• Hoi iedereen!

    Het leek Nikki (Assassin) en mij leuk om een topic aan te maken, waar iedereen elkaar kan supporten om challenges vol te houden, of om buddies te vinden om de challenges mee te doen.

    Momenteel zijn Nikki en ik bezig met de planking challenge, en jullie zijn welkom om mee te doen!

    Lunges challenge


    - Nikki (Michonne)
    - Cheryl (Maseo)


    En vanaf het nieuwe jaar gaan we bezig met deze food challenge!


    - Nikki (Assassin)
    - Cheryl (Ailine)
    - Margot (Niphredil)
    - Bell (Frances)
    - Fabiënne (Tigresse)
    - Saartje (Teale)
    - Leah (Nenya)
    - Amber (Keynes)
    - Nana (Avarosa)
    - Julia (Bamboe)
    - Elly (involved)
    - Maia (Braniel)
    - Dominique (Grimlock)


    We zouden het heel leuk vinden als meer mensen mee willen doen, en jullie mogen natuurlijk zelf ook suggesties geven voor challenges.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 16:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eunomia schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik een leuk idee. Maar ik vind dat er dan wel een afwisseling moet zijn in challenges, dus niet alleen om af te vallen en sterker te worden/conditie te krijgen.


    Nee klopt! Dat was ik ook niet alleen van plan. Sowieso wil ik proberen om twee keer per jaar mee te doen met NaNoWriMo. c: (April en November) Voor de andere maanden heb ik echt nog geen idee.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Is het misschien een leuk idee om samen voor elke maand een challenge te bedenken? Zodat iedereen voor elke maand ongeveer een richtlijn heeft? (:


    Dat was ons idee ook. ;3 Maar dan wel groot en deels op basis van sport/eten.


    Your make-up is terrible

    Welke challenges gaan jullie allemaal doen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Welke challenges gaan jullie allemaal doen?

    Planking, elke dag een koude douche, elke dag acht glazen water drinken en elke dag minimaal een hoofdstuk uit een boek lezen. Het is niet heel lastig maar leuk om uit te proberen.


    :)

    Avarosa schreef:
    (...)
    Ik zing altijd een liedje. Dan hou ik mij niet bezig met de tijd en is het minder lastig. Toch voor mij in ieder geval.

    Vandaag heb ik het geprobeerd! Het werkt inderdaad, ik hield het veel langer vol haha. Dus hierbij wil ik je bedanken voor het delen van je goede advies.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Vandaag heb ik het geprobeerd! Het werkt inderdaad, ik hield het veel langer vol haha. Dus hierbij wil ik je bedanken voor het delen van je goede advies.:Y)
    Haha graag gedaan.

    Ik heb het gisteren trouwens eens 2x gedaan en doet voelde best goed en goed nieuws: ik ben het kilootje van tijdens de feestdagen kwijt sinds vandaag!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    No thanks voor die food challenge :'D. Ik ben er niet zo'n voorstander van om etensgroepen uit je dieet te schrappen, tenzij het echt niet anders kan ivm allergie of iets dergelijks.
    Mijn uitdaging is afstuderen. Fair and tough enough.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    No thanks voor die food challenge :'D. Ik ben er niet zo'n voorstander van om etensgroepen uit je dieet te schrappen, tenzij het echt niet anders kan ivm allergie of iets dergelijks.
    Mijn uitdaging is afstuderen. Fair and tough enough.


    Het is wat anders als mensen ander soort groepen uit gaan sluiten, maar zoete dingen, frituur of frisdrank is alleen maar goed om even uit je leven te verbannen. 8D Dit zijn geen groepen, maar eerder producten. (op de gluten en dairy na)
    Zelf ben ik ook geen voorstander voor zuivelproducten, dus dat komt mooi uit voor mij, haha. 8D Gluten ga ik niet doen en ruil ik om voor iets anders.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is wat anders als mensen ander soort groepen uit gaan sluiten, maar zoete dingen, frituur of frisdrank is alleen maar goed om even uit je leven te verbannen. 8D Dit zijn geen groepen, maar eerder producten. (op de gluten en dairy na)
    Zelf ben ik ook geen voorstander voor zuivelproducten, dus dat komt mooi uit voor mij, haha. 8D Gluten ga ik niet doen en ruil ik om voor iets anders.
    Moet je gewoon eens een maand brood schrappen en in de plaats cracotten eten. Werkt goed voor mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Moet je gewoon eens een maand brood schrappen en in de plaats cracotten eten. Werkt goed voor mij.


    Ik ben al geen broodliefhebber, 's morgens eet ik ook het liefst iets anders (brinta, muesli, ontbijtkoek). Al zijn cracotten echt lekker. 8D Dat heb ik ook een tijdje gegeten, haha. Maar ik hou ook van afwisselingen, dus mij zie je niet elke dag hetzelfde eten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben al geen broodliefhebber, 's morgens eet ik ook het liefst iets anders (brinta, muesli, ontbijtkoek). Al zijn cracotten echt lekker. 8D Dat heb ik ook een tijdje gegeten, haha. Maar ik hou ook van afwisselingen, dus mij zie je niet elke dag hetzelfde eten.
    Begrijpelijk, maar in de maand december en al deels in november had ik geen zin meer in brood. (in het weekend at ik het wel en de maandag omdat ik dan een brood van thuis mee had), maar de andere dagen at ik 4 cracotjes met kippenwit, een yoghurtje en een stuk fruit en ik was minder opgeblazen dan voordien. Maar dan mag je natuurlijk ook niet overdrijven en er 10 eten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)
    Haha graag gedaan.

    Ik heb het gisteren trouwens eens 2x gedaan en doet voelde best goed en goed nieuws: ik ben het kilootje van tijdens de feestdagen kwijt sinds vandaag!

    Oeh, goed gedaan! Het voelt vast hartstikke goed om te weten dat het werkt en je verschil merkt.*O*
    Heb je die planking challenge al (een paar keer) eerder gedaan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Oeh, goed gedaan! Het voelt vast hartstikke goed om te weten dat het werkt en je verschil merkt.*O*
    Heb je die planking challenge al (een paar keer) eerder gedaan?
    Ja, maar ik haak meestal rond 20 dagen af. Echt zonde eigenlijk. Hopelijk hou ik het nu wel vol.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een beetje laat maar ik wil mee doen met de planking challenge! Het eten doe ik niet want ik eet al best gezond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tokugawa schreef:
    No thanks voor die food challenge :'D. Ik ben er niet zo'n voorstander van om etensgroepen uit je dieet te schrappen, tenzij het echt niet anders kan ivm allergie of iets dergelijks.
    Mijn uitdaging is afstuderen. Fair and tough enough.


    Snoep, frituur en frisdrank is niet echt iets wat je dagelijks nodig hebt. Ik zelf heb al een jaar geen frisdrank meer op en snoepen doe ik nauwelijks. De laatste keer dat ik frituur op heb is alweer een half jaar geleden. Je kan er best zonder mee.


    "Ignite, my love. Ignite."