• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    'Darling, just hold on'

    Jonty schreef:
    (...)

    En dat doet ze niet alleen denk ik, ze krijgt er hulp bij ^-^


    Indeed. Een af andere hoge macht of zoiets, maar wat het is...? Dat moet je niet aan mij vragen, hahahaha


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    Indeed. Een af andere hoge macht of zoiets, maar wat het is...? Dat moet je niet aan mij vragen, hahahaha


    Aan mij ook niet, maar ik denk niet dat het echt iets is waar wij (de mens) weet van hebben (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Aan mij ook niet, maar ik denk niet dat het echt iets is waar wij (de mens) weet van hebben (:


    Inderdaad. Maar wie weet komen we er ooit wel achter, hoop ik.


    26 - 02 - '16

    Braniel schreef:
    (...)
    Dat denk ik eveneens zo, alleen misschien zijn ze wel heel nieuwsgierig ingesteld.
    Het zou trouwens wel een gaaf idee zijn voor een RPG.


    Ja, je bent geniaal, Maia. 8D


    Your make-up is terrible

    OMG, weet ej niet wie Ashton Irwin is, omg. Kind toch, jij leeft duidelijk niet of zo.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, je bent geniaal, Maia. 8D


    I'm in als het ooit een rpg wordt.


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    (...)

    I'm in als het ooit een rpg wordt.


    Me too!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik word bang van jullie, mensen die over aliens praten...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Assassin schreef:
    (...)
    Ja, je bent geniaal, Maia. 8D

    Ik ruik sarcasme...

    Herzschmerz schreef:
    Ik word bang van jullie, mensen die over aliens praten...

    Nee, het is juist interessant. Het is grappig om te weten dat mensen elkaar bestuderen op handelingen en het brein, maar de aliëns op hun eigen wijze interesse tonen in ons. Als het waar is, wat ik stiekem hoop.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Ik ruik sarcasme...


    Nee, ik meen het. D: En iedereen is het volgens mij met me eens, haha.


    Your make-up is terrible






    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:






    Hahahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:




    Ik schrik me dood! Okay, ik open nooit meer een spoiler die jij post of stuurt.

    Braniel schreef:
    (...)
    Nee, het is juist interessant. Het is grappig om te weten dat mensen elkaar bestuderen op handelingen en het brein, maar de aliëns op hun eigen wijze interesse tonen in ons. Als het waar is, wat ik stiekem hoop.
    Brr, ik word er serieus bang van...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 16:49 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    @Nancy
    Die 2e spoiler viel wel mee. :Y) ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    @Nancy
    Die 2e spoiler viel wel mee. :Y) ghehe
    Ja, de tweede, de eerste niet! Engherd... Whaha, met een H nog wel, lawl. Dat klinkt veeel enger. ^^

    OT: Echt weer iets voor mij; struikelen over een bal en dan de schuld krijgen dat ik iets omgooi...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.