• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 15:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:30 ]


    -

    Brandon 'Brad' Pitcher.
    'Je kan alweer kijken hoor!' Riep de jongen waarop Brandon zichzelf weer omdraaide. 'Eh, zou je me misschien kunnen helpen met dit probleempje?' Hij grijnsde alsof er niets aan de hand was en Brad wierp een korte blik op de centauren die tegen de boom aan stonden te trappen. 'Maar natuurlijk.'
          Voor enkele seconden ging hij wat lager vliegen en floot hij duidelijk op zijn vingers, zodat vrijwel alle centauren zich zijn kant op draaide en hun woede naar Brad keerde, om vervolgens in hun woede zijn kant op te stormen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:29 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:00 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:29 ]


    -

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:29 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:30 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:29 ]


    -

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:00 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:01 ]


    take me back to the basics and the simple life


    Blaine Thomas Cleaver

    De jongen wierp een korte blik op de beesten en zei "Natuurlijk.", waarna hij mij te hulp schoot. Zo moeilijk als ik had nagedacht over hoe de beesten weg te laten gaan, zo simpel liet hij ze van de boom weg gaan. Ik betwijfelde echter of zijn manier nu wel zo slim was. Hij ging lager vliegen en ik hoorde hem fluiten. Zoals ik al dacht was zijn manier niet zo slim, want de beesten gingen nu achter hem aan. Even twijfelde ik of dit nu zijn afleidsmanoeuvre was en dat hij alles onder controle had. Dat hij zo een spreuk zou doen en de beesten zo weg zouden zijn of ons in ieder geval niets meer aankonden doen, maar toen ik zijn manier van handelen zag, wist ik dat dat niet zo kon zijn. De beesten stormden woedend op hem af en hij leek nu niet zo heel zeker over wat te doen. Ik kon het natuurlijk ook verkeerd zien, maar echt nadenken over de zaak was in zo'n moment natuurlijk een beetje tijdsverspilling. Zo snel als ik kon, klom ik uit de boom naar beneden, terwijl ik op de beesten lette om te zien of ze opeens achter mij aan zouden komen, maar gelukkig, niet voor de jongen, bleven ze op de jongen af gaan. Even krapte ik met mijn hand in mijn haar, maar toen hij niets aangeef om te doen, rende ik maar zo hard als ik kon naar de kant die me de uitgang van dit bos leek. "Ren!" Riep ik naar de jongen. "Kom maar achter mij aan!"


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik maak denk ik maar een praattopic aan :')
    Zo word het speeltopic niet meer overzichtelijk.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 13:35 ]


    Little do you know

    Jade Ira Phernon


    Na een kwartier zoeken merk ik dat ik het toch niet ga vinden en de les ook al lang bezig zal zijn. Ik geef het dus op. Ach mij een zorg.. niemand die me mist daar. Hoop ik, denk ik. Met een rustige pas loop ik naar buiten. Ik heb nog maar een paar uurtjes les en zin om nu alleen door de school te dwalen heb ik niet, op naar het dorpje verderop dan maar. Gezelschap op school is toch ook niks meer en ik kan de lokalen toch niet vinden waar ik les heb. Had ik net zo goed op Beauxbatons kunnen blijven, veel verschil met daar is hier niet.
    Als ik na een kwartier, misschien een half uur, heb gelopen kom ik aan in het dorpje. Alles staat met bordjes aangewezen waar je heen moet voor het dorpje dus dat was gelukkig niet moeilijk te vinden..
    Met mijn schooluniform nog aan loop ik een café binnen, een hoop tovenaars en heksen kijken me aan. Natuurlijk, mijn haren trekken de aandacht weer. Ik snap nog altijd niet waarom mensen elke keer weer zo raar moeten opkijken. Oké je ziet niet vaak mensen met paars haar maar dan hoef je toch niet zo te staren.
    "God, het kan wel weer hoor. Ja ik heb paars haar, maak maar een foto die kan je wat langer bewaren" roep ik naar iedereen met een arrogante houding. Meteen kijken de meesten verschrikt weg, sommige mannen echter blijven maar staren met een blik die genoeg zegt.
    Ik loop naar de bar en bestel een flesje ice tea. Als ik mijn flesje drinken heb ga ik weer naar buiten, op zoek naar een leuk winkeltje hier...
    Wie weet kom ik nog wel meer spijbelaars tegen, maar dat zal wel niet. De meeste leerlingen hier zijn zo braaf als maar kan, iniedergeval de leerlingen die ik gezien heb... maar ik heb er dan ook weinig gezien of gesproken omdat ik alleen bij Robin wat rond hing... jammer dat hij zo plots ineens verdween maar goed. Hij is er volgens mij aan gewend alleen te zijn en gezelschap kan dan nog wel eens beangstigend zijn waardoor je mensen toch weer weg duwt. Jammer, maar ik kan er niet heel veel aan doen. Tis een geweldige jongen en ik laat hem ook zeker niet zomaar gaan, ik durf te wedden dat hij gezelschap ook wel fijn vind.
    Een eindje verderop zie ik een kledingwinkeltje en uit pure nieuwsgierigheid loop ik naar binnen. Allerlei verschillende soorten kleding komen me tegemoet, vooral mantels en tovenaars kleding maar ook zijn er genoeg 'normale' kledingrekken te zien.
    Met een lach rond mijn gezicht loop ik naar de mantels; ik heb altijd al zo'n ding gewild. Een mooie zwarte mantel trekt mijn aandacht, een cap erop en mooie matzwarte kleur. Hij is prachtig. Mijn blik gaat naar het prijskaartje, 'Nevermind hij is toch niet zo heel mooi' fluister ik mezelf toe.
    Ik hang de mantel weer terug in het rek en draai me weer om - om de winkel te verlaten. Veel te duur voor mij.


    Ik had Inspiratie en verveel me dus lange post voor Jade x'D


    Little do you know

    [Dit is geen MT bericht hoor]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead