ik ook! Maar ik heb geen zin om iets in elkaar te zetten, haha.


    Your make-up is terrible

    Frosty schreef:
    Om eerlijk te zijn weet ik enkel dankzij Quizlet weet ik wie al die boybandjes zijn en daar ben ik niet zo blij mee. Ik had liever niet geweten wie het waren :W
    Me too, maar ik ben er juist blij mee. En m'n zusje had nog wel ervoor gezorgd dat ik het album van 5SOS (Luke Hemmings, Ashton Irwin, Calum Hood, Michael Clifford) kreeg van m'n tante voor mn b-day en dagelijks vroeg of ik nog fan was. HAHAHA.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Haha, deze gesprekken over Aliens.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik meen het. D: En iedereen is het volgens mij met me eens, haha.

    Nou..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou moeten schrijven, maar ik ben lui. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zou moeten schrijven, maar ik ben lui. D:

    Zal ik je aanmoedigen dan (om te schrijven)?(bloos)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Zal ik je aanmoedigen dan (om te schrijven)?(bloos)


    Nah, ik ben moeilijk aan de gang te krijgen, haha.


    Your make-up is terrible

    Dit is gemeen. Ik wil een Pidgey vangen, maar als het nacht is de game kan ik op geen enkele route een Pidgey vangen.
    Ik wil geen Hoothoot, ik wil een Pidgey...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil grote memmen :[


    i put the fun in funeral