• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik zette mezelf eigenlijk compleet voor schut, dat was duidelijk. Ik was er zo wanhopig op gebrand dat Marcel mij zou vergeven voor wat ik had gedaan, dat ik echt niet door had, dat ik hem daarmee alleen nog maar meer pijn mee deed. En ik was dronken, ik had het niet eens sober tegen hem gezegd, dus hij zou me waarschijnlijk niet eens geloven toen ik zei dat ik hem leuk vond. Ik haalde mijn moedertaal en het Engels door elkaar en ik kon eigenlijk ook niet eens meer normaal op m'n eigen benen staan. Tranen liepen over mijn wangen heen en ook al wist ik het al, de klap kwam er niet minder om toen hij kil tegen me siste dat ik maar sober moest worden, mijn ding moest doen en naar huis moest gaan. Hij zou dat ook doen, zijn eigen ding doen, want hij wilde niks met me te maken hebben en ik begreep het wel, want ik had me als een klootzak gedragen. Ik moest hem met rust laten. Een wanhopige snik ontsnapte uit m'n mond en ik draaide me om en ik viel bijna op de grond, maar ik kon me nog net vasthouden aan de deurpost. Ik was een wrak, en dat had ik aan mezelf te danken. Met moeite liep ik de kleedkamer uit en ik wreef verwoed in m'n ogen, om zo die verdomde tranen weg te halen, maar ze bleven maar komen. Ik liep m'n eigen kleedkamer in en ik duwde de deur hard dicht en draaide hem op slot. Daarna liet ik mezelf tegen de muur op de grond vallen en ik gromde hard, een wanhopige grom. Ik trok hard aan m'n haren en ik piepte toen ik de pijn voelde. Ik was de klootzak en ik had Marcel pijn gedaan. Mijn taak was nu om sober te worden, mijn ding te doen en een plan bedenken hoe ik Marcel voor me kon winnen. Dat kon ik wel, dat moest gewoon.


    'Darling, just hold on'

    Zayn Javadd Malik
    'Nu maar hopen dat hij er niet een al te groot probleem van maakt.' zei hij waarna hij zijn telefoon pakte en deze uitzette. Zijn blik bleef op mijn gezicht hangen en ik keek hem even vragend aan. Nog voordat ik de kans kreeg om te vragen of er iets was zag ik zijn blik afglijden naar mijn mond en voelde ik zijn lippen op de mijne. Ik schrok even en ik voelde hoe mijn hart een sprong maakte. Nog voordat ik goed en wel kon ontspannen en kon genieten van de kus waren onze lippen alweer gescheiden. 'Eigenlijk had ik zoiets in gedachten.' zei hij. Mijn handen speelden zenuwachtig met mijn shirt. Wat was dit, ik had me nog nooit zo onzeker gevoeld. Één van mijn handen verplaatste zich naar Liam's wang. Mijn duim wreef zachtjes over het beginnende stoppelbaardje voordat ik me langzaam voorover boog en mijn lippen zacht op die van hem plaatste. Gelukkig kon ik me nu wel ontspannen en genoot ik volop van de kus. Zijn lippen voelde zacht tegen de mijne en even glimlachte ik tegen zijn lippen. Eindelijk hoefde ik mijn gevoelens niet meer in te houden en kon ik ze eindelijk uiten..


