• Ja!
    Nadat mijn mobiel, een Samsung Galaxy S Advance, 2,5 jaar trouwe dienst heeft gedaan is hij helaas toe aan pensioen. Ik krijg constant meldingen dat ik moet updaten, maar als ik eraan begin krijg ik al snel de melding dat ik geen opslagcapaciteit meer heb.
    Dus ik ben op zoek naar een nieuwe en ik vind dit altijd erg lastig, nou ben ik niet de persoon die in de Media Markt naar zo'n mannetje loopt en zegt 'Ik moet een nieuwe, help mij'. Dus willen jullie misschien voor mij dit mannetje zijn?

    Ik wil niet al teveel geld uitgeven, op zijn max 250 euro. Hij moet natuurlijk een beetje vlot zijn en een groot geheugen zou wel fijn zijn. Ik luister graag muziek dus het is ook wel een vereiste dat er mooi geluid uit komt.

    Wie kan mij helpen?
    x


    'Nobody said it was easy

    Oh, die telefoon heb ik ook gehad-- rotding, altijd wat mis mee, liep constant vast, verschrikkelijk. Ik heb zelf een iPhone gekocht, maar dat valt buiten je max. geld bedrag, hoewel er wel de 4 is, die volgensmij rond de 250 zit. Mijn zusje heeft een Alcatel Pop C9 volgens mij, iets in die trend, hij's €120,-, best een goed ding, de camera is wat matig, maar je kan ook niet veel verwachten van een goedkope telefoon. Je zou ook nog bij Huawei kunnen kijken misschien?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    misschien een Abbo?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Everdeen schreef:
    Oh, die telefoon heb ik ook gehad-- rotding, altijd wat mis mee, liep constant vast, verschrikkelijk. Ik heb zelf een iPhone gekocht, maar dat valt buiten je max. geld bedrag, hoewel er wel de 4 is, die volgensmij rond de 250 zit. Mijn zusje heeft een Alcatel Pop C9 volgens mij, iets in die trend, hij's €120,-, best een goed ding, de camera is wat matig, maar je kan ook niet veel verwachten van een goedkope telefoon. Je zou ook nog bij Huawei kunnen kijken misschien?

    Geen iPhone voor mij, die dingen zijn van glas. Ik laat mijn mobiel dagelijks vallen, en niet op de meest zachte ondergronden (lees op de badkamervloer en buiten op de stoeptegels).
    Huawei is misschien nog een idee...


    'Nobody said it was easy

    Blitzen schreef:
    misschien een Abbo?

    Een wat?


    'Nobody said it was easy

    abbonoment?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Amiable schreef:
    (...)
    Een wat?


    Een abonumment, betaal je rond de 20 tot 50 euro per maand voor een toestel met internet en beltegoed in begrepen.

    Mijn iPhone is best wel vaak gevallen though en kan best wel wat hebben. Huawei schijnt trouwens erg goed te zijn, hoor ik nooit iets verkeerds over en is vrij goedkoop, Wolfgang ook.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Blitzen schreef:
    abbonoment?

    Hahaha ohzo, dacht al van dat merk heb ik nog nooit gehoord.
    Nou ik weet het niet, ik houd er niet zo van om ergens aan vast te zitten waarschijnlijk ben ik daarom ook nog vrijgezel


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    Hahaha ohzo, dacht al van dat merk heb ik nog nooit gehoord.
    Nou ik weet het niet, ik houd er niet zo van om ergens aan vast te zitten waarschijnlijk ben ik daarom ook nog vrijgezel


    hahahahah ach germ maar studentenmobiel heeft de beste aanbiedingen van alle providers dus kun je kijken

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 13:42 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb zelf Samsung Galaxy S3 mimi. Hele fijne mobiel, niet te groot en niet te duur. Ik heb wel de VE versie. VE is een nieuwe versie in software, maar voor de rest is hij helemaal hetzelfde als de oudere versie. De VE versie is ook goedkoper.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 13:44 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Blitzen schreef:
    (...)

    hahahahah ach germ maar studentenmobiel heeft de beste aanbiedingen van alle providers dus kun je kijken

    Bedankt voor de tip!


    'Nobody said it was easy

    Everdeen schreef:
    (...)

    Een abonumment, betaal je rond de 20 tot 50 euro per maand voor een toestel met internet en beltegoed in begrepen.

    Mijn iPhone is best wel vaak gevallen though en kan best wel wat hebben. Huawei schijnt trouwens erg goed te zijn, hoor ik nooit iets verkeerds over en is vrij goedkoop, Wolfgang ook.

    Dan laat je hem op de juiste manier vallen. Als je me dat zou kunnen leren zou ik een iPhone nog overwegen.


    'Nobody said it was easy

    Ik heb een s4 mini samsung. Prijzwn weet ik niet. Geugen is groot en muziek is prima.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb een S2 Plus. Ik heb 'm al 2.5 jaar, verschrikkelijk ding. Misschien is een iPhone 4 iets voor jou? Online zijn ze voor ongeveer 250 euro te vinden.

    Ik heb een samsung galaxy S4 mini. Ik vind het een erg fijne telefoon maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. Ik zou je eigenlijk aanraden om een abonnement te nemen, daarbij heb je voor ongeveer 25 euro per maand een redelijk aantal belminuten, sms'jes en mb's en kan je er voor een kleine prijs een leuk toestel bij kopen.


    -

    TheHangingTree schreef:
    Ik heb een samsung galaxy S4 mini. Ik vind het een erg fijne telefoon maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. Ik zou je eigenlijk aanraden om een abonnement te nemen, daarbij heb je voor ongeveer 25 euro per maand een redelijk aantal belminuten, sms'jes en mb's en kan je er voor een kleine prijs een leuk toestel bij kopen.

    Maar ik ben nu nog geen een 20 euro beltegoed kwijt in 3 maanden... dat zou voor mij denk ik niet uit kunnen.


    'Nobody said it was easy