• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    zou ik camp maar weer naar Leo sturen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    zou ik camp maar weer naar Leo sturen?


    Als jij het wilt, sleurt Leo nu met Camp en zijn eigen tas door de gangen.

    Ik krijg zo een gevoel dat je op het punt staat om George in te ruilen voor Leo :/


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Als jij het wilt, sleurt Leo nu met Camp en zijn eigen tas door de gangen.

    Ik krijg zo een gevoel dat je op het punt staat om George in te ruilen voor Leo :/


    Meh ik ga dit hele 'Forge' tafereeltje niet verpesten. Daarnaast zou ik geen idee hoe ik George happy kan maken gezien dat onmogelijk lijkt.

    Jij mag anders een post maken dat Leo Camp meesleurt zodat en vertelt dat Umbridge boos op hem is omdat hij weg was of dat hij zijn belofte na moest komen met knalpoker? of iets?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar de vorige keer maakte ik de beginpost voor camp en leo :') nou is het jouw beurt ^^

    Of moet ij het qlsnog doen omdat jij jarig bent :p

    Hoe was je verjaardag overigens :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar de vorige keer maakte ik de beginpost voor camp en leo :') nou is het jouw beurt ^^

    Of moet ij het qlsnog doen omdat jij jarig bent :p

    Hoe was je verjaardag overigens :D


    & I play the birthday card. Je mag begin post maken. Overigens- ik heb meer beginposten gemaakt dan jou xd

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 21:50 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jij je zin (puh)

    Leo Jordaan

    Met Camp en mijn eigen tas aan mijn schouder, haastte ik me de deur uit en beende de trappen af, richting de grote zaal toe. Sinds Camp me alleen achter liet veranderde het nablijven gedoe in een Hel. Umbridge was woest en vroeg maar door waar Campbell heen was gegaan, maar ik hiele mijn mond.Maar ik weet wel dat ze niet gaat sstoppen en Campbell flink gaat straffen. Toen ik eenmaal in het grote zaal stond, speurde ik naar Campbell, tot ik hem vond en naar hem toe liep, vlak nadat George- nee Fred opstond en wegliep.
    'Merlin Camp!' Sis ik en nam naast hem plaats waarna ik hem strak in de ogen keek.
    'Je moet iets gieds verzinnen voor de volgende keer dat we Umbridge gaan zien. Ze is woest, en niet normaal woest, maar abnormaal woest, een soort woedde die ik letterlijk in niemands ogen gezien had. Het is eng.' Waarschuwde ik hem.
    'En dan nog dat ik daar alleen achterbleef en de hele tijd zat te liegen over jou, ze had het gewoon door en- en.. waarvoor had Fred je eigenlijk nodig?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Should've known. xd