    - God only knows

    Harry Styles
    Gelukkig was Will zo redelijk om het me te laten bespreken met Louis, want zo makkelijk was deze keuze niet om te maken. Ik hapte kort naar adem door het kneepje dat hij gaf na mijn enigszins brutale woorden of ik nou nog mijn straf kreeg of dat hij dit gewoon uit ging rekken. Zijn uitdagende woorden terug deden me grijnzen en over mijn lippen likken. Ik wist dat hij me niet kon dwingen, maar wel veel alternatieven had voor mijn straf en ik had geen zin in een pijnlijke keel. Bij hem was ik toch altijd een bottom en dankzij de blondine was ik toch al opgerekt, dus zoveel maakte het niet uit. "Denk je dat ze het van me af zouden willen likken?" reageerde ik breed grijnzend. Zijn opmerkingen kregen me er echt niet onder, dat kon hij alleen voor elkaar krijgen met handelingen. Daar had hij hier genoeg middelen voor en hij wist van veel dingen wel of ik er gevoelig voor was of niet. Een zachte kreun rolde over mijn lippen door het kleine kneepje dat hij gaf in mijn eikel. Na al die keren dat ik over de schreef was gegaan moest Will ondertussen weten wat ik fijn vond, al lag het er meestal aan hoe goed je me onder de duim had. Negen van de tien keer kreeg hij me redelijk onderdanig, in die staat vond ik eigenlijk niets een probleem en had een zeer hoge pijngrens al was dat niet per se gekoppeld aan het bottom zijn, gezien Louis bij mij altijd een power bottom was. Een klagend geluidje rolde over mijn lippen toen hij mijn lengte losliet maar ik keek hem nieuwsgierig aan, benieuwd wat hem dit keer geïrriteerd had gemaakt. "Problemen?" vroeg ik zacht. Ondanks dat ik altijd tegen alles in ging wat hij zei, kon ik ook serieus zijn en als er echt iets was hielp ik graag. Wat ongemakkelijk door het verlies van contact schoof ik wat heen en weer met mijn heupen en hoopte stiekem wel dat hij opschoot. Voor mij was dit verre van een straf, op de pijn die de ring deed na, en Will was zeker niet slecht. Als ik Louis niet had -had ik het wel geweten in ieder geval. Het mank lopen was ik aan gewend en die pijn was makkelijk te verbijten, dat had ik in de afgelopen twee jaar geleerd. Nu was het wachten op hem en hopen dat het snel over zou zijn, want alsnog kon niemand op tegen de straffen die de kleinere jongen voor me bedacht.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Bij Harry's woorden wist ik wat hij liever wilde. Nu was het dat Niall hem al wat had opgerekt, maar het was altijd leuk om het zelf ook nog wat te doen, vooral omdat ik eigenlijk niet met glijmiddel werkte. Vaak werkte voorvocht, of wat van het kwijl, van de hoer in kwestie zelf, prima. "Ik denk dat ze er gek van zullen worden. Helemaal als Lou het van je lichaam likt, maar dat is geheel aan jullie." zei ik, terwijl ik met mijn vingers verder ging met het zacht knijpen in een paar van zijn gevoelige plekjes. Ik wist wat hij vaak lekker vond, maar daar ging het nu niet helemaal over. Hij moest weten dat dit was omdat hij zich niet had gedragen, geen beloning voor wat hij had gedaan. Ik voelde mijn mobiel gaan en liet zijn penis even gaan om te kijken. Nee, dit vond ik echt niet leuk. Zelfs met de act van Harry en Louis, als die door zou gaan, zou dit het schema flink om kunnen gooien als ze allebei niet kwamen. Bij zijn redelijk oprechte vraag keek ik hem aan, net toen ik het smsje wegzond. "Wijzigingen in het schema. Zayn is ziek." zei ik, voor ik het ding weer weglegde en met een hand op zijn heup drukte, om hem stil te houden. "Niet te gretig, Styles. Niet te gretig." zei ik, voor ik mijn hand omlaag liet glijden naar zijn ingang. Die was inderdaad al iets opgerekt, maar zijn lichaam stond zijn woorden bij dat hij het niet heel fijn hand gevonden, want zijn spieren stonden wel wat strak voor iemand die ervan zou hebben genoten. Wel voelde ik al wat vocht rond de ingang, wat voorvocht van een van de jongens moest zijn. Dat was het betere werk, wat ik niet hoefde te doen. Ik pakte het plankje en sloeg er een keer mee tegen zijn lengte, voor ik het handvat toch langzaam bij hem binnenbracht, wat mij even tijd zou geven om er nog wat anders bij te pakken om hem op te rekken, terwijl hij niet al Niall's werk te niet zou doen. Het zat niet compleet prettig zijn voor hem, maar hopelijk zou het niet lang duren voor hem. Zo kon ik nog kort over zijn nu rode lid strelen, voor ik hem losliet. "Blijf even liggen. Ik ga even kijken wat ik nog nodig hebt om dat mooie lijfje van je klaar te maken voor straks op het podium. Zodat iedereen kan zien dat je een hele stoute jongen bent." zei ik, terwijl ik doelbewust naar een van mijn kasten liep, om daar eens rond te zoeken tussen alle speeltjes naar de juiste opblaasbare buttplug en nog wat andere kleine dingetjes, waardoor hij weer duidelijk zou weten wie de baas was en zich aan me over zou geven, wat hij wel zeker kon, al had hij er niet altijd zin in.


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.
    Toen ik mijn blik op Zayn zijn gezicht liet hangen, keek hij me vragend aan. Nog voordat ik het uit kon leggen waarom zo naar hem aan het staren was, hadden mijn lippen zich al op die van hem gevoegd. Zelfs al duurde het niet zo lang, mijn hart begon spontaan als een achterlijke te kloppen. Dit is zo lang mijn doel geweest, en nu had ik er eindelijk het lef voor. Zayn had dit duidelijk aan zijn reactie te zien niet verwacht. 'Sorry...' Mompelde ik en richtte mijn blik te gronden. Ik keek op en keek rechtstreeks in de ogen van Zayn. Ik voelde de zachte huid van Zayn's hand op mijn wang, en lachte wat onzeker naar hem. Nog voordat kiest kon uitbrengen boog hij zich voorover en plaatste hij nu zijn lippen op die van mij. Mijn hart begon nu nog sneller te kloppen. Wat mij betreft mocht dit wel voor altijd duren, zijn lippen voelde gewoon zo perfect op die van mij. Ik plaatste één van mijn handen in zijn nek, en mijn andere hand legde ik op zijn bovenbeen, en schoof hem iets dichter naar me toe. Ik beet zacht op zijn onderlip, en plaatste mijn hand die zich in zijn nek bevond nu naar zijn achterhoofd waar ik voorzichtig zijn haar wat om mijn vingers draaide. Na lang twijfelen en met veel moeite scheidde ik onze lippen weer van elkaar. 'Ik kon het niet langer voor me houden. Ik vind je al zo ontzettend lang leuk. Al vanaf de eerste keer dat ik je zag had je al iets waardoor ik mijn ogen niet van je af kon houden.' zei ik zacht. 'Ik weet eigenlijk gewoon zeker dat ik ontzettend verliefd op je ben, en ik heb geen zin om het nog langer te verbergen.' zei ik nu een klein beetje verstaanbaarder. Ik drukte zacht nog een korte kus op zijn lippen, en besefte daarna pas wat ik nou eigenlijk gezegd had.


