• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:19 ]


    Little do you know

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:00 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 15:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ferrars schreef:
    (...)

    Maar eerst moet Blaine uit de boom worden gered, want ik wil gewoon dat iemand hem zo vindt, hehe.


    [Misschien kan Lily hem uit de boom redden maar dan moet ze eerst even weg bij de rest :')]


    -

    xTheDarkLordx schreef:
    Om eerlijk te zijn lijkt een nieuw topic niet zo'n goed idee. We kunnen beter gewoon verder maar dat we skippen ofzo.
    Als we dan gewoon skippen naar 3/4 weken voor de kerstvakantie kan iedereen zich richten op het bal dat dan aan zit te komen op de laatste vrijdag voor de vakantie.
    (dit had ik al in de planning om een bal te organiseren tho) maar dan hoop ik dat dit topic vol is wanneer het een week voor het bal is aangezien ik dan wel graag wat dingetjes in het begintopic wil zetten enzo cx


    [ I like that (: ]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 17:42 ]


    -

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 15:54 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:19 ]


    Little do you know

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:01 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:20 ]


    Little do you know

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:01 ]


    take me back to the basics and the simple life

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:29 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Brandon 'Brad' Pitcher.
          In de hoop van zijn verveling af te komen, was hij op zijn bezem rond gaan vliegen. Het geluid van paardenhoeven en mensen trok al snel zijn aandacht, waarna hij die kant op vloog. Met beide benen aan dezelfde kant van zijn bezem ging hij het bos in, al maakte het hem totaal niet uit of het toegestaan was of niet. Hij was de regels in de kleine week dat hij hier was toch alweer vergeten. Misschien moest hij ze maar eens gaan leren zodat hij deze kon breken wanneer hij daar zin in had.
          'Eh, hallo?' Hij zag de centauren, alleen wendde hij al snel zijn blik weer af bij het zien van de jongen in de boom. Het leek hem niet erg beleefd te gaan zitten staren gezien het daardoor alleen maar nog awkwarder zou worden.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:21 ]


    Little do you know


    Blaine Thomas Cleaver

    Ik liet mijn behoefte gaan toen ik plotseling een stem hoorde; "Eh, hallo?" Het was de stem van een jongen. Al snel zag ik hem zitten op zijn bezem. Hij wendde zijn hoofd had en ik vroeg me af wat er aan de hand was. Pas een aantal seconden later realiseerde ik me wat ik aan het doen was, voordat de jongen me eruit had opgeschrikt. Vliegensvlug trok ik mijn broek op mijn hoofd en snel toverde ik een grijns op mijn gezicht, alsof er niets aan de hand was. Eerlijk gezegd vond ik het best ironisch; werd ik eindelijk opgemerkt in deze boom, zag de vinder mij meteen zo. Doordat de jongen zijn gezicht afgewend had, kon ik zijn gezicht niet zo goed gezien, maar de achtergrond van zijn hoofd liet wel zijn bruine haren zien. Ik had echter geen idee wie deze jongen was, wat niet zo heel raar was, aangezien ik hier sinds vandaag op school zat. "Je kan alweer kijken, hoor." Riep ik naar de jongen. Even keek ik naar beneden. Daar zonden de vreemde beesten nog steeds naar me te snuiven. Konden die rotbeesten niet gewoon even oprotten? "Eh, zou je me misschien even kunnen helpen met dit probleempje?" Zei ik lichtelijk grijnzend naar de jongen, terwijl ik met een schuin oog naar de beesten keek. Ja, het was een rotsituatie, maar het was niet genoeg om de grijns van mijn gezicht te toveren. Het was gewoon iets wat bij me paste, een soort permanent kledingstuk.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 20:26 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 14:30 ]


    “A queen will always turn pain into power.”