• Ja!
    Nadat mijn mobiel, een Samsung Galaxy S Advance, 2,5 jaar trouwe dienst heeft gedaan is hij helaas toe aan pensioen. Ik krijg constant meldingen dat ik moet updaten, maar als ik eraan begin krijg ik al snel de melding dat ik geen opslagcapaciteit meer heb.
    Dus ik ben op zoek naar een nieuwe en ik vind dit altijd erg lastig, nou ben ik niet de persoon die in de Media Markt naar zo'n mannetje loopt en zegt 'Ik moet een nieuwe, help mij'. Dus willen jullie misschien voor mij dit mannetje zijn?

    Ik wil niet al teveel geld uitgeven, op zijn max 250 euro. Hij moet natuurlijk een beetje vlot zijn en een groot geheugen zou wel fijn zijn. Ik luister graag muziek dus het is ook wel een vereiste dat er mooi geluid uit komt.

    Wie kan mij helpen?
    x


    'Nobody said it was easy

    Je kan ook gewoon een sim-only abonnement doen van bijvoorbeeld Simpel. Ik ben 10,50 in de maand kwijt voor: onbeperkt sms'en, 250 belminuten en 500 mb internet. Dan kan je er nog een toestel naar keuze bij kopen, als die simlock-vrij is natuurlijk.

    Zelf raad ik de Samsung Galaxy S2 enorm af. Het is echt een waardeloos apparaat.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 14:34 ]


    26 - 02 - '16

    Amiable schreef:
    (...)
    Maar ik ben nu nog geen een 20 euro beltegoed kwijt in 3 maanden... dat zou voor mij denk ik niet uit kunnen.



    Dat had ik eerst ook altijd. Ik deed echt heel erg lang met mijn beltegoed maar als je een abonnement hebt heb je ook dataverbinding en alles. Je zou ook even naar een telefoonwinkel kunnen gaan, daar heb ik me ook laten adviseren voor het toestel en eventueel het abonnement als je dat uiteindelijk toch zou willen.


    -

    Ik heb een Samsung Galaxy S3
    En die functioneert goed. Hij heeft 230 euro gekost, denk ik.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb net een motorolla moto G 2nd generation gekocht: 8GB geheugen en muziek door je oortjes klinkt mooi! Daarnaast issie ook nog eens heel betaalbaar: 179,-


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb zelf een Xiaomi redmi, een telefoon uit China, maar ze worden steeds populairder in Nederland. Die dingen zijn heel gebruiksvriendelijk en kunnen ook wel tegen een stootje, daarbij zijn het echt supergoedkope telefoons. De redmi is relatief groot (ik vind een groot scherm prettig) en de allernieuwste redmi S1 is op het moment maar 124 euro.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 14:46 ]


    Your make-up is terrible

    Huawei-gebruiker hiero. Laat hem vaak vallen, ook van grote hoogtes, niets van te zien :] Ik heb zelf een Huawei Ascend Y300. Destijds was ik er 80 euro ong. voor kwijt bij de Kijkshop. De telefoons van Huawei zijn op dit moment overigens in de aanbieding bij de Kijkshop, maar weet niet voor hoelang.
    Ik ben er erg tevreden mee :]


    If a writer falls in love with you, you can never die