• Hoi iedereen!

    Het leek Nikki (Assassin) en mij leuk om een topic aan te maken, waar iedereen elkaar kan supporten om challenges vol te houden, of om buddies te vinden om de challenges mee te doen.

    Momenteel zijn Nikki en ik bezig met de planking challenge, en jullie zijn welkom om mee te doen!

    Lunges challenge


    - Nikki (Michonne)
    - Cheryl (Maseo)


    En vanaf het nieuwe jaar gaan we bezig met deze food challenge!


    - Nikki (Assassin)
    - Cheryl (Ailine)
    - Margot (Niphredil)
    - Bell (Frances)
    - Fabiënne (Tigresse)
    - Saartje (Teale)
    - Leah (Nenya)
    - Amber (Keynes)
    - Nana (Avarosa)
    - Julia (Bamboe)
    - Elly (involved)
    - Maia (Braniel)
    - Dominique (Grimlock)


    We zouden het heel leuk vinden als meer mensen mee willen doen, en jullie mogen natuurlijk zelf ook suggesties geven voor challenges.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 16:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat leuk dat er zoveel mensen mee willen doen!


    Your make-up is terrible

    Ik ga stoppen met snoepen. Sport dingen word niks aangezien mn kniebin de spalk zit en ik een operatie krijg. Maar minder frisdrank en geen snoep meer en gezonder eten ga ik zeker prober


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik (Tamara) doe mee met planken! ^^

    Mijn snoepjes zijn te heilig dus daar ga ik geen afstand van doen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Klinkt goed! Lijkt me ook goed vol te houden.
    Weet alleen nog niet of ik het ga doen. Ik ga er over nadenken. Misschien iets voor later.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nenya schreef:
    Ik doe ook mee aan beiden. (: Ik heet Leah. ^^


    Amber. ^^

    Oh ik wil met beide dingen wel meedoen. En gluttenvrije maand zal wel niet lukken. En suiker is toch ook echt moeilijk, want overal zit suiker in.
    Nana is de naam.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 13:01 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hahaha, ik zou wel mee willen doen, maar dan zou ik in Februari verhongeren. We eten best wat friet bij mijn vader. :'DD


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    Hahaha, ik zou wel mee willen doen, maar dan zou ik in Februari verhongeren. We eten best wat friet bij mijn vader. :'DD
    Ik sinds 2014 niet zo vaak meer, dus vuistje voor mezelf. Tijdens verjaardagen heb ik sowieso wel een sabatdag, want dan is er altijd taart. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)
    Ik sinds 2014 niet zo vaak meer, dus vuistje voor mezelf. Tijdens verjaardagen heb ik sowieso wel een sabatdag, want dan is er altijd taart. (no_chears)

    Zo vaak gefrituurde onzin eten is echt niet gezond, dus ik ga (opnieuw) tegen mijn vader zeggen dat hij het beter voor een tijdje kan laten staan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Zo vaak gefrituurde onzin eten is echt niet gezond, dus ik ga (opnieuw) tegen mijn vader zeggen dat hij het beter voor een tijdje kan laten staan.
    Precies en geloof me, het geeft echt voldoening om er minder te eten. Dan smaken de zeldzame momenten nog zo goed en het idee dat je gezonder bent is ook een pluspunt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Enkel dat gefrituurd eten wordt lastig voor me, want wij hebben elke week frieten op school. Zien welke oplossing ik daarvoor vind. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Die plank challenge lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk, ik denk dat ik daaraan wel ga proberen mee te doen ^.^


    Maar die food challenge, hell no, dat gaat me nooit lukken haha, die pass ik.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Die plank challenge lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk, ik denk dat ik daaraan wel ga proberen mee te doen ^.^


    Maar die food challenge, hell no, dat gaat me nooit lukken haha, die pass ik.


    Het is ook de bedoeling dat het moeilijk is, anders is het ook geen challenge meer ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Even een vraag, telt air fryer friet als frituur? Het wordt niet in vet gebakken maar het is en blijft friet.
    Ik weet niet zo goed of ik dat voor mezelf dan wel mag eten in februari.


    Can't control my second personality

    involved schreef:
    Even een vraag, telt air fryer friet als frituur? Het wordt niet in vet gebakken maar het is en blijft friet.
    Ik weet niet zo goed of ik dat voor mezelf dan wel mag eten in februari.


    Friet staat niet gelijk aan frituur. ;3 Alles wat in een berg hete olie/vet gebakken wordt, is frituur.


    Your make-up is terrible