    How far is far

    Harry Styles
    Als het echt moest kon ik prima meewerken en luisteren, maar dat was alleen als er serieuze problemen waren. Uit ervaring wist ik dat als er een of meerdere acts uitvielen de hele avond een grote zooi werd, tenzij het al was verwacht en er back-up was. Nou ja, als ik later alsnog akkoord ging met het voorstel kon Will in ieder geval een van de twee opvullen, dat scheelde al. Door het lange wachten raakte ik ondertussen ongeduldig en maakte dat duidelijk door onrustig telkens iets te verschuiven. Moeten wachten was een van mijn zwakke punten, al stelde Louis mijn geduld erg vaak op de proef en ging het me nu al wat beter af dan in het begin. Ik gromde wat door de woorden dat ik niet gretig moest zijn. Dat maakte ik altijd zelf nog wel uit en het kon me niet schelen hoe ik overkwam. Ik had al te lang moeten wachten door zowel Louis als Niall en dan was het oneerlijk om die eisen aan me te stellen. Wel probeerde ik me zo goed mogelijk te ontspannen toen zijn hand naar mijn ingang gleed en humde zacht om zijn aanrakingen. Hij moest voelen dat ik eerder niet gelogen had, want zelfs zo kon ik me niet compleet ontspannen. Eigenlijk had ik me erop ingesteld kort daarna zijn vingers te voelen, dus hapte ik geschrokken naar adem en holde mijn rug toen ik de paddle tegen mijn lengte voelde. Meteen volgde er een pijnlijke kreun, hoewel het er toch goed doorheen klonk dat ik er ergens zeker ook van genoot. Ik klemde mijn kaken stevig op elkaar om te pijn te kunnen verbijten en Will gaf me daarvoor de perfecte afleiding door het ding bij me naar binnen te brengen. Een zacht kreuntje rolde over mijn lippen toen ik zijn hand weer voelde, het contrast tussen de klap net en hoe zacht dit voelde was immens en deed rilling over mijn rug lopen. Ik knikte een beetje bij zijn woorden voor ik mijn polsen weer omlaag bracht omdat hij naar een van de kasten liep, zodat ik er zacht over kon wrijven want hij had me echt stevig vastgehouden. Nieuwsgierig probeerde ik mee te kijken met wat hij uitkoos. Veel van zijn speeltjes had hij al een keer op me uitgeprobeerd, maar volgens mij kwamen er telkens nieuwe bij dus het duurde nog wel even tot ik alles had ondervonden. Het ene ding was wat extremer dan de ander, maar ik was een gewillig proefpersoon. Als ik mijn grenzen kon verleggen dan deed ik dat en met werk als dit moest ik wel openstaan voor nieuwe dingen. Meestal nog letterlijk ook.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Javadd Malik
    Ik voelde hoe zijn hand zich in mijn nek plaatst en hoe zijn andere andere hand voorzichtig op mijn bovenbeen gelegd word. Ik hou mijn hand nog steeds op zijn wang als zijn tanden zich zacht in mijn onderlip boren en zijn hand zich verplaatst van mijn nek naar mijn achterhoofd. Ik voel hoe hij zijn vingers zacht door mijn haren beweegt en hij voorzichtig de kus breekt. Mijn hand verplaatst zich naar zijn hand die op mijn bovenbeen ligt als hij begint te praten. 'Ik kon het niet langer voor me houden. Ik vind je al zo ontzettend lang leuk. Al vanaf de eerste keer dat ik je zag had je al iets waardoor ik mijn ogen niet van je af kon houden. Ik weet eigenlijk gewoon zeker dat ik ontzettend verliefd op je ben, en ik heb geen zin om het nog langer te verbergen.' zei hij zacht waarna hij snel nog een kus op mijn lippen drukte. Mijn ogen richten zich van Liam's gezicht naar onze handen die rustig op mijn bovenbeen samen liggen. Alsof het zo hoorde te zijn en alsof het voor elkaar gemaakt was, zo zag het eruit. Ik neem even de tijd om na te denken omdat dit me nogal overvalt. Ik voel precies hetzelfde en het is zo bizar dat het er nu ineens allemaal uit komt bij ons allebei. 'Ik ben ook ontzettend verliefd op jou.' komt er hees uit mijn mond waarna ik even met mijn vingers over zijn hand beweeg. 'Ik durfde het nooit te zeggen of te uiten. Ik had het gevoel dat het nooit wederzijds zou zijn en dat je me niet zag als meer dan vrienden.' zeg ik terwijl ik hem recht in zijn ogen kijk. 'Maar jij bent alles wat ik wil Liam.' maak ik mijn zinnen af waarna ik mijn ogen weer op onze handen richt.


    - God only knows

    Will Brodie
    De pijnlijke kreun klonk als muziek in mijn oren, zeker ook omdat de ondertoon duidelijk deed merken dat hij dit verre van erg vond. Ik strak voor nu het handvat maar in hem, om hem open te houden, want het zou niet lang meer duren of ik kon helemaal opnieuw beginnen als ik niet oppaste. Nog even streelde ik over zijn lengte, voor ik naar mijn kasten liep. er waren wat bekende speeltjes, maar ik had er laatst ook een paar nieuwe binnen gekregen, die ik toch wel graag wilde uitproberen. Meestal was Harry het slachtoffer, maar een gewillig slachtoffer, voor zover ik altijd uit zijn lichaam en kreunen kon afleiden. Ik vond uiteindelijk een opblaasbare buttplug, wat meestal prima oprekte, en nog een paar speeltjes die nog in de doos zaten. Ik voelde intussen Harry's ogen in mijn rug branden, nieuwsgierig aagje dat hij was, maar heel erg vond ik het niet. Ik liep rustig naar hem toe terug en legde alles op mijn bureaustoel. "Ik heb van de week weer wat nieuwe dingetjes binnen gekregen. Eens kijken wat het met je kan doen." zei ik voor ik met mijn vinger nog eens langzaam over zijn lengte ging. Voorzichtig haalde ik met de andere hand de paddle uit zijn achterste. Dit liet een mooi enigsinds open gaatje voor me om mee te spelen en te experimenteren. Als eerste pakte ik een klein balletje aan een touwtje en liet het even voor zijn ogen bungelen. "Mondje open. Dan gaat die zo makkelijker." zei ik met een kleine grijns. Het zag er precies zo uit als een normaal vibrerend ei, maar het had een paar extra's. Deze ging van een stand wat je alleen voelde als je echt net was klaargekomen, tot zo hard dat als je geen gag droeg je tanden zo had op elkaar klapten dat je je tong door midden kon bijten en dat er een 10 seconde maximum veiligheid op zat, om hartproblemen te voorkomen. Ook zat er nog een troef op, die echt nieuw was aan dit dingetje: Het kon een flinke elektrische schok uitzenden, waarvan ik wel eens wilde zien wat het met hem zou doen, al had ik wel een paar goede gokken klaarliggen. Nu was ik dan ook blij dat ik zeker bij hem, maar ook bij Niall en Louis, blind nog hun prostaat wist te vinden. Dit zou veel genot, maar ook pijn, voor Harry opleveren, en mij heel veel plezier en opwinding. Als het dingetje wat nat was van zijn kwijl, zou alles gewoon nog wat gemakkelijker gaan nu hij nog niet zo opgerekt was. Ik genoot dan wel van zijn lijden, maar het hoefde ook niet excessief veel te zijn. Daarbij had ik nog genoeg andere dingen om mee te spelen en hem mee te plagen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was niet meer dan logisch dat ik nieuwsgierig was en probeerde mee te kijken, ik moest wel weten wat Will op me ging gebruiken. Ik beet op mijn lip toen hij terug naar het bureau liep en keek naar hem op. Een geamuseerde grijns vormde zich op mijn gezicht door zijn woorden, dat betekende meestal iets goeds voor mij. Ik was ook niet zo'n moeilijk persoon om nieuwe dingen op uit te proberen, ik deed het maar al te graag. Nu was ik waarschijnlijk niet de enige die er zo over dacht, maar toch. Als het moest stelde ik me als vrijwilliger op. Ondanks dat ik er net een opmerking voor had gehad verschoof ik mijn heupen iets in ongeduld door zijn vinger die over mijn lengte ging en piepte ongemakkelijk zodra hij de paddle uit me haalde, het was niet veel maar het gaf me alsnog een wat leeg gevoel. Ik pruilde een beetje in de hoop iets anders te kunnen krijgen, want afwachten tot wat hij van plan was duidelijk