• Hoi iedereen!

    Het leek Nikki (Assassin) en mij leuk om een topic aan te maken, waar iedereen elkaar kan supporten om challenges vol te houden, of om buddies te vinden om de challenges mee te doen.

    Momenteel zijn Nikki en ik bezig met de planking challenge, en jullie zijn welkom om mee te doen!

    Lunges challenge


    - Nikki (Michonne)
    - Cheryl (Maseo)


    En vanaf het nieuwe jaar gaan we bezig met deze food challenge!


    - Nikki (Assassin)
    - Cheryl (Ailine)
    - Margot (Niphredil)
    - Bell (Frances)
    - Fabiënne (Tigresse)
    - Saartje (Teale)
    - Leah (Nenya)
    - Amber (Keynes)
    - Nana (Avarosa)
    - Julia (Bamboe)
    - Elly (involved)
    - Maia (Braniel)
    - Dominique (Grimlock)


    We zouden het heel leuk vinden als meer mensen mee willen doen, en jullie mogen natuurlijk zelf ook suggesties geven voor challenges.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 16:22 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    (...)
    Oh ja, dat gevoel had ik bij 60 seconden ook, haha. 2x is alsnog veel, haha.

    Zeker als je rug bij voorbaat al zo pijn doet, dan wil je simpelweg stoppen. But I didn't, dus daar ben ik wel blij om.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb net weer 60 sec gedaan en man ik begon me toch te trillen. Haha.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb net weer 60 sec gedaan en man ik begon me toch te trillen. Haha.

    Same here, mate.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    90 s was een pain in the ass. Maar ik heb het uitgehouden. #karakter #doorzettingsvermogen #thefuckamidoing
    Pfff ik had gisterenavond pijn in mijn rug en ik weet nu niet of het door die plank komt of gewoon door mijn rottige rug. (Nu doet voelt ie nog steeds onprettig btw)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    90 s was een pain in the ass. Maar ik heb het uitgehouden. #karakter #doorzettingsvermogen #thefuckamidoing
    Pfff ik had gisterenavond pijn in mijn rug en ik weet nu niet of het door die plank komt of gewoon door mijn rottige rug. (Nu doet voelt ie nog steeds onprettig btw)


    Dat komt hoogstwaarschijnlijk Door het planken aangezien planken ook helpt je rugspieren te trainen :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ben gestopt met de planking challenge omdat ik door mijn schouder ben gegaan en ik kan nu niet eens mijn arm goed optillen. :') Vind ik echt jammer, het ging net zo goed. Maar nu lukt het gewoon niet meer. Ik wacht tot mijn schouder het weer goed doet en probeer het dan nog een keer.


    :)

    Ik wil meedoen met de food challenge mijn naam is Katja


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Is die 5 minuten wel menselijk op zo'n korte tijd, ik viel bijna weer door elkaar na die 90s. Volgens mij is dat wel mijn limiet hoor atm. ie 120s voor binnen 2 dagen zie ik niet echt zitten op dit moment.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zie het ook niet meer zitten. D:


    Your make-up is terrible

    Ik doe de plank nog, maar op mijn eigen tempo vanaf nu. Ik heb weer afgezien bij de 90s en ik voel het echt in mijn onderrug nu. 2 min zou voor mij doodgaan zij, als de 90 me vlotter afgaat, doe ik wel een stapje hoger. 90s is uiteindelijk ook al iets om trots op te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben al 1.5 bijna 2 kilo kwijt vergeleken met eind vorig jaar. Is wel iets om trots op te zijn. Ook al zijn het examens.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ook al 2 kilo. ;3


    Your make-up is terrible

    Hoe ver zit je met die plank trouwens. Ik probeer het nog dagelijks te doen, maar mijn knieën protesteren soms zodat ik het maar een minuutje aankan. I'm such a weakling


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, ik ben ook zwak en doe andere buikspieroefeningen tijdens mijn krachttraining.


    Your make-up is terrible

    We hebben geen weegschaal hier, dus ik kan niet checken, maar ik ben wel opgelucht dat het iets beter lukt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.