• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Het spijt me heel erg want het is echt niet grappig maar ik heb de meest slechte humor die er bestaat.
    Ik ken ieman die Ro heet en hij zegt zelf altijd: zit je voor Rob of achter Rob.

    Ik ben nu even helemaal niet in de staat om te reageren, dus dat spijt me.


    Ike hbe nog niks gepost dus dat scheeld :"D D'; ik haat je.! jij bent net zo'n persoon die dat bij mij zou doen D'; en ik wilde net zeggen dat ik van je hou door Fred ";( gemixte feelings.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Bij mij maken ze vaak het grapje; Kom je na omi of voor omi :< .... slechte humor >.< of Noompje maar het meest pakken ze op mijn achternaam D';


    ja, ik ken dat. Al vanaf de basisschool maakte iedereen grappen van mijn achternaam rn lieten mijn voornaam op ren bepaalde voorwerp blijken; ontzettend irritant.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ja, ik ken dat. Al vanaf de basisschool maakte iedereen grappen van mijn achternaam rn lieten mijn voornaam op ren bepaalde voorwerp blijken; ontzettend irritant.


    Ik menig mij ooit te herinneren dat ik ooit een keer namen heb uitgescholden die met een B beginnen; maar dat ging over Beatrix en Birtney -- gezien ik geen andere namen ken en Bianca met een B... maar toen ik las dat je niet in nederland geboren was dacht ik; oooh dat kan vast een mooie naam zijn. Mijn zus heet dan ook Inçi (turks voor Parel.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘LEO!’
    Geschokt keek ik om- gezien ik net niet genoeg had gedronken om werkelijk dronken te zijn waar ik George zag staan. Merlin- ik zei toch dat ik niet door Fred of George gezien wilde worden en dan stond daar de ergste van de twee; George. Leo die niks in de gaten leek te hebben spreidde lachend zijn armen. ‘Heei, George! Wil je met ons mee naar-‘ met dat duwde hij hem hard op de grond waarbij mijn handen naar me mond gleden en niet eens in de gaten had dat ook mijn flessen kapot op de grond vielen terwijl George als een bezetenen op Leo intrapte.
    ‘Jij sukkel! Dombo- verrader- jij, jij- VERDOMME jij IDIOOT!!’ Het ergste van dit alles was dat ik niet ingreep. Dat ik niet medeleven toonde naar Leo maar enkel geobsedeerd naar Georges spieren staarde wat me een enorm warm gevoel gaf- een te warm gevoel naar mijn zin terwijl er allerlei rare kronkelingen door mijn buik kronkelde.
    ‘George, w-wacht.’ Met dat trok George hem bruut naar de muur terwijl ik nog steeds gehypnotiseerd naar zijn spieren keek en ongewild moest denken aan hoe dit eruit zou zien zonder shirt. Merlin- wat is er mis met mij- dit- dit kon niet. Merlin; als ik niet gedronken had wist ik zeker dat ik ingegrepen had maar nu leek het meer alsof mijn verstand tegen mijn gevoel; of lichaam vocht en het was overduidelijk wat er aan het winnen was.
    ‘Wat bezielt je plotseling? Jij bent zo- zo- verdomme Leo!’
