• “For last year's words belong to last year's language
    And next year's words await another voice
    And to make an end is to make a beginning.”

    - T.S. Eliot




    Post hier je nieuwjaarswens voor heel Quizlet!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 11:15 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoop dat iedereens nieuwe jaar beter wordt dan de vorige. ;3 En dat hoop ik echt voor iedereen!


    Your make-up is terrible

    Ik hoop dat iedereen aan het eind van volgend jaar kan zeggen dat hij/zij trost op zichzelf is. ^^


    wat was dit ookalweer

    Ik hoop dat ik en mijn Potterhead-vriendinnen naar Zweinstein mogen volgend jaar.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 11:41 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Aan iedereen een leuk jaar zonder stomme gebeurtenissen!
    Prettig 2015!


    Queer zijn is gewoon alles

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat iedereens nieuwe jaar beter wordt dan de vorige. ;3 En dat hoop ik echt voor iedereen!
    Voor jou hetzelfde Nikki. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stylinsexual schreef:
    Ik hoop dat iedereen aan het eind van volgend jaar kan zeggen dat hij/zij trost op zichzelf is. ^^
    Dat zal ik je hopelijk in juni kunnen laten weten. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoop dat iedereen in 2015 gewoonweg gelukkig kan zijn.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat iedereens nieuwe jaar beter wordt dan de vorige. ;3 En dat hoop ik echt voor iedereen!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat iedereens nieuwe jaar beter wordt dan de vorige. ;3 En dat hoop ik echt voor iedereen!


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dat iedereen gezond mag blijven en vele mooie momenten mag meemaken in 2015. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik hoop dat iedereen volgend jaar zijn/haar problemen kan verslaan en mooie momenten kan beleven met familie/vrienden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik hoop dat iedereen een super mooi verhaal kan schrijven en bereikt wat hij of zij wil bereiken!


    What would Emma do?

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat iedereens nieuwe jaar beter wordt dan de vorige. ;3 En dat hoop ik echt voor iedereen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wens iedereen een jaar toe, waarop hij/zij met zonnige blik terug kan denken aan de vele mooie momenten en al zijn/haar problemen als handige leermomenten kan zien, zonder dat verdriet en negativiteit overheerst. Daarnaast wens ik iedereen vooral genoeg eten, drinken, warmte en gezondheid toe.


    Happy Birthday my Potter!

    Tigresse schreef:
    Ik hoop dat iedereen gezond mag blijven en vele mooie momenten mag meemaken in 2015. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys