• Hoi iedereen!

    Het leek Nikki (Assassin) en mij leuk om een topic aan te maken, waar iedereen elkaar kan supporten om challenges vol te houden, of om buddies te vinden om de challenges mee te doen.

    Momenteel zijn Nikki en ik bezig met de planking challenge, en jullie zijn welkom om mee te doen!

    Lunges challenge


    - Nikki (Michonne)
    - Cheryl (Maseo)


    En vanaf het nieuwe jaar gaan we bezig met deze food challenge!


    - Nikki (Assassin)
    - Cheryl (Ailine)
    - Margot (Niphredil)
    - Bell (Frances)
    - Fabiënne (Tigresse)
    - Saartje (Teale)
    - Leah (Nenya)
    - Amber (Keynes)
    - Nana (Avarosa)
    - Julia (Bamboe)
    - Elly (involved)
    - Maia (Braniel)
    - Dominique (Grimlock)


    We zouden het heel leuk vinden als meer mensen mee willen doen, en jullie mogen natuurlijk zelf ook suggesties geven voor challenges.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 16:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voor vandaag ook weer klaar. (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 16:14 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gaat al lekker, tweede dag en ik ben vergeten om de eerste dag iets te schrijven :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Fuck, jongens, volgende week zijn donuts in de aanbieding (no_chears)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailine schreef:
    Fuck, jongens, volgende week zijn donuts in de aanbieding (no_chears)


    En wij hebben Ben&Jerry's gewonnen met de postcodeloterij, of zoiets. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    Door deze challenge besef ik pijnlijk dat ik absoluut geen conditie heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoe vaak doet iedereen de planking challenge op een dag? Echt maar één keer of 's ochtends en 's avonds?

    Ik doe het maar 1x


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sacramental schreef:
    Door deze challenge besef ik pijnlijk dat ik absoluut geen conditie heb.
    Ik zing altijd een liedje. Dan hou ik mij niet bezig met de tijd en is het minder lastig. Toch voor mij in ieder geval.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zelf doe ik mee met de planking challenge (maar ik wil liever niet op de lijst ;x) en ik ben fan van High Existence, een site met allemaal challenges en meer. Op deze pagina zijn dertig challenges te vinden voor dertig dagen. Hier heb ik ook nog een aantal van gekozen.

    Grimlock schreef:
    Hoe vaak doet iedereen de planking challenge op een dag? Echt maar één keer of 's ochtends en 's avonds?


    Ik doe het 's ochtends en 's avonds een keer, dan voelt het - voor mij - wat meer alsof het verschil maakt, maar dat kan ook gewoon iets zijn wat mijn hoofd ervan maakt. x]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 13:03 ]


    :)

    Schrijf mij maar in voor de planking!

    Btw Mijn naam is Céline

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 17:07 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb deze challenge al eens geprobeerd. Ik ben tot dag 15 gekomen ^-^
    Ik denk dat ik maar eens een nieuwe poging ga doen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2019 - 14:19 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Planking challenge accept :D


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik doe het eigenlijk alleen 's avonds, voordat ik ga slapen. Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht om het ook 's ochtends te doen. Misschien wel een leuk idee!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Is het misschien een leuk idee om samen voor elke maand een challenge te bedenken? Zodat iedereen voor elke maand ongeveer een richtlijn heeft? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Is het misschien een leuk idee om samen voor elke maand een challenge te bedenken? Zodat iedereen voor elke maand ongeveer een richtlijn heeft? (:


    Ja, dat vind ik een leuk idee. Maar ik vind dat er dan wel een afwisseling moet zijn in challenges, dus niet alleen om af te vallen en sterker te worden/conditie te krijgen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||