• Hoi iedereen!

    Het leek Nikki (Assassin) en mij leuk om een topic aan te maken, waar iedereen elkaar kan supporten om challenges vol te houden, of om buddies te vinden om de challenges mee te doen.

    Momenteel zijn Nikki en ik bezig met de planking challenge, en jullie zijn welkom om mee te doen!

    Lunges challenge


    - Nikki (Michonne)
    - Cheryl (Maseo)


    En vanaf het nieuwe jaar gaan we bezig met deze food challenge!


    - Nikki (Assassin)
    - Cheryl (Ailine)
    - Margot (Niphredil)
    - Bell (Frances)
    - Fabiënne (Tigresse)
    - Saartje (Teale)
    - Leah (Nenya)
    - Amber (Keynes)
    - Nana (Avarosa)
    - Julia (Bamboe)
    - Elly (involved)
    - Maia (Braniel)
    - Dominique (Grimlock)


    We zouden het heel leuk vinden als meer mensen mee willen doen, en jullie mogen natuurlijk zelf ook suggesties geven voor challenges.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 16:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh ik doe aan allebei mee! Ik moet echt nodig gezond gaan eten en bewegen :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Frances schreef:
    Oh ik doe aan allebei mee! Ik moet echt nodig gezond gaan eten en bewegen :'D.


    Wat is je naam? Dan zal ik je er bij zetten ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jaa. ;3 We gaan gezond het nieuwe jaar in!


    Your make-up is terrible

    Ik doe denk ik ook wel met beiden mee! Mijn naam is Margot


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Tof idee! Ik geloof wel dat het in kuni dan om toegevoegde suikers gaat?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even een mijn topics, dan kijk ik morgen even of ik nog een paar leuke/goede heb.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nenya schreef:
    Tof idee! Ik geloof wel dat het in juni dan om toegevoegde suikers gaat?


    Ja, maar suiker in je thee/koffie telt natuurlijk ook mee. ;3 De natuurlijke suikers zoals fruitsuiker mag je gewoon hebben.


    Your make-up is terrible

    Hm, ik ga het proberen, denk ik. Dat kan geen kwaad. Ik ga aan beide challenges meedoen, en mijn naam is Fabiënne. (:

    Edit: Alleen het gefrituurde eten gaat moeilijk worden, want mijn moeder zal geen apart potje voor me willen koken. Dat vindt ze blijkbaar onzinnig. Ik denk dat ik dan twee maanden zonder snoep ga doorbrengen, in plaats van één.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 1:14 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik doe aan beide dingen mee, dit wordt nog wat. :')
    My name is Bond, James Bond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dornan schreef:
    (...)

    Wat is je naam? Dan zal ik je er bij zetten ^^


    Ik heet Bell :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik vind het echt leuk dat mensen mee willen doen *O*

    @Tigresse, dat gefrituurde eten gaat bij mij ook nog wat worden, gezien ik op zaterdagen wedstrijden heb en dan eten we meestal in de kantine :') Gelukkig hebben ze bij mijn "thuiskantine" ook dingen als pasta en dergelijke, dus dat scheelt weer. En het is natuurlijk prima om iets te veranderen, Nikki en ik gaan zelf de fluten vrije maand ook wat anders doen, gezien gluten eenmaal in veel dingen zitten en mijn moeder vindt het echt niet goed wanneer ik een maand geen brood en dergelijke ga eten :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe ook mee aan beiden. (: Ik heet Leah. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik doe ook mee voor beiden!
    Mijn naam is Julia c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wilet beiden meedoen, omdat ik echt gezonder bezig wil zijn. Ik eet echt heel ongezond en het verbaast me soms ook echt dat ik nog steeds (bijna) even zwaar ben als altijd. Ik wil gezonder ontbijten en minder snoepen. Het is me in 2014 al gelukt om van de frisdrank af te blijven (op zo nu en dan een glaasje rum-cola na dan. Hehe)
    Ik heet Tialda. En ik denk dat ik gewoon voor elke maand aan een andere challenge mee ga doen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit is echt precies wat ik nodig heb. Ik moet echt gezonder gaan leven, en zo heb ik wat motivatie. Ik doe graag mee (:

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 10:02 ]


    Can't control my second personality