werd was ook niet goed. Met grote oogjes keek ik op door het voorwerp dat hij tevoorschijn haalde. Volgens mij hadden we al zoiets gebruikt, maar ik kon het niet met zekerheid zeggen. Enigszins argwanend keek ik hem aan en reikte toch omhoog om het ding zelf vast te kunnen pakken, om mijn lippen er omheen te sluiten en te doen wat me gevraagd werd. Ik moest ervoor zorgen dat mijn eigen pijn zo min mogelijk was, al bleef ik hem recht aankijken terwijl ik bezig was. Wel was ik benieuwd wat dit ding zo speciaal maakte, want anders had hij het vast niet gekocht. Gewone versies van dit ding had ik de effecten al vaak zat van ondervonden en op een gegeven moment werd dat ook saai. Toen ik vond dat het goed genoeg was wilde ik het weer terug aan Will geven, die er weet ik veel wat mee van plan was. "Wat doet het?" vroeg ik nieuwsgierig. Een serieus antwoord verwachtte ik niet, of minstens iets in de trant dat ik daar snel genoeg achter kwam. Maar ik kon het gewoon niet niet vragen, met een studie als de mijne moest je ook veel vragen kunnen stellen ook al was er niet altijd een antwoord op. Als dit me beviel kon ik Louis misschien nog overhalen om zoiets aan te schaffen, want het gebeurde verre van alleen op het werk, zeker hem kennende was dat nooit genoeg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.
    De last die van mijn schouders was gevallen was enorm toen ik mijn gevoelens tegenover Zayn eindelijk uit sprak. Ik zat er al zo ontzettend lang mee, en nu was het er dan eindelijk uit. Ja, ik voelde me een ontzettende idioot, dat was zeker, maar ik denk dat -dat er bij hoort. Wat als de gevoelens niet wederzijds zouden zijn? Maar dan zou hij me toch niet terug gekust hebben? Op dat moment was de twijfel aan mezelf ontzettend groot, en kon ik wel door de grond zakken. Ik schrok lichtelijk van de zijn hand die hij op die van mij legde. Ik kreeg letterlijk de rillingen van dit aanzicht, dit was gewoon het perfecte beeld; zijn hand samen met mijn hand. Het beeld wat ik al zo lang ik hem kende had willen zien. Het nog engere was nog dat het leek alsof onze handen nooit anders gedaan hadden dan bij elkaar geweest te zijn. Voorzichtig vervlocht ik mijn vingers met die van hem. Ze pasten zelfs perfect in elkaar. Mijn adem stokte even toen hij hees de woorden uitsprak dat hij ook verliefd op mij was. Op dat moment voelde ik me voor het eerst in misschien wel jaren echt gelukkig. Zayn maakt me gelukkig, en het liefst wil ik dat hij dat voor altijd blijft doen. Ik keek hem aan en luisterde naar de verdere woorden die hij uitsprak. 'Ik had ook nooit verwacht dat jij hetzelfde zou voelen. Want kom op, jij bent gewoon de onbereikbare crush, bij wijze van spreken.' lachte ik en wendde mijn blik even van hem af. 'Ik ben maar een simpele sul, die alleen maar voor het geld bij een of anders strip/hoerentent werkt. Niet bepaald de jongen waar iedereen op valt.' lachte ik. Ik keek hem weer aan terwijl hij de woorden uitsprak die mijn hele lichaam overspoelde met puur geluk. 'Jij bent ook alles wat ik wil. Jij bent degene waarmee ik de rest van mijn leven gewoon wil delen. Het klinkt misschien stom, maar het is wel zo.' zei ik zacht, en bracht zijn hand naar mijn lippen, om een kusje op de rug van zijn hand te plaatsen. Ik tilde zacht met mijn hand zijn kin wat omhoog zodat ik hem aan kon kijken. 'Ik hou van je Zayn, en dat zal ik ook altijd blijven doen.' zei ik zeker van mijn zaak, en sloeg mijn armen om hem heen om vervolgens onze lippen weer met elkaar te verbinden.


