• Hoi iedereen!

    Het leek Nikki (Assassin) en mij leuk om een topic aan te maken, waar iedereen elkaar kan supporten om challenges vol te houden, of om buddies te vinden om de challenges mee te doen.

    Momenteel zijn Nikki en ik bezig met de planking challenge, en jullie zijn welkom om mee te doen!

    Lunges challenge


    - Nikki (Michonne)
    - Cheryl (Maseo)


    En vanaf het nieuwe jaar gaan we bezig met deze food challenge!


    - Nikki (Assassin)
    - Cheryl (Ailine)
    - Margot (Niphredil)
    - Bell (Frances)
    - Fabiënne (Tigresse)
    - Saartje (Teale)
    - Leah (Nenya)
    - Amber (Keynes)
    - Nana (Avarosa)
    - Julia (Bamboe)
    - Elly (involved)
    - Maia (Braniel)
    - Dominique (Grimlock)


    We zouden het heel leuk vinden als meer mensen mee willen doen, en jullie mogen natuurlijk zelf ook suggesties geven voor challenges.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 16:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Avarosa schreef:
    (...)
    Precies en geloof me, het geeft echt voldoening om er minder te eten. Dan smaken de zeldzame momenten nog zo goed en het idee dat je gezonder bent is ook een pluspunt.

    Haha ja, precies van wat jij zegt. Ik had al zoiets tegen hem gezegd, alleen hij had er geen aandacht voor. :'D Maar uiteindelijk is het ook beter voor iedereen, dus ik doe ze er een plezier mee haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bij die Plank challenge mag je dan met je onderarmen op de vloer of juist niet?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    Bij die Plank challenge mag je dan met je onderarmen op de vloer of juist niet?

    Ja, juist wel. ;3


    Your make-up is terrible

    Iemans die mee wilt doen aan een nagelbijt stop ding. Ikzelf wil stoppen maar als het even goed gaat na een poos bijt jk toh weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Assassin schreef:
    (...)
    Ja, juist wel. ;3


    Oké thank you, ik doe mee aan allebei!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    nope niks voor mij XD

    Ik ga met beide meedoen, maar met de geen snoepjes maand pas morgen, want ik heb er nog een paar die bijna uit de hemel lijken te komen en die gaan zo op zijn ^^

    Ik heb een vraagje. Doen we elke maand een andere challenge erbij? Zoals we nu de plank challenge hebben, dat we voor elke maand een andere kiezen (en eventueel herhalen)

    Oh en Flee is Scribe again. c;

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 15:26 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik doe mee aan de plank challenge c: Marie btw


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dit doe ik met mijn vriendinnen. Deze maand drinken we iedere dag thee (en zetten we er foto's van op Twitter), volgende maand hebben we een sportieve maand... Goed bezig!

    Trouwens, die tweede challenge, is het wel goed voor je om zomaar, zonder het op te bouwen, een maand geen suiker en gluten etc binnen te krijgen? Is dat juist niet heel slecht voor je lichaam?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 15:42 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Scribe schreef:
    Ik heb een vraagje. Doen we elke maand een andere challenge erbij? Zoals we nu de plank challenge hebben, dat we voor elke maand een andere kiezen (en eventueel herhalen)

    Oh en Flee is Scribe again. c;


    Yup, Nikki en ik zijn dat in elk geval wel van plan ^^


    Eledhel schreef:
    Dit doe ik met mijn vriendinnen. Deze maand drinken we iedere dag thee (en zetten we er foto's van op Twitter), volgende maand hebben we een sportieve maand... Goed bezig!

    Trouwens, die tweede challenge, is het wel goed voor je om zomaar, zonder het op te bouwen, een maand geen suiker en gluten etc binnen te krijgen? Is dat juist niet heel slecht voor je lichaam?



    Het is onmogelijk helemaal geen suiker te eten, gezien dat eenmaal in veel dingen zit, maar het gaat meer om dingen als geen suiker in thee/koffie, geen snoep die maand, geen taart en ga zo maar door, want er zijn natuurlijk ook nog altijd natuurlijke suikers die bijvoorbeeld in fruit zitten, maar het zou niet gezond zijn een maand geen fruit te eten.
    Voor die gluten gaan de meeste mensen denk ik toch iets anders doen, gezien gluten in brood en dergelijke zit en het lastig is brood te vervangen door iets waar géén gluten inzitten. Er bestaat natuurlijk glutenvrij eten, maar dat is nogal duur.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailine schreef:
    (...)


    Het is onmogelijk helemaal geen suiker te eten, gezien dat eenmaal in veel dingen zit, maar het gaat meer om dingen als geen suiker in thee/koffie, geen snoep die maand, geen taart en ga zo maar door, want er zijn natuurlijk ook nog altijd natuurlijke suikers die bijvoorbeeld in fruit zitten, maar het zou niet gezond zijn een maand geen fruit te eten.
    Voor die gluten gaan de meeste mensen denk ik toch iets anders doen, gezien gluten in brood en dergelijke zit en het lastig is brood te vervangen door iets waar géén gluten inzitten. Er bestaat natuurlijk glutenvrij eten, maar dat is nogal duur.

    Hm, ja, ik dacht al van, anders gaat het niet helemaal goed, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat is wel leuk. Mag ik met jullie meedoen? Ik doe alleen dan met de challenges mee en niet met dat eten. Dat ga ik compenseren door niet/minder te snoepen en gezonder te eten. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Voor die glutrnvrije maand: er zijn heel veel dingen zonder gluten of tarwe. (Ook goedkope) Je moet alleen heel goed zoeken. Mijn moeder bakt wel zelf haar brood omdat glutenvrij brood niet te eten is. (Mijn broertje en moeder hebben tarwe-intollerantie)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil wel meedoen met de planking challenge. Mijn naam is Coosje. (: