• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.
    Ik was lichtelijk verbaasd dat hij me scheen te begrijpen. Ik wist nu dat Zayn het ook niet zo naar zijn zin had in de club, maar ik had niet verwacht om ongeveer dezelfde redenen als mij. 'Echt?' vroeg ik en keek hem aan. Eenmaal voor de deur van mijn appartement zocht ik mijn sleutel even in mijn jaszakken. Natuurlijk was ik die dingen precies nu weer kwijt. Ik knikte. 'Een kleding winkel lijkt me ook leuk om te werken.' glimlachte ik. 'Ik zou eigenlijk ook wel ergens anders willen werken. Ik vraag me af waarom we dan niet gewoon ontslag nemen en wat gaan doen wat ons wel gelukkig maakt.' zei ik en haalde vervolgens mijn schouders even op. 'Ach ja, het is wat het is.' lachte ik. Niet veel later wist ik ze toch uit één van de jaszakken te vissen, en stak de sleutel in het slot om vervolgens de deur naar mijn appartement te openen. 'Treedt binnen.' lachte ik. Ik liep naar binnen om vervolgens mijn jas op te hangen. 'Mag ik uw jas misschien aannemen?' vroeg ik expres met een nogal bekakt accent. 'Let trouwens alsjeblieft niet op de eventuele troep. Het is en blijft een man cave.' lachte ik. Ik leefde hier alleen, en had niet altijd even veel zin om mijn troep achter me op te ruimen. Ik vond het wel best zolang ik er maar geen last van had. Nu viel het gelukkig wel mee. Oké, niet alles stond kaarsrecht op zijn plek, maar het was geen grote troep dit keer. 'Eh, ik zou zeggen doe of je thuis bent.' zei ik en sloot de voordeur. Ik gooide mijn sleutels op een kastje in de gang, zodat ik dit keer niet kon vergeten waar ik ze gelaten had. 'Wil je misschien iets te drinken.' vroeg ik. Ik kan met honderd procent zeggen dat ik hier duizend maal liever was met Zayn dan in de club.


    How far is far

    Louis William Tomlinson.

    Zijn woorden brengen me eerlijk gezegd alleen maar op ideeën, het meeste heb ik wel eens geprobeerd, maar die combinatie nog niet en misschien is het nog best schattig. Zijn verdere woorden doen me niet zoveel, ik bedenk me enkel dat we voortaan nog wat voorzichtiger zouden moeten zijn. "Ik begrijp het," zeg ik toch maar, mede omdat zijn blik en toon duidelijk maken dat het menens is. Zijn voorstel is interessant, uiterst interessant en al heb ik er geen enkele problemen mee om publiekelijk te neuken voor menselijk vermaak en al zeker niet met Harry, als het iemand anders was geweest had ik ook meteen ingestemd, maar met Harry moet ik rekening houden. "Dat wil ik eerst met Harry bespreken, zelfs als hij er zomenteen mee instemt," zeg ik. Op de één of andere manier voel ik de drang zeker te weten dat hij het ook écht oké vind. Will moet natuurlijk weer eens straffen op zijn manier en met een zucht neem ik plaats op het bureau, benen gespreid en mijn string omlaag. "Je weet dat dit seksuele intimidatie is, hè? Ik doe hier slechts mijn werk, maar ik dacht niet dat dit bij jouw vak hoort,' zeg ik bijdehand, al praat ik veel voor iemand die lichtelijk opkijkt naar wat gaat volgen.


    Reality's overrated.

    Will Brodie
    Bij Louis' argument knikte ik even. "Jullie mogen het bespreken als hij heeft ingestemd, want anders is er niets te bespreken." zei ik met een scheve grijns voor ik verder ging. Naast een voorstel, was er namelijk ook nog een minder positief aspect aan dit bezoek van hem aan mijn kantoor, dat wist hij zelf ook wel. Ik rolde met mijn ogen. "Dat tweede ligt eraan aan wie je het vraagt, en het eerste is een gevalletje perspectief, aangezien jij precies hetzelfde met Styles doet, en dat is blijkbaar prima." zei ik voor ik ook voor hem een goede ring vond. Ik schoof die voorzichtig om zijn lengte en keek even naar hem op. "Je gaat me toch niet zeggen dat je zulk soort aandacht niet fijn vind? Want we weten allebei beter." zei ik nog, voor ik met moeite de ring op z'n plek kreeg om zijn stam en achter zijn ballen. Mijn ene hand vouwde ik haast teder om zijn lengte, zodat ik met mijn duim over zijn eikel kon wrijven, terwijl ik met de ander de ring nog strakker draaide. Dit moest heel gevoelig zijn, aangezien hij duidelijk net een orgasme had gehad, en dat zag ik niet alleen aan de paar plekjes zaad. "Ik wil graag ook dat je direct na je soloact een klant mee naar bed neemt. Niet douchen en geen pauze, gewoon direct door. Daarna krijg je natuurlijk wel een waterpauze als je act met Styles doorgaat." zei ik voor ik voorover boog en langzaam de klodders zaad van zijn huid likte. Als hij echt wilde dat ik stopte merkte ik dat echt wel.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Meteen knikte ik bij de vraag of ik hem wilde, ik wilde hem in me hebben en me compleet laten ruïneren. Mijn benen stonden ver genoeg uit elkaar zodat Niall vrij spel had met wat hij ook met me van plan was. Vol verlangen beet ik op mijn lip en wachtte vol ongeduld af tot hij iets ging doen, maakte niet uit wat, maar niks doen was pure marteling. Zelfs met de weinige actie van zijn tong over mijn eikel die ik kreeg was ik al blij en liet me zachtjes kreunen. Lichtelijk brutaal keek ik hem net zo recht aan als hij mij terwijl hij tussen mijn benen in kwam. Mijn ogen gleden af naar zijn lengte en ik had bijna de neiging hem aan zijn heupen naar me te toe te trekken, om hem toe te sissen dat hij verdomme eens op moest schieten, maar ik kon me inhouden. Godzijdank voelde ik even later zijn top in me, maar vloekte ik toch toen bleek dat hij me gewoon aan het plagen was. Daar kon ik absoluut niet tegen en als hij een keer meer had gedaan dan dat hij deed had ik hem een klap verkocht. Ik hapte naar adem zodra ik hem volledig in me voelde en hij met zijn hand over mijn eikel wreef, hij was groter dan ik dacht. Zo kon ik ook de ring voelen die hij voor straf om had, zo diep zat hij in me. Dit keer kreunde ik Louis' naam onbeschaamd luid, ik was tever heen om alles nog helder door te krijgen en daarbij gaf ik niet zoveel om Niall en zijn gevoelens, dus ook niet als ik hem zou kwetsen. Hij gebruikte mij ook alleen voor mijn lichaam. Het liet me wel beseffen dat Louis ook de enige collega was met wie ik dit echt wilde doen, dus duwde ik zacht tegen zijn heup aan in de hoop dat hij de hint snapte en stopte, al schatte ik hem niet zo in. Niall zou natuurlijk veel liever doorgaan, maar dan zou ik nooit zo genieten als bedoeld, misschien zelfs ongemak hebben. Ik wist wel dat dit de eerste en laatste keer ging zijn dat wij dit deden, want hierna zou ik gelijk terugschakelen naar hem met mijn hele hart en ziel haten. Na alles wat zich de afgelopen tijd had afgespeeld kon ik hem niet meer zien als iemand om een vriendschap mee te hebben, het was ook maar dat we op dezelfde plek werkten, anders had ik alles dat met hem te maken had heel expres ontweken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    "Als Harry er niet van had genoten had ik allang gestopt hoor," bijt ik terug. Maar ol wat daarna komt heb ik inderdaad niks te zeggen, dus grom ik rollend met mijn ogen, verdorie. Mijn straf gaat nog verder, al zie ik er niet heel veel straf in eigenlijk, mij maakt het niet uit hoor, ik neem zo iemsnd of de persoon neemt mij, direct vanaf het podium. Het zou me een worst wezem dat ik misschien eat akelig ruik, ik heb geen persoonlijke relatie met mijn klanten em als die denken dat ik ruik naar zweet doen ze dat, al zal ik me daarna toch even afspoelen en wassen. Will buigt zich voorover en likt het zaad van mijn huid. Kort knijp ik mijn ogen dicht, mijn lid is nog gevoelig en al heeft hij net gespoten, zo'n ring zit nooit lekker. En al Will zijn tong dan ook nig eens gaat gebruiken gaat dat niet helpen om het ding voorlopig benrden te houden. Toch, Will's tomg is glad em warm, hij weet overduidelijk wat hij doet en ik zou in staat zijn zijn haren vast te grijpen en hier net zo lang net zo hard aan te trekken tot hij me een blowjob geeft als ik die ring niet om mijn eikel had, ik ben niet altijd even aardig en zeker niet op seksueel vlak tegen mensen die me eigenlijk niks kunnen schelen, oeps? Toch glijd ik moeizaam - en met enige tegenzin- los en trek mijn sting omhoog. "Dit was het? Hartelijk bedankt," en daarmee glip ik het kantoor uit, om terug backstage te gaan, om klaar te maken waar ik aan was begonnen. Eenmaal daar zie ik dat hier heel iemand amders mee bezig is en een kleine grom klinkt uit minn keel, eigenlijk onhoorbaar. Nee, ik vind dit niet exht leuk. Steeker nog, terwijl ik spreek zijn mijn ogen ietwat jaloers oppgelaaid, iets wat Harry absoluut niet hoeft te weten. "Kon je het niet laten, kitten? Je weet toch dat ik je hier voor zal moeten straffen? Simpelweg omdat je zo'n stout jongetje bent dat niet kon wachten, oh baby, je weet niet wat je te wachten staat." De straf die Will ook hem met grote waarschijnlijk zal geven zal me hierin alleen maar helpem.


    Reality's overrated.

    Niall Horan.

    Ik duwde mijn grote kloppende penis nog meer in Harry en hij was nauw. Iets waar ik ontzettend op geilde. Daar hield ik van, om mensen compleet uit te wonen. Even ging er een steek door m'n heen toen Harry de naam van Louis hardop kreunde en voor straf stootte ik gelijk diep en hard in hem en ik grijnsde breed. Hij moest niet denken dat er met mij te spotten viel. Ik was dan wel geen Louis en misschien was dat wel mijn arrogantie en had ik een hoge eigendunk van mezelf, maar ik was even goed als hem. We waren elkaars concurrenten, elkaars vijanden. Hij duwde licht tegen m'n heup aan en ik zag in z'n ogen dat hij dit eigenlijk niet wilde, dat ik moest stoppen, Jammer dan, normaal was de klant koning, maar Harry was geen klant, noch de koning. Hij was een collega, een collega die duidelijk ook eens manieren moest leren. 'Nee' siste ik hees in z'n oor en ik drukte wat harder op z'n eikel en ik voelde het voorvocht al lekken en ik draaide rondjes. Ik stootte nog eens in hem en heel even flitste Marcel door m'n hoofd. Die zou dit nooit hebben goedgekeurd. Maar zo even als Marcel was gekomen, was hij ook weer verdwenen, maar kwam er een ander iemand voor in de plaats. Louis Tomlinson, zijne majesteit was terug. Had hij niet nog heel even weg kunnen blijven? Ik voelde dat mijn penis groter werd en Harry steeds nauwer en de ring deed zo godvergeten veel zeer. Maar je hoorde geen piep, nou ja, misschien een heel klein kreuntje dat uit m'n mond ontsnapte toen hij langs de binnenwand van Harry's achterste schraapte. Ik proefde toch iets van jaloersheid in Louis' stem en even grijnsde ik. Hij was zeker niet de enige die z'n geliefde Harry kon neuken. Ik keek even achterom terwijl ik Harry langzaam aftrok en mijn heupen naar voren duwde en ik weer stootte in Harry. 'Wat dacht je van een trio'? waagde ik toen brutaal te zeggen, ik durf te wedden dat je daar geen nee op kunt zeggen' Ik keek hem spottend aan. 'Uwe majesteit' zei ik er achteraan met rollende ogen.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Natuurlijk hield Niall er geen rekening mee dat ik dit niet meer wilde, zelfs als ik de enige was die er echt genot uit kon halen omdat ik geen ring had. Net als Louis was hij verre van voorzichtig met me, maar hij moest niet gaan denken dat hij ook in de buurt kon komen van wat Louis me kon laten voelen. Hij kende mijn grenzen tenminste en ging daar niet overheen als ik dat niet wilde. Ik rilde toen hij hees in mijn oor zijn weigering siste en kreunde onwillekeurig door zijn duim die harder op mijn top drukte, ik wilde hier niet van genieten maar dat was vrijwel onmogelijk. Mijn lichaam loog er niet om op de manier waarop het zich tegen de blondine aandrukte en hoe mijn lengte klopte in zijn hand. Een zachte 'ah' rolde over mijn lippen toen hij nogmaals in me stootte en ik kon niet anders dan hopen dat Louis snel terug was. Mijn gebeden werden blijkbaar verhoord en mijn blik schoot naar de deur waar zijn stem vandaan klonk, die niet al te blij klonk. Verontschuldigend keek ik hem aan, maar ik kreeg het niet uit me om me daadwerkelijk hardop te verontschuldigen door wat Niall met me deed. Louis was de enige die ik echt wilde en hij moest toch ook begrijpen dat ik nooit zomaar iets met Niall zou doen, gezien de omstandigheden van een half uur geleden. Mijn ogen vielen dicht en ik kreunde de naam van de bruinharige jongen weer toen er in me gestoot, het kon me niet schelen dat ik gestraft werd met hardere stoten, of door Louis, of door Will straks. Ik hoorde het spottende voorstel dat werd gedaan en ik deed mijn ogen open om Louis aan te kijken. "Daddy, please," bracht ik zacht uit, niet zo zeer om hem in te laten stemmen met het idee, maar om ook maar iets te doen om mijn ongemak te verminderen. Of dat nou was dat hij Niall's plaats innam of me kuste, ik wilde niet klaarkomen door dit, hij moest er ook iets mee te maken hebben en dan moest hij opschieten want de Ier was hard op weg om me die rand over te krijgen. Mijn rug holde zich van de bank af in genot en ik trok in een reflex hard aan de vuilblonde haren die tot nu toe mijn steun waren geweest, misschien iets te hard.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Louis was altijd bijdehand, net iets te bijdehand, maar je deed er niets aan en hij was de beste hoer van het huis. Ik probeerde hem nog wat van zijn praatjes af te helpen, want ik wist ook prima waarmee ik bezig was op dit vlak. Ik stond misschien niet op het podium, maar ik wist zeker wel hoe het werkte in deze branche. "Stuur Harry nu maar hierheen, Tomlinson. En laat me jullie niet nog eens betrappen, anders kom je er niet zo makkelijk vanaf." waarschuwde ik hem. Ik kreeg op dat moment een smsje, waardoor ik niet direct actie kon ondernemen. Het was niets belangrijks, dus daarna stond ik wel op en stapte naar buiten. Ik wilde Liam en Zayn even bedanken voor het wachten, want ondanks dat ik steng kon zijn, toonde ik ook graag af en toe mijn waardering, zeker omdat Liam en Zayn altijd hun steentje bijdroegen, wat het steentje ook was. Ze waren er alleen niet. Die zouden vast een rondje lopen ofzo. Ik zou ze zo wel even bellen. We hadden toch nog even voor de club open ging. Ik smste Liam en Zayn snel even:Ik weet niet waar je bent, maar ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn botte gedrag en afwezigheid. Ik had het niet op jullie moeten uiten. Wille stuurde ik. Tijdens het typen gebruikte ik nog de naam die mijn Finse moeder voor me gebruikte. Hierna stopte ik mijn mobiel weer weg en besloot maar eens te kijken waar Harry bleef. Toen ik de kleedkamer binnen kwam lopen laaide mijn woede weer op. "Tweede keer vandaag, Styles. Jij bent echt nog niet jarig." Ik duwde met een harde hand op zijn borst Niall van Harry af en uit hem, voor ik Harry ruw bij zijn arm greep en omhoog trok. "Ik heb nog geen idee wat ik met je ga doen, maar laat het duidelijk wezen dat zo'n ring het minst van je zorgen is als ik klaar met je ben." siste ik in zijn oor. Ik wist dat Harry goed tegen pijn kon. Op zijn lichte moeite met autoriteit na, was hij de perfecte onderdanige jongen. Nu sleurde ik hem mee, zonder echt op hem of de anderen te letten naar mijn kantoor. Nog net voor ik de kleedkamer uit was stelde ik nog een vraag aan de jongens die ik al had gehad: "Kunnen jullie proberen Marcel tevoorschijn te toveren? Hij moet daar ergens zijn. Maar niet te hardhandig, jullie weten hoe hij is." zei ik tegen de twee, met een plots weer zachte stem, voor ik Harry de laatste meters meesleurde naar mijn kantoor, waarvan ik de deur op slot deed toen we eenmaal binnen waren. "Tja, als jij niet voor je broer wil zorgen, zullen anderen dat moeten doen, Styles." zei ik, voor ik achter mijn bureau ging zitten en mijn handen vouwde. Nu eens kijken wat echt nog een straf voor hem zou zijn.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Harry kreunde naar Louis terwijl ik diep in hem stootte. Het leek hem niks te doen en daar kon ik eigenlijk best wel kwaad om worden. Maar dit had ik kunnen weten. Ik keek weer naar Harry toe en z'n gezicht sprak boekdelen. Ik trok hem langzaam maar zeker over dat randje heen, maar hij wilde dat niet. Hij wilde alleen maar dat Louis dit deed met hem en niet met mij. Ik was verdomme gewoon niet goed genoeg voor hem omdat die twee elkaar als speelkameraadjes zagen. Ik wilde weer stoten, maar hij trok vrij onverwachts aan m'n haar en trok me met volle vaart naar beneden waardoor ik tegen z'n buik aan belandde en een piep ontsnapte uit mijn mond, gevolgd door een grom. 'Harry' siste ik gevaarlijk. Ik voelde dat mijn orgasme er aan zat te komen en eigenlijk wilde ik dat hij ook over de rand heen ging, maar ik wist gewoon dat, dat niet ging gebeuren. Ik wilde weer in hem stoten toen er eigenlijk van alles tegelijk gebeurde. Will kwam de kamer binnen gestormd en hij begon te vloeken en ik schrok me bijna dood toen hij me van Harry weg duwde zodat ik met m'n rug op de grond viel en een pijnlijke kreun uit m'n mond kwam. 'Verdomme' Will sleurde Harry mee en toen lag ik halfnaakt op de grond met Louis nog in de kamer. Ik haalde even diep adem en ik stond langzaam op. 'Dat word dan geen trio' zei ik zo luchtig mogelijk en ik trok m'n string voorzichtig op. M'n billen protesteerde en de pijn van de ring rondom m'n penis zeurde. Ik liep langzaam langs Louis heen en ik tikte op z'n arm. 'Dag schoonheid' zei ik met een grijns en een dikke vette knipoog. Ik had hem nu eindelijk eens jaloers kunnen maken, al was het wel van korte duur. Heel kort drukte ik mijn lippen op zijn wang en liep toen de kamer uit en ik liep naar de kast waar Marcel waarschijnlijk nog steeds in zat. Ik klopte zacht aan, om hem niet te laten schrikken. 'Marcel, ik ben het, Niall' Ik beet op m'n lip. 'Marcel, ik doe de deur open' Ik legde mijn hand op de deurknop en langzaam draaide ik de deur open.