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 22:03 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘I-ik-‘ zachtjes liet ik hem los om hem wat ademruimte te geven- George stotterde nooit, het was dus overduidelijk dat ik hem stikte of iets. Maar in plaats van dat hij met me praatte, gooide hij zijn armen rond mijn lichaam waarna hij me dicht tegen me aandrukte waardoor ik haast vermoedde dat hij eerder mij troostte dan zichzelf. Zoals altijd. Luide snikken weerklonken in mijn oren terwijl zijn tranen mijn gewaad doordrenkte.
    ‘H-hij l-liegt.’ Murmelde hij waardoor ik maar zachtjes zijn zij streelde gezien mijn arm zich in een rare hoek vastzat waardoor hij niet zijn rug kon raken. Iets wat totaal verkeerd viel bij George waardoor hij me los liet en wegrenden. Merlin- goed gedaan, Campbell. Verpest het weer maar eens; dat maakt jouw zo onwijs goed vriendje.
    ‘Ik ga even bij George kijken. Ik zie je zo weer, Ralf. En Campbell blijf alsjeblieft van Leo weg. En van de drank.’ Ook verdween Fred daarmee waardoor ik verslagen aan tafel zat. Merlin- waarom moest ik in vredesnaam bij Leo en drank wegbleven. Het leken de enige twee momenten waarbij ik me niet een grote mislukkeling voelde. Het waren de enige twee momenten waar ik leuk was- of althans alleen bij het drank gedeelte.
    ‘Merlin camp! Je moet iets goeds verzinnen voor de volgende keer dat we Umbridge gaan zien. Ze is woest, en niet normaal woest, maar abnormaal woest, een soort woedde die ik letterlijk in niemands ogen gezien had. Het is eng. En dan nog dat ik daar alleen achterbleef en de hele tijd zat te liegen over jou, ze had het gewoon door en-en.. waarvoor had Fred je eigenlijk nodig?’ Nutteloos schudde ik mijn hoofd voordat ik weer als een lappenpop aan tafel zat.
    ‘Volgende keer als we wéér bij haar zitten dan- dan sla ik je wel waardoor jij weg mag. Je hebt niks gedaan; en ik los mijn schuld wel in.’ Moeizaam trok ik een mondhoek omhoog voordat ik opstond en hem overeind trok om hem de zaal uit te trekken. ‘Maar dit-alles betekend niet dat we onze geplande avond weg hoeven te gooien. Knalpoker- en iets met keukens? Heb je al nagedacht waar we het kunnen doen waar géén Fred, George of Ralf kunnen komen; want gisteravond was geweldig- en geweldige dingen moeten herhaald worden.’ Probeerde ik zo vrolijk mogelijk te klinken hoewel mijn hart langzaam in een soort ijsklomp veranderd voelde worden terwijl ik Leo maar de gangen door sleurden. Ver van alle depressieve gedachtes die me dagen-maanden en zelfs jaren teisterde. Ver weg van alles.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'N-n-ee, F-fred, ben je gek?' Hij schudt zijn hoofd en ik weet niet goed wat ik moet doen. 'W-waar ga je heen- g-ga je ons w-werkelijk verlaten als je- als je maar twee j-jaar nog..' Hij schopt tegen een stoel aan en ik durf hem niet aan te kijken. Hij snapt het niet. Hij zal geen pijn lijden. 'Dit is onzin! Ik- ik- ik wil- z-zal en ga je nooit vergeten; nooit! E-en ik denk dat iedereen er hetzelfde over denkt, inclusief Ralf.' Alweer schud ik mijn hoofd.
    'J-je zal niet eens weten dat je me niet wil vergeten. En, en.. En ik zal ook niks meer weten. Dan sterf ik maar jong, maar doe ik jullie geen pijn. Want ik kan niet zien hoe jullie kapot gaan doordat ik sterf. Daarom moet ik dit doen, George. Omdat ik van jullie hou.' Tranen beginnen zachtjes en geruisloos over mijn wangen te stromen. 'Stop me niet, dat is alles wat ik van je vraag. Alsjeblieft, Merlins Beard. Laat me gaan en je zal niet weten dat ik bestond. Ik kan je geen pijn doen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'J-je zal niet eens weten dat je me niet wil vergeten. En, en.. En ik zal ook niks meer weten. Dan sterf ik maar jong, maar doe ik jullie geen pijn. Want ik kan niet zien hoe jullie kapot gaan doordat ik sterf. Daarom moet ik dit doen, George. Omdat ik van jullie hou. Stop me niet, dat is alles wat ik van je vraag. Alsjeblieft, Merlins Beard. Laat me gaan en je zal niet weten dat ik bestond. Ik kan je geen pijn doen.'
    Ik schud maar met mijn hoofd, mijn eug nog steeds naar hem toe gekeerd terwijl ik naar de stoel keek die nu op het grond lag. Tranen sprongen weer uit mijn ogen die deze keer geruisloos langs mijn wangen gleden tot ik mijn handen in een vuist balde en het ruw weg veegde.
    'En alles wat ik van jou vraag is om deze verdomde idee te vergeten.'
    Ik draaide me weer om en keek hem aan, wat moeilijk was aangezien al de feiten van de afgelopen uur me te heftig benaderd hebben.
    'F-fred, alsjeblieft, ik smeek het je, dit is gekkenwerk, v-vergeet het.' Zei ik dan zachtjes en keek weer weg.
    'Bij Campbell voel ik liefde. Bij Ralf, Katie, Angelina en Leo voel ik vriendschap. En bij jou is het slechts een groot mengsel van geluk, plezier en al de andere positieve dingen die je kunt bedenken. A-als ik je vergeet, gaat er sowieso iets in mij die verdwijnt; ik zal nog steeds niet gelukkig zijn want ik weet dat er wat mist. Het heeft gewoon geen nut'
    Ik keek hem weer smekend aan en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    'D-doe ons dit niet aan. Als je niet aan mij en Ralf denkt, denk dan aan mam en pap, Ginny en Ron, alsjeblieft Fred. Blijf en vergeet dit, a-alsjeblieft.'
    Ik beet even op mijn lip en keek weer weg.
    'Als je dit toch door wilt gaan zetten.. merlin ik zweer ik ga je hier vastbinden en de vergetelheids spreuk op je afvuren zodat je vergeet dat je over twee jaar.. d-dood gaat..'