    Voor ik er erg in had deinsde George achteruit wat zorgde dat hij dichter bij mij kwam.
    ‘Rot alsjeblieft op; George.’ Uit het niets zag ik Leo weggaan terwijl mijn lichaam leek voort te bewegen op mijn hevige gevoelens wat mijn armen om Georges middel heen deed slaan en de zijkant van mijn hoofd tegen zijn rug boorde. ‘I-ik heb je…’ klonk het ietwat enthousiast uit mijn mond voordat ik zachtjes mijn ogen sloot om zachtjes; ‘ik heb je..’ te herhalen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Twe armen gleden plotseling om mijn middel en een hoofd die tegen mijn rug aan lag, merkte ik dat Campbell achter mij stond waardoor ik mijn handem tegen de muurtje voor mij aan steunde en mijn nagels in het muur boorde. Merlin, na al dat geboor van mijn nagels is het denk ik uiteindelijk zelf in mijn vinger en flees gaan boren geloof ik.
    ‘I-ik heb je… ik heb je..’
    Ik shudde met mijn hoofd en draaide me om waardoor ik tegenover Campbell stond maar niet voor lang. Ik trok me uit zijn greep en liep een eindje weg en als een wilde tegen het muur aan shopte en alweer kreeg ik een pijntje in mijn teen. Ik was gewoon woest, woest op mijn eigen lot. Fred gaat dood en laat me alleen achter in mijn eigen- eigen- Campbell lijkt het niet eens te boeien en beleefd een hoop plezier met de jongen die mij uitshold en- en..
    'Serieus Camp..' siste ik zachtjes en draaide me om en leunde tegen het muur aan
    Het zweet op mijn rug klampte tegen mijn shirt aan, wat mij niet zo veel boeide ook.
    'Ik zei het zo vaak, Fred had je ook gewaarschuwd, waarom in- in MERLIJNS naam CAMP!' Met mijn handen ging ik door mijn haren voordat ik weer voor Campbell kwam staan. Ik wilde niet boos op hem worden, maar deze keer liet ik het ook maar gaan. Het heeft toch geen nut meer; ik ben geen George. Na die hele Fred gedoe nie meer nee. En nu pas kom ik erachter hoe ik in een achterbakse, depressief monster ik verander als Fred niet bij mij is.
    'Mijn broer- mijn BESTE vriend, de persoon die de helft van mijn leven beheerd is onderweg naar de dood, Ralf ik een wrak en ik wil niets anders dan ook DOOD gaan en jij zit maar lachend en gezellig te drinken met de jongen die mij heeft uitgescholden!'
    Ik draaide me om en begon gefrusteerd te eisberen en ging een aantal keren met mijn handen door mijn warrige en natte haren.
    '.. is dit een grap?' Siste ik dan zachtjes, nog steeds met mijn rug naar hem toegekeerd.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 0:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik menig mij ooit te herinneren dat ik ooit een keer namen heb uitgescholden die met een B beginnen; maar dat ging over Beatrix en Birtney -- gezien ik geen andere namen ken en Bianca met een B... maar toen ik las dat je niet in nederland geboren was dacht ik; oooh dat kan vast een mooie naam zijn. Mijn zus heet dan ook Inçi (turks voor Parel.)