    How far is far

    Will Brodie
    Harry piepte en pruilde wat toen ik het handvat van de paddle uit hem haalde en hem even leeg achterliet. Hij zou snel genoeg gaan klagen dat hij nog nooit zo vol of ver opgerekt was geweest, maar dat was voor mij een weet en voor hem een vraag. Ik zag hem met grote ogen kijken, waarna er toch een soort van herkenning leek te ontstaan. Mooi, dan wist hij toch een beetje wat de bedoeling was, maar hij wist echt nog niet alles. Ik kon nu al zijn verraste en waarschijnlijk gepijnigde gezicht voor me zien, en het deed me alleen maar meer grijnzen. Ik vroeg hem zijn mond open te doen, waar hij gelukkig niet tegenin ging, op een argwanende blik na. Ik keek gebiologeerd hoe hij met zijn volle lippen op het eitje sabbelde, terwijl ik het touwtje nogsteeds tussen duim en wijsvinger hield. Ik kreeg hem terug en gleed toen met mijn vrije hand omlaag, zodat ik de lus van het touwtje om zijn lengte kon doen, zodat we het eitje niet perrongeluk kwijt konden raken. Bij zijn vraag maakte ik een zacht afkeurend geluidje, waarna ik het vrij makkelijk met twee vingers bij hem in kon brengen en tegen zijn prostaat kon plaatsen. Hierna pakte ik de nog niet opgeblazen buttplug en liet die even door mijn vingers rollen. "Een maatje groter dan vorige keren. Dat kan je denk ik wel aan, aangezien die zo makkelijk ook compleet opgeblazen uit je te halen zijn." zei ik, voor ik die zo voorzichtig mogelijk inbracht om het ei niet te verschuiven, wat net tegen de punt aan zou liggen. Gelukkig voor hem had het de weg al wat glibberig gemaakt en ging het vrij makkelijk nu die nog niet tot volle breedte was opgeblazen. Toch was deze duidelijk een maat groter dan die hij normaal van me in zijn achterste kreeg, maar hij kon het echt wel hebben. Ik vouwde zijn hand om het pompballonnetje en vouwde mijn handen er eens zo omheen, dat ik de eerste keer pompen met zijn handen deed. Mijn oog viel op de klok en ik aaide zacht door Harry's krullen. "Pomp jij rustig verder tot die zo vol zit als je denkt dat je aankan. Daarna mag je kijken wat er in de andere doosjes zit, maar de doosjes niet openen. Ik ga de club opengooien." zei ik, voor ik mijn kantoor uitliep. "Louis, Niall. Komen jullie de klanten begroeten en entertainen tot de shows beginnen. Louis, jij bent als eerste straks. Succes allemaal. Ik ben trots op jullie en wat jullie keer op keer voor elkaar boksen hier op het podium, en jij achter de bar, Nath." riep ik, zodat ze me zoizo konden horen, want het kwam toch echt uit mijn hart. Ze werkten wel op mijn zenuwen, maar toch was ik heel trots op wat ze hier toch keer op keer wisten te doen. Ik opende de deuren en gaf de security nog een klopje op hun schouders en een succeswens. Daarna liep ik toch weer terug naar mijn kantoor en deed de deur weer op slot. "Waar waren we?" Het was puur hypothetisch, maar ik was benieuwd naar zijn antwoord


