• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Frosty schreef:
    Ik heb dus letterlijk niks, zo'n beetje. Ik heb ook geen heupen en bijna geen kont, haha :W

    Amen to that. En hoe veel ik ook eet, ik krijg nada.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Amen to that. En hoe veel ik ook eet, ik krijg nada.


    Dat dan wel weer :c
    Alles hoopt zich op bij m'n buik..


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik heb echt genoeg voor iedereen. 8D

    Ik kan niet geloven dat jij het niet wilt...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Ik kan niet geloven dat jij het niet wilt...


    Je zou het wel geloven als je het zag. 8D
    Erieka, ik heb nog wel wat heup voor je, haha.


    Your make-up is terrible

    Bitch, bitch, bitch, biiiiii-hiiitccchhhhh. Laat me eens met rust. Of heb je misschien een stiekeme crush op me?

    @ Nikki: Ik kan serieus wel janken van je. Why do u have al the goods'? D:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 19:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zeg dat dan gewoon, in plaats van zo'n ingewikkeld verhaal op te hangen. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zo moe, bah.


    'Darling, just hold on'

    Tsuchiya schreef:
    Bitch, bitch, bitch, biiiiii-hiiitccchhhhh. Laat me eens met rust. Of heb je misschien een stiekeme crush op me?

    @ Nikki: Ik kan serieus wel janken van je. Why do u have al the goods'? D:


    Door mijn medicijnen, haha. Maar het zijn geen goods meer. Maar wat vormen zit wel in de familie, al vind mijn moeder het minder dat ze overgeslagen is, haha. Mijn zusje daarentegen heeft de perfecte verhoudingen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 19:16 ]


    Your make-up is terrible

    Wie een grote kont wil mag wel wat van mij. I've got this huge ass I'm not proud about.
    In ruil ervoor wil ik wel dat mijn tieten een maatje groter zijn. :'D


    En nu eventjes OT wat ik eigenlijk zeggen wilde: Deze pantoffels! Zoooooo heerlijk zacht/warm. *-* I love them! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Gibbs: Guys want somethin' to hold on. Geen skull-ass. Like me (cat).
    @ Nikki:



    OT: I want to cry. Waarom krijg ik mijn gevoelens voor je terug met één kort gesprek en een nummer, waarbij ik aan jou moet denken? Godverdomme. Ga weg uit mijn hoofd! Ga weg! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    @ Gibbs: Guys want somethin' to hold on. Geen skull-ass. Like me (cat).
    @ Nikki:



    OT: I want to cry. Waarom krijg ik mijn gevoelens voor je terug met één kort gesprek en een nummer, waarbij ik aan jou moet denken? Godverdomme. Ga weg uit mijn hoofd! Ga weg! D:


    Doesn't mean I have to find it pretty, too. x) hahaha

    SHREEEEEEKKKKK OP TV!!! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tsuchiya schreef:
    @ Gibbs: Guys want somethin' to hold on. Geen skull-ass. Like me (cat).
    @ Nikki:



    OT: I want to cry. Waarom krijg ik mijn gevoelens voor je terug met één kort gesprek en een nummer, waarbij ik aan jou moet denken? Godverdomme. Ga weg uit mijn hoofd! Ga weg! D:


    Ik wil wel ruilen. ;3 Ik zou toch het liefst de helft wegen van wat ik nu weeg, dat vind ik veel mooier.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wil wel ruilen. ;3 Ik zou toch het liefst de helft wegen van wat ik nu weeg, dat vind ik veel mooier.

    Pfft. Je weet niet wat je hebt, Nikki. De goudmijn! D: Ohwell. Als het kon, had ik het zo gedaan T_T
    @ Gibbs: Ja. Je moet appreciëren wat je al hebt! JE BENT MOOI! Ik ga het zeggen totdat je het gelooft - HA!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Pfft. Je weet niet wat je hebt, Nikki. De goudmijn! D: Ohwell. Als het kon, had ik het zo gedaan T_T
    @ Gibbs: Ja. Je moet appreciëren wat je al hebt! JE BENT MOOI! Ik ga het zeggen totdat je het gelooft - HA!


    Let's switch bodies! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh eigenlijk wil ik een username die ik lang kan houden, maar nu heb ik een gevonden die ik graag wil claimen maar niet per se lang wil houden D: Dillema's...