    En nu Leo..

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 0:24 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    ‘Volgende keer als we wéér bij haar zitten dan- dan sla ik je wel waardoor jij weg mag. Je hebt niks gedaan; en ik los mijn schuld wel in.’
    Hij stond op en ik wilde gaan protesteren, maar hield uiteindelijk mijn mond dicht toen hij mij ook overeind trok en mij mee het zaal uit sleurde.
    ‘Maar dit-alles betekend niet dat we onze geplande avond weg hoeven te gooien. Knalpoker- en iets met keukens? Heb je al nagedacht waar we het kunnen doen waar géén Fred, George of Ralf kunnen komen; want gisteravond was geweldig- en geweldige dingen moeten herhaald worden.’
    'Oh, eh-' murmelde ik, lichtelijk verbaasd toen hij mij door de gangen sleurde.
    'Als jij dat wilt, ik heb mijn doosje mrt knalpoker in het leerlingenkamer. Maar als jij wilt kunnen we nu ook gewoon naar de keukens gaan.'
    Ikiet een brede grijns zien en trok hem mee richting een portret met een peer waar ik voor bleef staan.
    'Weet je zeker dat dit een goed moment is? Ik bedoel- na de hele incident met omber en al- en nog steeds weet ik niet waarom Fred je in merlijns naam zo ernstig nodig had waardoor wij nu in de problemen zitten.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik reageer de komende dagen (ik weet niet hoe lang) waarschijnlijk niet of weinig, dit komt omdat vannacht mijn opa overleden is en daar ben ik nu ook dus het is allemaal best vreemd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik reageer de komende dagen (ik weet niet hoe lang) waarschijnlijk niet of weinig, dit komt omdat vannacht mijn opa overleden is en daar ben ik nu ook dus het is allemaal best vreemd.


    Gecondoleerd. Ik menig me te herinneren dat het vorig jaar al erg onzeker was over de levensduur van je opa; maar ik ben blij voor je dat je nog een tijdje met hem door heb weten te brengen(: Sterkte!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Ik reageer de komende dagen (ik weet niet hoe lang) waarschijnlijk niet of weinig, dit komt omdat vannacht mijn opa overleden is en daar ben ik nu ook dus het is allemaal best vreemd.


    Oh, ja dat snap ik wel, het zou best vreemd zijn dat je dan de hele tijd zat te quizletten; veel sterkte :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Oh, eh- Als jij dat wilt, ik heb mijn doosje met knalpoker in het leerlingenkamer. Maar als jij wilt kunnen we nu ook gewoon naar de keukens gaan.’ Met dat neem hij de leiding en trok me mee naar de bekende portret met een peer erop. Diezelfde peer die Draco gekieteld had vorig jaar toen we naar binnen wilde.
    ‘Weet je zeker dat dit een goed moment is? Ik bedoel- na de hele incident met Omber en al- en nog steeds weet ik niet waarom Fred je in Merlijns naam zo ernstig nodig had waardoor wij nu in de problemen zitten.’ Zachtjes gleed er een glimlach over mijn gelaat hoewel ik alles behalve blij of vrolijk was voordat ik tegen de muur leunden.
    ‘Merlin- Leo. Van iedereen dacht ik dat jíj niet over al deze dingen wilde praten. Over problemen- onzin en dergelijke. Pas maar op. Misschien ben je net zoals ons en voor je het weet zit je aan een jongen vast. Maar als je het zo graag wilt weten; Fred nam me mee omdat hij dacht dat ik verdwaald rondliep.’ Loog ik direct voordat ik mijn hand lostrok uit die van hem om ze over mij heen te leggen.
    ‘Dus gaan we nu nog verder of blijven we hier staan omdat je te bang bent?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya