• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wacht.. wacht; ik denk dat ik een dom idee heb (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wacht.. wacht; ik denk dat ik een dom idee heb (:


    En toen werd ik bang D;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    En toen werd ik bang D;


    Wees maar niet meer bang, aangezien ik mijn dom idee heb vervangen door een wat normalere idee. Eerst wilde ik namelijk dat een inbekend persoon camp aan zou vallen en geirge te hulp zou gaan schieten, maar nu heb ik een andere waar Snape hun gewoon richting de leerkigenkamer toe sleurt.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wees maar niet meer bang, aangezien ik mijn dom idee heb vervangen door een wat normalere idee. Eerst wilde ik namelijk dat een inbekend persoon camp aan zou vallen en geirge te hulp zou gaan schieten, maar nu heb ik een andere waar Snape hun gewoon richting de leerkigenkamer toe sleurt.


    Oh nee D'; dat word bij twee leraren nablijven voor Camp. Onder invloed van drank en drankflessen in zijn hand D"; en daarnaast om bedtijd buiten rondlopen naar het verboden bos om daar een rustig en vredig dood te ondergaan D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Severus Snape

    Geruisloos slenterde ik maar door de gangen, met mijn stok in mijn rechterhand waar er een klein lichtbol zich op het puntje balanceerde. De geprotesteer van de slapende portretten, nu wakker drongen wel in me door, maar zonder er wat tegen te zeggen of zelfs een mijn gezichtsuitdrukkingen een klein beetje te veranderen, liep ik maar door. Tot nu heb ik drie griffoendors en zes zwadderaars terug naar hun leerligenkamer moeten sturen, spijtig. Maar voor eens keer was er geen Harry Potter tussen de griffoendors. Maar wel een Weasley, aangezien ik de oranje haren nog net in de duisternis kon onderscheiden. Meneer Saunders liep van hem weg, met een aantal flessen in zijn armen. Richting mijn kant op ook nog; zo te zien zag hij me niet door de duisternis.
    'Ehem,' kuchte ik. Weasley keek me niet eens aan en kruiste zijn armen, waardoor ik nog eens kuchte, maar deze keer luidder waardoor hij zich nu wel omdraaide en ik duidelijk angst in zijn ogen kon zien.
    'Saunders en Weasley. Weten jullie hoe laat het is?' Begon ik; geen antwoord. Ik kwam wat meer naar hun richting tow gelopen en zag dat meneer weasley zijn stqppen naar Saunders zette en hem ruw bij zijn hand greep.
    'We gaan al.' Siste hij, en ik hoorde duidelijk woedde in zijn stem.
    'Dertig punten aftrek van griffoendor, per persoon en tien door die toon van jou. En-'
    Mijn ogen vielen op de groene drank flessen die Saunders in zijn handen hield. Met een snelle beweging greep ik er een vast en hield het goor zijn neus.
    'En vijftig punten aftrek voor het stelen en dribken van deze drank, en nablijven bij mij, morgen om zeven uur in mijn kantoor. En als ik jullie hierna nog eens hier rond zie slenteren is nablijven niet je grootdte angst.' En met dat draaide ik me om en liep weg van de twee jogens.


    Doe maar dat George Campbell nu gewoon richting de slaapkamers van het leerlingenkamer toe sleurt ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ahw is het aan mij om nu te posten? D"; je weet dat camp nu nog triester gaat worden dan hij al was


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ahw is het aan mij om nu te posten? D"; je weet dat camp nu nog triester gaat worden dan hij al was


    Het komt wel goed, hopelijk. Want george is mu ook nog woester en triester dan hij al was. Als ze nou even rustig zouten zitten en rustig zouden gaan praten zou het misschien wel weer goed komen.. ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Het komt wel goed, hopelijk. Want george is mu ook nog woester en triester dan hij al was. Als ze nou even rustig zouten zitten en rustig zouden gaan praten zou het misschien wel weer goed komen.. ?


    Meh maybe.. ik ga mijn best doen om hem niet weg te laten rennen voor George omdat zijn zelfhaat waarschijnlijk enorm gegroeid is D'; wat zo en zo ook bij mij het geval zou zijn..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ahw is het aan mij om nu te posten? D"; je weet dat camp nu nog triester gaat worden dan hij al was



    Overigens, De k je dat je het dan voor 2:05 het kan posten :'3 want ik ben zo erg benieuwd naar hoe campbell gaat reageren en wat hij gaat doen :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    Overigens, De k je dat je het dan voor 2:05 het kan posten :'3 want ik ben zo erg benieuwd naar hoe campbell gaat reageren en wat hij gaat doen :o


    Die vraag ga ik aan jou stellen >:")


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Die vraag ga ik aan jou stellen >:")


    Hiezo, heb je het dan al geschreven :'D

    Ohgodz dit lijkt op die ene bom spelletje; waar je een bom zo snel mogelijk aan elkaar moet gaan overhandigen voordat de tijd om is en ontploft :'o in dit geval gaat de bom om 2:05 ontpoffen en eens kijken bij wie. haha, ddon't judge, dit is mijn fantasie :D

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 1:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hiezo, heb je het dan al geschreven :'D

    Ohgodz dit lijkt op die ene bom spelletje; waar je een bom zo snel mogelijk aan elkaar moet gaan overhandigen voordat de tijd om is en ontploft :'o in dit geval gaat de bom om 2:05 ontpoffen en eens kijken bij wie. haha, ddon't judge, dit is mijn fantasie :D


    Er is daar een spel van; Tik Tak Boem ofzoiets... :'D alleen dan is het iets met een letter en moet je een worod van maken en dat gaat zo door..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Er is daar een spel van; Tik Tak Boem ofzoiets... :'D alleen dan is het iets met een letter en moet je een worod van maken en dat gaat zo door..


    Ik had et van een wii spelletje van mijn nicht waar je een woord moest verzinnrn die bij een bepaaldr onderwerp hoorde voordat de tijd om was en dan moest jr het zo snel mogelijk doorgeven =') ik haatte het :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ehem. Saunders en Weasley. Weten jullie hoe laat het is?’ Ruw omvatten iemand mijn hand en aan de grootte en de contouren ervan kon ik merken dat het George was.
    ‘We gaan al.’
    ‘Dertig punten aftrek van Griffoendor, per persoon en tien door die toon van jou. En- En vijftig punten aftrek voor het stelen en drinken van deze drank, en nablijven bij mij, morgen om zeven uur in mijn kantoor. En als ik jullie hierna nog eens hier rond zie slenteren is nablijven niet je grootste angst.’ Bruut trok George me mee de gangen door; precies aan de hand waar ik zojuist al die zinnen mee geschreven had. Ook al leek het door mijn huid heen te branden- liet ik geen kik. Ik wist heus wel dat ik dit verdiende. Meer zelfs. Ik haat mijzelf; ik haat mijzelf zo erg; en in plaats van dat ik beter word- word ik alleen maar erger. Ik ben een monster. Een dementor en ik zuig Georges geluk weg. Ik haat mijzelf. Nerveus legde ik mijn knokkels tegen mijn lippen terwijl ik met alle macht mijn tranen tegenhield wat veel moeilijker leek nu ik onder invloed was. Ik durfde pas weer iets op te kijken toen de portret zonder de wachtwoord te horen openging en George me erdoor trok alsof ik een lappenpop was tot hij me uiteindelijk los liet op de slaapzaal. Ik wilde hier niet zijn. Ik wilde niet in een kamer met George zijn. Wat moest ik in merlijns naam zeggen; dat ik wist dat ik de grootste mislukkeling op aarde was. Dat ik stom ben en alleen aan mijzelf denk; dat hij alle redenen heeft om me te haten. Of misschien gewoon dat ik morgen weg ben. Voorgoed. Wat kan mij die diploma nog schelen; wat kan mij alles nog schelen. Niks maakt me meer uit; alles mocht verloren gaan. Eenzaam was ik toch wel. Met of zonder George.

    Yup sorry ik ben sad dus Camp is sad D’;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik nam op mijn eigen bed plaats en staarde Campbell maar aan wie op het punt stond om in tranen hit te gaan barsten. Hoewel ik nu woest was, kon ik het niet aanzien hoe hij zo gaat huilen waardooe ik wegkeek.
    'Sorry.' Murmelde ik schor en sloot mijn ogen even.
    'Alles is gewoon een beetje te veel geworden voor mij.' Ik keek weer op naar hem en schudde zachtjes met mijn hoofd voordat ik op ging staan en naar hwm toe liep om vlak voor hem stil te blijvem staan en hem gevoelloos aankeek.
    'Ja, ik ben ook boos op jou, alles stapelde zich gewoon op mij en ik werd er moe van. De hele verhaal van Fred heeft me k-kapot gemaakt, l-leo en ik zijn voorged uit elkaar wat me behoorlijk pijn doet en aanzien hoe jij mt je verslaving omgaat.. het is gewoon te veel geworden.' Sis ik zachtjes en draaide me weer om.
    'Ik ben het gewoon zat en moe en jij moet zo nodig mijn slachtoffer wezen.' Met mijn rug naar hem toe gekeerd veeg ik vliegensvlug de stille traan weg die geruisloos mijn oogjoek uit glipte en nam weer op het bed plaats.

    Tik.. tak.. boem


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••