    Bowties were never Cooler

    De club is open voor publiek!!!


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Nadat ik hem het ei terug had gegeven vroeg ik nieuwsgierig waar het voor diende, want Will kennende nam ik niet aan dat het een gewone was. Blijkbaar werd die nieuwsgierigheid niet erg op prijs gesteld en moest ik de neiging inhouden om heel kinderachtig te reageren op zijn afkeurende geluid, hij wist dat ik altijd alles wilde weten dus zo vreemd was het niet dat ik het vroeg. Ik beet zacht op mijn lip om mezelf stil te houden terwijl hij het ding bij me naar binnen bracht, al kon ik een klein kreuntje niet tegenhouden toen het mijn prostaat raakte. Het was lichtelijk onwennig om na Niall zo'n koud en gevoelloos ding in me te hebben, maar ik wist heel goed dat ik verder dan dat moest kijken en niet moest nadenken, gewoon voelen. Onderzoekend keek ik naar de plug in Will's hand, het was daarvoor zeker niet de eerste keer dat ik er een in me had gehad, maar ook bij deze leek er iets anders aan te zijn. Dat werd gelukkig wel snel verhelderd. Grootte was nooit een probleem voor me geweest, zolang ik telkens even had om te kunnen wennen. Uit een reflex hield ik mijn adem in, maar merkte dat het me alleen op liet spannen en dus absoluut niet hielp, waardoor ik mijn adem weer in een diepe zucht liet gaan. Zonder twijfel pakte ik de pomp van hem aan, ik had dit al eerder gedaan en wist hoe het werkte, maar toch leek hij het nodig te vinden om een keer te pompen door middel van mij. Ik kon voelen hoe het ding me verder uit begon te rekken en sloot mijn ogen om het ietwat vervelende gevoel tegen te gaan. Ik knikte begrijpend om zijn woorden nadat hij door mijn haar had geaaid, waarschijnlijk had ik niet eens tijd om uit te zoeken wat de rest was omdat ik hier al aardig druk mee zou zijn. Zodra ik hem weg hoorde lopen begon ik stukje bij beetje de plug op te pompen, met elke keer heel even een tussenpauze om te wennen aan hoe ik me constant steeds voller voelde. Om eerlijk te zijn had ik geen idee tot hoe ver ik was gegaan toen ik Will binnen hoorde komen, ik had niet eraan gedacht om daar op te letten. "Je ging me martelen voor je eigen plezier?" antwoordde ik hem bijdehand met een iets onregelmatige ademhaling en mijn ogen nog steeds gesloten. Het nadeel was dat hoe beter en voller ik me voelde, hoe meer pijn die ring ging doen, al was ik honderd procent zeker dat zelfs die me er niet van kon weerhouden om te komen als Will daar zo op gebrand was en dat ging veel pijn doen. Nou ja, echt martelen was het nou ook weer niet omdat ik er altijd genot aan beleefde, maar dat erbuiten gelaten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Harry werkte verrassend goed mee, alsof hij zich er nu al bij neer had gelegd. Dat was vrij snel gegaan, of hij wilde gewoon graag zien wat ik nu weer voor nieuwe speeltjes had. Ach, zolang hij niet weer zijn brutale bekkie open zou trekken, zou alles goed komen. Nadat de club open was kwam ik bij hem terug en deed de deur weer op slot. Ik was nog lang niet met hem klaar. Zijn bijdehante opmerking deed me grijnzen, maar vooral omdat het toch zichtbaar was dat dit hem verre van koud hield. Ik ging weer bij hem staan en nam de pomp van hem over. "Aha, dat was ook zo. Nou, ik zal het rustig aan doen. Het speeltje in je ken je denk ik wel, maar heeft nu meer dan de normale 3 standen. Bij standje 3 kan je het nu waarschijnlijk net voelen, dus ik zal hem maar op 9 zetten, in plaats van op maximale sterkte, gezien je staat van zijn." zei ik, voor ik op de afstandbediening het eitje op trilstand 9 zette. Daarna voelde ik even aan de plug. Hij was nu ongeveer even vol als de vorige. "Relax, maar niet klaarkomen." zei ik rustig, voor ik door pompte, rustig maar wel non-stop, tot de plug vol zat, en hem heel duidelijk compleet vulde. Je zag het hem oprekken en zijn ingang losser maken. "Ik denk dat ik vandaag niet de enige zal zijn die heerlijk van je wijde kringspier zal genieten. Moet je eens denken aan hoe Louis het straks zal vinden als je achterste zal voelen als dat van een geile gretige hoer." Kijk, ik vond het echt niet kunnen dat die twee elkaar namen onder werktijd, maar dit was waarschijnlijk wel een zwak punt van hem en zou ofwel een brutale opmerking of meer opwinding van zijn kant uitlokken. Met de plug op volle grote liet ik hem even en keek tussen de speeltjes die ik nog had staan. Intussen draaide ik de trilsterkte terug naar 3, zodat hij ook daarvan kon bijkomen. Ik wilde wel dat hij door mij over de rand kwam, maar niet zo snel. Ik had daarvoor nog te veel plannetjes in de tijd die we nog hadden. Ik pakte een van de doosjes erbij en haalde er een veer uit. Dat het geen normale veer was zou hij zo wel achter komen. Langzaam gleden mijn ogen nog eens over zijn lichaam. Het was prachtig, opwindend en heerlijk om mee te werken. Mijn broek werd langzaam te strak, maar ik zou het nog even moeten volhouden tot hij begon te druipen van het voorvocht. Dan zou hij namelijk kunnen komen met evenveel moeite als normaal zonder ring van een net harde staat. Dat was in elk geval mijn ervaring met mannen met deze ringen. Harry had daar een keertje tussen gezeten, maar dat was alweer een tijd geleden geweest. "Nog even. Dan zal ik ervoor zorgen dat je harder, maar vooral pijnlijker klaarkomt dan ooit voorheen." zei ik met een kleine grijns. Het werd hels lijden voor hem met zo'n kleine ring, zo strak om zijn lengte, maar dat hield mij niet tegen om het toch voor elkaar te willen krijgen, waarna Louis er nog een keer overheen zou gaan.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik
    Ik luisterde aandachtig naar wat Liam zei. Hij zei dat hij zichzelf zag als een simpele sul waarop ik even grinnikte. Nee, hij was voor mij heel wat meer dan alleen een simpele sul. De rillingen liepen over mijn rug toen hij vertelde dat hij de rest van zijn leven met me wilde delen. Hij bracht mijn hand naar zijn mond en drukte er een zacht kusje op, iets wat me kippenvel over mijn hele lichaam gaf. Ik voelde de zachte huid van zijn hand onder mijn kin en voelde hoe hij mijn gezicht een beetje omhoog tilde. 'Ik hou van je Zayn, en dat zal ik ook altijd blijven doen.' zei hij zelfverzekerd waardoor ik een tevreden glimlach op mijn gezicht kreeg. 'Ik ook van jou Liam.' zei ik zachtjes terug. Ik voelde hoe zijn armen om me heen gleden en zag dat zijn gezicht langzaam weer dichterbij kwam. Zijn lippen raakte die van mij weer en de vlinders in mijn buik vlogen nog harder dan ooit tevoren. Ik beet even zachtjes op zijn onderlip en plaatste één van mijn handen op zijn borst, de andere liet ik langzaam in zijn nek glijden waardoor hij automatisch nog dichter tegen me aan kwam dan hij al was. Ik voelde me volmaakt en enorm gelukkig en dat kwam allemaal door Liam. Ik was zo enorm verliefd op hem en ik wilde niks liever dan de rest van mijn leven met hem doorbrengen.


    - God only knows