    'Darling, just hold on'

    Zayn Javadd Malik
    'Een kleding winkel lijkt me ook leuk om te werken.' zei hij waarna hij glimlachte. 'Ik zou eigenlijk ook wel ergens anders willen werken. Ik vraag me af waarom we dan niet gewoon ontslag nemen en wat gaan doen wat ons wel gelukkig maakt.' vervolgde hij waarna ik even knikte. 'Dat vraag ik me ook af.' zei ik tegen Liam. 'Ach ja, het is wat het is.' zei hij waarna ik nogmaals knikte. Ik wist dat hij gelijk had en als het me niet aan stond moest ik maar weg gaan. Uiteindelijk haalde hij de sleutels uit zijn zak en stak ze in het slot. 'Treed binnen.' zei hij waarna ik grijnzend achter hem aan liep. 'Mag ik uw jas misschien aannemen?' vroeg hij beleefd waarna ik mijn zwart leren jasje uittrok en aan Liam overhandigde. 'Let trouwens alsjeblieft niet op de eventuele troep. Het is en blijft een man cave.' zei hij en even keek ik om mee heen. 'Het valt echt wel mee hoor Li!' zei ik waarna ik plaats nam op de bank die in het appartement stond. 'Wil je misschien iets te drinken?' vroeg Liam. 'Een glaasje water is oké.' zei ik waarna ik even naar hem glimlachte. Ik voelde mijn telefoon trillen in mijn zak en viste het ding eruit. Op mijn beeldscherm sierde in grote letters de naam van Will. 'Li.. Will heeft gesms't..' zei ik zachtjes waarna ik het smsje opende.
    'Ik weet niet waar je bent, maar ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn botte gedrag en afwezigheid. Ik had het niet op jullie moeten uiten. Wille' las ik hardop voor waarna ik onzeker naar Liam keek. Het leek alsof Will niet echt boos was maar toch vroeg ik me af of hij het echt meende wat hij in het smsje had gezet. 'Wat moeten we doen?' vroeg ik toen ik mijn telefoon vergrendelde en het ding naast me neer legde.


    - God only knows

    Marcel Styles
    Ik had alles gehoord: De sex tussen mijn broer en Louis, Louis die weg ging, de sex tussen Harry en Niall, en Harry die werd weggesleept door Will. Het had mijn hart gebroken, vooral dat Harry sex boven mijn welzijn stelde, maar wat ik nog veel erger vond was dat hij mij Niall ontzegde, degene op wie ik een oprecht oogje had, maar gewoon wel zelf met hem het bed in dook, terwijl hij schijnbaar ook heel gelukkig was met Louis. Ik had Niall zelfs wat horen zeggen over een trio. Harry had gelijk gehad, hoeren waren niet goed voor me. Ik hoorde hier niet thuis en moest me er ook niet verder in mengen dan mijn baan me oplegde. Toen ik Niall's stem uiteindelijk buiten de deur hoorde en het slot zag bewegen kromp ik wat verder in elkaar. "Ga weg." piepte ik zacht. "Je bent toch zo blij met mijn broer, ga dan lekker terug naar hem en laat me met rust." piepte ik, maar duidelijk toch met een boze ondertoon. Ik duwde tegen de deur en kroop eruit, met tranen van woedde en verraad in mijn ogen. Mijn hart was gebroken en wel door twee hoeren, waarvan een mijn broer was. Nu stond ik oog in oog met de blonde Ier, die zeker een kop kleiner was dan ik. Ik had me nooit groot gevoeld, en me nooit groot gemaakt. Ik stond altijd, behalve op het podium, bang in elkaar gedoken.Nu stond ik voor eens rechtop en keek hem met een dodelijke blik aan. "Harry had gelijk. Een hoer doet maar een ding, en dat is alles neuken wat beweegt. Die moet je geen harten toevertrouwen. Ik was te blind om dat te zien, maar het is nu wel duidelijk." beet ik hem toe, voor ik toch weer in elkaar dook en wegrende naar de andere kamer. Daar rende ik tegen Louis aan en stortte letterlijk en figuurlijk in. Mijn benen begaven het en de tranen van woede en verdriet stroomden over mijn wangen. "Waarom heb ik nooit willen luisteren?" snikte ik luid. Louis was misschien wel de grootse hoer hier, maar wel de enige die me nog nooit pijn had gedaan. Ja, hij had me wel eens laten schrikken en laten walgen met zijn acties, maar nooit echt pijn. Hij was de enige bij wie ik nog terecht kon voor mijn gevoel, hier in het gebouw.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik opende de deur en ik moest snel een stap naar achteren zetten, wilde ik de deur niet tegen me aan krijgen, aangezien Marcel al tegen de deur duwde en me met betraande ogen aan keek. Hij zei dat ik weg moest gaan en dat maar naar Harry moest gaan en ik besefte dat hij alles had gehoord. 'Marcel' zei ik zachtjes, 'Het spijt me echt heel erg' Ik keek hem aan en ik zag de woede en de verdriet omdat ik hem verraadde had en een steek ging door m'n hart heen. Ik had z'n hart gebroken en er moest nu heel veel gebeuren wilde z'n hart nog gaan helen. Hij maakte zich groot en breed, iets wat hij alleen maar deed als hij op het podium stond en ik voelde me op dat moment best wel klein. Ik laat de woorden over me heen komen en ik durf eigenlijk niets tegen hem te zeggen. De woorden doen me pijn, maar hij heeft misschien toch wel gelijk. Ik ben verdomme een hoer, en een hoer duikt met Jan en alleman het bed in. Ik had beter moeten weten, dat zeker. 'Marcel' fluister ik zachtjes. Ik durf hem niet meer aan te kijken en ik hoor hem weg rennen. 'Marcel, wacht nou' Ik kreunde gefrustreerd en ik ren hem achterna en ik kom in de deuropening tot stilstand. Ik hoorde hem tegen Louis praten en ik kan nu beter maar niet naar binnen gaan. Ik heb geen zin in een confrontatie met Louis, maar ik was ook bang dat nu Marcel zo overstuur was, hem zou gaan inpalmen. 'Ik had beter moeten weten Marcel' fluisterde ik voor me uit, 'Het spijt me heel erg' Ik had dringend behoefte aan drank, ook al was de regel dat ik sober zou blijven tot het einde van de avond, maar de drang om sterke drank te drinken was te groot en zeg nou zelf. Regels waren er om gebroken te worden. Ik zuchtte diep en liep naar Nath toe die in z'n eentje stond aan de bar. 'Life sucks mate' mompelde ik tegen hem, 'Doe maar een whiskey, met cola'


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Het was nooit mijn bedoeling geweest om zo hard aan Niall's haren te trekken en bij zijn gesis van mijn naam aaide ik zacht door zijn lokken als een soort van verontschuldiging, zo harteloos was ik nou ook weer niet. Ik kon zien dat mijn handen trilden als teken dat ik heel dichtbij was en ging komen als er niets aan gedaan werd. Nog een keer keek ik smekend Louis' kant op, vurig hopend dat hij ingreep of ook maar iets deed, want dit voelde gewoon niet goed zo. Niall overtrof alle verwachtingen die ik ooit van hem had gehad, maar iets klopte niet, hij hoorde niet dominant over mij te zijn, in geen enkele situatie. Er werd ingegrepen, al niet door degene waarvan ik wilde dat hij deed. Will kwam weer binnenstormen, overduidelijk niet blij met het tafereel voor hem. Een vrij ongemakkelijk geluid rolde over mijn lippen toen hij de jongen bovenop me zonder pardon wegduwde en daarmee een plots heel leeg gevoel in mijn binnenste achterliet. Als een lappenpop liet ik me door Will op mijn benen trekken, al stond ik er ontzettend wiebelig op door de impact die Niall op me had gehad en dat ik zo dicht bij mijn orgasme was geweest, met ook nog eens hakken aan. Ik kon alleen zwak grijnzen bij het dreigement dat me werd gedaan. Wij wisten allebei dat ik er niks tegen had om pijn te lijden en er zelfs van genoot. Zonder dat ik kans kreeg om ook maar iets van mijn kleding goed te doen werd ik al meegesleurd door de oudere man. Natuurlijk deed hij de deur op slot, alsof iemand binnen durfde te lopen. Zo nonchalant mogelijk trok ik mijn string weer omhoog en fatsoeneerde mijn rok, al deed ik de moeite niet mijn blouse dicht te knopen. Brutaal hopte ik naast hem op het bureau en sloeg mijn benen over elkaar om hopelijk nog een beetje te verbergen hoe dichtbij ik werkelijk was. Zijn woorden negeerde ik, dat was een stoot onder de gordel. "Kom op, William. We zijn hier toch allemaal eerlijk tegen elkaar? Je zou liegen als je zegt dat je niet een van je werknemers voor de nacht zou willen hebben, dan is wat wij doen toch niet zoveel anders?" zei ik rustig, zo rustig als iemand kon zijn die niet veel meer nodig had om over de rand geholpen te worden. Tegenwoordig had ik het trekje hem bij zijn volledige naam aan te spreken, vooral omdat hij zo leuk reageerde als ik hem probeerde te ondermijnen. Buiten seks om was ik namelijk zeker niet zo makkelijk onder de duim te krijgen. "Nou, schiet maar op, ik moet ook nog Louis onder ogen komen en hij zal een stuk minder vriendelijk zijn dan jij," zei ik uitdagend, alsof hij niets was in vergelijking met Louis. Soms was Will zo simpel uit te lokken dat het niet meer leuk was, maar proberen kon altijd.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Natuurlijk kon hij het niet laten om brutaal te doen. Hij kon amper op zijn benen staan en zijn string knapte bijna omdat hij zo ver was, maar hij vond altijd nog plek om me te sarren en me uit te lokken. Hij kwam op het bureau zitten met zijn benen over elkaar. Daar bracht ik ook wel weer verandering in aan. We wisten allebei dat hij genoot van de pijn, maar dat betekende niet dat ik hem alsnog niet onder handen kon nemen. Toen hij reageerde op mijn woorden, wat even duurde, sprak hij de waarheid. Ik zou graag wel eens een van mijn werknemers voor de nacht willen hebben. Niet alleen de krullenbol hier op mijn bureau, al was het maar om hem echt mijn dominante kant te laten zien, maar ook een paar van de anderen zou ik zeker niet erg vinden als ik daar een keer een avondje mijn handen op kon leggen. Toch hield ik me in. Het enige wat ik deed was zijn benen van elkaar en zo ver mogelijk open schuiven, zodat hij niets meer te verstoppen kon hebben. Ik zag zijn lid haast door de string heen kloppen, maar daar kon ik wel wat aan doen. Ik probeerde me nog iets verder in te houden, hem geen macht over me te laten hebben, maar zijn daarop volgende woorden schoten me helemaal verkeerd. Tomlinson, sadistischer dan ik... Ik dacht het niet. Als hij pijn wilde, zou ik hem eens laten voelen wat echt pijn was. Ik trok met een hand zijn string van zijn benen en met de ander drukte ik hem achterover tegen het bureau aan. Toen zijn string aan mijn voeten lag, en zijn penis fier en duidelijk strak stond, rommelde ik weer wat in mijn lade. Ondanks dat Harry een flink lid had, haalde ik een van de kleinste ringen die ik had uit de lade. Hij wilde wreed, dan kon hij het krijgen. Met veel kracht en moeite begon ik het ding over zijn lengte te drukken, wat al een hels karwei was, zeker nu hij er echt bijna was en het voorvocht al over mijn hand liep. Dat voorvocht zorgde wel dat het iets makkelijker ging toen het eenmaal ook onder de ring zat. "Morgen haal ik hem er pas weer af. En dit is nog maar een begin. Je bent toch zo'n fan van pijn? Dan zal je dat ook krijgen." Mijn stem was een stuk donkerder dan normaal, net als mijn ogen, alsof er iets over me heen was gekomen door die paar kleine woordjes van Harry. Hij stond straks waarschijnlijk als een wrak op het podium, en dat zou mijn schuld zijn, maar dan was het in elk geval mijn schuld. Met heel veel moeite schoof ik de ring om zijn stem en draaide die daar zo strak vast, dat die duidelijk in zijn vlees sneed. "Klaar voor de rest van je straf? Of wil je eerst horen wat ik ook aan je fuckbuddy het verteld." zei ik, terwijl ik hem aan zijn bloes weer omhoog trok en recht aankeek.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Will roept me nog na dat ik Harry moet gaan huilen, maar juist als ik bij Harry arriveer zie ik dat hij al een andere activiteit heeft gevonden, een ander speeltje, of nou ja, een andere baas. Het doet pijn dat Niall Harry neemt, niet om Harry zelf - of toch wel? - maar het feit dat dit gewoon niet hoort, Niall is wel de laatste die Harry zou moeten neuken en visa versa en dat irriteert me. Allereerst ga ik dan ook niet op het trio in - al wind het idee me best op, om eerlijk te zijn - maar als Harry begint te smeken sta ik op het punt naar hem toe te lopen, om zijn eikel in mijn mond te nemen, niet zozeer om het trio zelf, maar omdat ik het idee dat iemand anders Harry klaarbrengt niet uit kan staan. Dan komt Will enkel binnen en hij sleurt de krullenbol mee. Zijn hardhandigheid doet me zorgen baren, die zal Harry vast niet mild behandelen, geen kans.
          Ik zucht en wil Marcel gaan zoeken, ik heb geen idee waar hij is, als Niall overeind komt en zijn string omhoogtrekt om me voorbij te lopen met een kus op mijn wang en een gedag, wat hij erbij voegt vind ik totaal onnodig en doet me schamper lachen, kom op, Niall lijkt het wel heel grappig vinden me te irriteren vandaag. Mijn ogen volgen hem, misschien weet hij wel waar Marcel is? Dat mag duidelijk zijn als hij op de kastdeur klopt en tegen het meubel - wacht, is een kast een meubel? (Ik heb nooit gezegd dat ik slim ben.) Of is het gewoon een ding om je kleren of andere dingen in te doen? - begint te lullen. Zijn hand ligt al snel op de knop en ik wil mijn mond openen om hem te waarschuwen dat dit misschien niet zo'n goed idee is, gezien zijn door de string duidelijk zichtbare libido, uitgeveegde lipstick en warrige haar, wat Marcel waarschijnlijk enkel nog meer overstuur maakt als de kastdeur al open is. Marcel komt naar buiten en ja, hij is inderdaad overstuur, dat kan je wel zeggen ja, maar niet alleen om Niall's verschijning, waarschijnlijk heeft hij alles gehoord en ik voel voor de jongen.
          Hij komt deze kant op stormen en botst in de deuropening tegen me op. Hij stort in en het enige wat ik kan doen is hem opvangen en naar zijn woorden luisteren, ik kan hem niet echt helpen, mijn woorden zouden niet zoveel doen, ik ben immers zelf een hoer en doe daarbij zijn broer. Koortsachtig denk ik na, maar besluit dat het -het beste zal zijn hem te behandelen zoals ik één van mijn zusjes zou behandelen op zo'n moment. Kort sla ik mijn armen om hem heen in een voorzichtige, maar niet al te verstikkende knuffel, ik weet dondersgoed dat we schaars gekleed zijn en ben daarom nog extra voorzichtig. Ik wrijf voorzichtig geruststellend over zijn bovenrug (blijf zo hoog mogelijk) en laat hem dan weer rustig los, ik help hem overeind en wil hem eerst op de bank neerzetten, maar bedenk dan wat er net af heeft gespeeld, dus zet ik hem maar op een stoel neer. Waarschijnlijk hebben Harry en ik (en zo niet wij hebben anderen dat wel) wel eens wat op de stoel gedaan, maar er kleeft in ieder geval geen vers zaad aan en Harry heeft me ook wel eens op de vloer genomen en op weet ik veel hoeveel plaatsen nog meer dus als we zo gaan beginnen komen we nergens, de stoel is in ieder geval de beste optie. Snel pak ik ook een vest - dat gelukkig vrij schoon oogt - en geef die aan Marcel.
          "Sorry, ik heb geen idee van wie het is," zeg ik onhandig en kijk oprecht in zijn ogen. "Het spijt me voor je wat er daarnet is gebeurd, dat verdien je niet. Als iemand hier het beste verdiend ben jij het wel, echt." Ik wacht even. "Wil je water?" vraag ik dan zachtjes. Marcel is geen familie, dat weet ik, maar toch, soms voelt het alsof ik hem moet behandelen als mijn broertje, dus probeerde ik hem eerder te beschermen voor Niall - al was ik daar ook bezig met Harry - en probeer ik hem nu gerust te stellen. "Van ons allemaal ga jij het wel het verst schoppen, daar mag je trots op zijn."
          Het is waar, nou is hij niet de enige die nog iets van een studie doet, maar geen één is zo toegewijd als hij en daarbij is de rest allemaal al zijn laatste restjes onschuld kwijt, kleine stukjes onschuld die je misschien niet eens kwijt hoort te raken.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 17:10 ]


    Reality's overrated.