    .. van waar heb jij dat gelezen?

    En nee, het is een afschuwelijke naam omdat ik er 24/7 mee gepest word.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157421

    Ik werd vroeger ook erg in de buurt gepest met mijn naam; ze maakte van Naomi Na-oma. En nu sta ik daar wel boven maar vroeger vond ik dat niet leuk. Tja wat wil je toen was ik nog een kleuter/ kind. Het ergste vooral is dat ik gepest werd omdat ik niet 'Christelijk' was zoals alle andere kinderen in het dorp. Vandaar dat ik ook met niemand in het dorp omga.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157421

    Ik werd vroeger ook erg in de buurt gepest met mijn naam; ze maakte van Naomi Na-oma. En nu sta ik daar wel boven maar vroeger vond ik dat niet leuk. Tja wat wil je toen was ik nog een kleuter/ kind. Het ergste vooral is dat ik gepest werd omdat ik niet 'Christelijk' was zoals alle andere kinderen in het dorp. Vandaar dat ik ook met niemand in het dorp omga.


    Tenminste zijn er ook meerderen met se naam Naomi. Zo heb ik er op mijn school een stuk of vijf met die naam.

    Ik ga zelf ook nooit met de personen uit mijn buurt om. Deels omdat al die personen kort gezegd mijn kindertijd hebben verpest en de personen met wie ik wel om ga, is een klein groepje vrienden die dan weer dichtbij school wonen en de afstand tussen mijn buurt en school is.. redelijk ver weg :/

    Ik vind het ontzettend stom en dom dat personen elkaar tegenwoordig pesten om de uiterlijk, naam, afkomst en al, puur om bovenop iedereen te kunnen staan. Het is gewoon zielig


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Uit het niets verdween hij uit mijn greep terwijl ik me van binnen vervloekte. Merlin. Ik haat mijzelf maar hetgeen wat ik deed leek maar niet te kunnen stoppen. Dus dit was werkelijk hoe irritant ik was als ik dronken was- alleen deze keer kon ik aanschouwen wat ik aanricht?
    ‘Serieus Camp.. ik zei het zo vaak Fred had je gewaarschuwd, waarom in- in MERLIJNS naam CAMP! Mijn- broer- mijn BESTE vriend, de persoon die de helft van mijn leven beheerd is onderweg naar de dood, Ralf ik een wrak en ik wil niet anders dan ook DOOD gaan en jij zit maar lachend en gezellig met de jongen die mij heeft uitgescholden.. is dit een grap?’ Zachtjes wilde ik mijn hoofd schudden maar bewegingloos bleef ik stilstaan. Ik ben stom. Egoïstisch. Irritant. Achtelijk, merlin moest ik mijn rij verder nog opsommen. Ik wilde hem zo graag troosten. Zo graag er voor hem zijn; maar ergens wist ik niet zeker of de drank dat in me vloeide me tegenhield of de angst dat ik zou falen. Dat ik niet zou voldoen terwijl er stomme egoïstische tranen achter mijn ogen prikte die ik enorm vervloekte terwijl ik wist dat er maar een ding kon helpen. Een ding kon helpen en dat was drank; wat maakte het nog uit of ik dronk of niet. Het was niet alsof het iemand nog uitmaakte. Het was niet alsof ik nu nog iemand had. Het restje George wat ik nog had; had ik zojuist in de prullenbak gegooid. Alles is weg. Alles gaat kapot en niks komt goed. Niks. Met dat greep ik naar mijn toverstok en wonder boven wonder wist ik de flessen alcohol te maken met de reparo spreuk die ik vast greep om ongezien weg te lopen van George naar de uitgang van Zweinstein.


    Meh ik kan er niks aan doen :l ik en camp zijn sad.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Argh, ergens wil ik het zelf goed makrn maar George kan dat niet nu. Of hij gaat nu voor hem neer springen er krijgt zo'n stemmings wisseling en dat is dan niet echt realistisch ):


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Argh, ergens wil ik het zelf goed makrn maar George kan dat niet nu. Of hij gaat nu voor hem neer springen er krijgt zo'n stemmings wisseling en dat is dan niet echt realistisch ):


    Don't Worry. Camp heeft een hele zomervakantie zonder iemand overleefd; dus hij kan heus wel een nacht alleen in het verboden bos overleven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Don't Worry. Camp heeft een hele zomervakantie zonder iemand overleefd; dus hij kan heus wel een nacht alleen in het verboden bos overleven.


    :o

    Maar dan is er nu niets meer te posten.. ?
    En nee, ik stuur leo niet naar hem want George gaat hem anders echt doden. En dan bedoel ik leo.

    Argh, ergens heb ik nu een hekel aan George om zo woest te zijn op Camp. Ik bedoel; hij heeft ook een verslaving en hij heeft het ook moeilijk ):


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    :o

    Maar dan is er nu niets meer te posten.. ?
    En nee, ik stuur leo niet naar hem want George gaat hem anders echt doden. En dan bedoel ik leo.

    Argh, ergens heb ik nu een hekel aan George om zo woest te zijn op Camp. Ik bedoel; hij heeft ook een verslaving en hij heeft het ook moeilijk ):


    Meh; Camp is ook niet zo aardig naar George; hij had niet hoeven te drinken- hij kiest alleen liever de makkelijke uitweg dan te praten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Meh; Camp is ook niet zo aardig naar George; hij had niet hoeven te drinken- hij kiest alleen liever de makkelijke uitweg dan te praten.


    Ze waren allebei gewoon verkeerd bezig.

    Maar.. nu is er niets meer te posten?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ze waren allebei gewoon verkeerd bezig.

    Maar.. nu is er niets meer te posten?


    Nop. Camp is gone en ik heb Kealan en die is met Jonah aan zwerkbaltrainingen x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya