• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik opende mijn ogen toen Will het pompje van me overnam en grijnsde enigszins week om zijn woorden. Dat beloofde nog wat, vooral omdat ik al niet zo goed bestand was tegen de normale versie, moest je nagaan als deze nog sterker was. Het duurde ook niet heel lang voor ik het het effect ervan mee mocht maken, wat gelijk heftig genoeg was dat ik de randen van het bureau moest grijpen om enige houvast te kunnen krijgen. Een luide kreun rolde over mijn lippen, ik kon het niet helpen, ik had echt niet verwacht dat het zo goed zou voelen en het overviel me een beetje. Het kostte me alles wat ik had om mijn spieren te ontspannen en niet verkrampt te blijven liggen door de pijn dat samen met het genot steeds erger werd. Het hielp dan ook niet mee dat de plug nog steeds niet vol leek te zitten terwijl ik me al onmogelijk vol voelde. Ik had serieus het gevoel dat er iets in me zou scheuren als dat ding nog veel groter werd. Een stokkend geluidje bleef vasthangen in mijn keel door zijn woorden, die Will duidelijk gebruikte voor zulke reacties. Het kon me alleen niet schelen, het enige dat ik voor ogen had was Louis' reactie, hem kennende tenminste. Zijn naam rolde zacht over mijn lippen en het kon me niet schelen wat Will ervan vond, hij had het zelf uitgelokt. Mijn benen trilden lichtjes door de hoeveelheid impact in zo'n korte tijd, zelfs nadat het ei zachter was gezet. Het liefst zou ik nu die ring van me loswrikken, wat veel pijn ging doen hoe voorzichtig ik het ook deed, en mezelf zo snel mogelijk over de rand helpen, maar dat zat er niet voor me in. Hij zou het me niet laten doen en aangezien ik aardig wat speeltjes had zien liggen was hij nog lang niet klaar met me. Mijn nieuwsgierigheid laaide wat op bij het zien van de veer die hij pakte, wat vast ook niet normaal zoals alles dat hij al op me gebruikt had. Bij zijn woorden twijfelde ik even of ik weer brutaal zou zijn, en besloot dat ik nu absoluut niets meer te verliezen had. "Dus jij denkt dat je over alles dat Louis ooit met me gedaan heeft heen kan? Succes daarmee," zei ik met een brutale grijns en rekte me eens uit voor zover dat kon, om de spieren die toch iets verkrampt waren weer goed te krijgen. Ik ging alles nodig hebben wat ik kon krijgen aan deze situatie want al was ik gewillig, makkelijk te commanderen zou ik nooit en te nimmer worden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Het was heel duidelijk dat Harry zich enorm moest inspannen om zich te ontspannen en nergens aan toe te geven. Bij mijn woorden kwam er een stokkend geluidje uit zijn keel, wat me vrij breed liet grijnzen. Heerlijk vond ik het als ik de reacties op mijn acties kreeg die ik bedoeld had. Toch was de duidelijk rollende naam door het kantoor ging niet helemaal iets wat ik had gewild, maar hij had er duidelijk nog maar weinig controle over. Ik zette dus maar het ei zachter en was erg tevreden met het feit dat hij echt de hele volgepompte plug aankon. Zijn benen trilden nog een beetje en ik zocht een ander speeltje uit, zodat hij iets kon bijkomen en aan de grote van de plug kon wennen. Ik had moeten weten dat hij nog niet gebroken was, dat was te makkelijk geweest, veel te makkelijk, en Harry was dan ook nog verre van op een plek dat hij mijn opdrachten zonder brutaliteit op te volgen, al ging het al langzaam die kant op. Ik rolde met mijn ogen en woelde zacht door zijn krullen. "Jij weet nog half niet waartoe ik in staat ben, krullenbol." zei ik voor ik met de veer heel licht en langzaam over zijn lichaam ging. Op de uiteinden van de haren van de veer zaten kleine haakjes. Ze deden niet echt pijn, kijk daar had ik wel naar gekeken, maar het gaf een vreemde sensatie en ik was enorm benieuwd wat het met zijn al hypersensitieve lichaam zou doen. Ik liet de veer over zijn hele borst en buik gaan, maar ik liet zijn lid met rust. Op zijn lichaam liet het kleine kransjes achter, maar niets ernstigs. "Wil je weten wat dat leuke kleine speeltje in je nog meer kan dan trillen?" vroeg ik met een lichte grijns, terwijl ik heel even heel licht het puntje van de veer alsnog over zijn lengte liet gaan. Uiteindelijk bleef ik wat heen en weer gaan over zijn ballen, tot hij had bedacht wat hij wilde. Alleen als hij hierdoor klaar zou komen, zou ik hem direct nemen, anders had ik nog wel wat liggen. Meer dan genoeg, dat wisten we allebei. Hij zou natuurlijk nog wel het podium op kunnen, ik was niet helemaal gek, maar het was wel erg leuk om zijn benen net als daarnet al helemaal week te zien worden. Ik was niet snel van mijn stuk of opgewonden, want dat was altijd wel iets wat mijn broek ook flink strak deed zitten. Dat ik het voor elkaar kreeg om iemand zo te laten trillen, zelfs al kreunde hij de naam van een ander. Dat betekende alleen dat zijn hart niet bij mij lag, maar dat hoefde ook niet, zolang hij zijn lichaam maar aan me overgaf.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Natuurlijk was het eerste dat ik deed nadat ik de kans had mezelf te herpakken een brutale opmerking maken, ik dacht niet dat Will met iets ergers kon komen dan dit dus waagde ik het erop. Door de enige vorm van zachtheid die hij toonde door met zijn hand door mijn haar te gaan sloot ik mijn ogen kort en genietend. In hoeverre ik ook in staat was pijn op te vangen, een heel klein beetje lief zijn kon geen kwaad. Al was het maar, zoals nu, een aai door mijn haar. Zijn woorden deden me uitdagend grijnzen en ik haalde een hand door mijn haar. "Dat zullen we nog wel eens zien," mompelde ik, net hard genoeg voor hem om te horen. Mijn uitdrukking ging van geamuseerd en speels naar verward, toen hij de vreemde veer licht over mijn huid liet gaan. Het voelde heel apart en ik wist niet wat ik ervan moest denken, maar mijn lichaam blijkbaar wel, dus kon ik niet anders dan erin meegaan. Ik kronkelde onder de krassende aanrakingen, half om er vandaan te komen omdat het zo vreemd was, en half om er juist om die reden dichtbij te blijven. Want ondanks dat het nieuw was voelde het verrassend goed, of het maakte in ieder geval alsof het leek dat de ring strakker ging zitten. Het was niet genoeg on me te laten komen, maar ik wedde er niet om dat Will nog wel een aantal dingen voor me had klaar had. Ik knikte gretig bij zijn vraag, ik was er al nieuwsgierig naar geweest en dan wilde ik het persoonlijk meemaken ook. "Oh god, ja," kwam er extra trillerig uit door de veer waarmee hij over mijn gevoeligste plekjes ging. Als hier echt de tijd voor werd genomen, wat we nu niet hadden, zou ik wel in staat zijn om zelfs van alleen die veer te kunnen komen, maar daar was veel geduld voor nodig. Zonder het onder controle te kunnen houden drukte ik mijn heupen omhoog en tegen de veer aan, want ik raakte gestoord van die lichte aanraking en had meer nodig. Hoe fijn dit mocht zijn op een vreemde manier, duizend keer liever sterke handen die me tegen het oppervlak gepind hielden en me weer lieten weten waarom ik ervoor gekozen had over het algemeen onderdanig te zijn, dan een lichte aanraking voor langere tijd waar ik gek van werd. Mijn ademhaling was aardig op hol geslagen, net als mijn hartslag, en ik wilde zo veel meer, maar mijn waardigheid was er nog en ik ging niet smeken. Ook al was het niet veel waardigheid, tot het laatste beetje hield ik me staande en zou weerstand bieden op welke manier dan ook.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Het was echt geweldig om te zien hoe Harry kronkelde en beefde van de veer. Misschien was het wreed, maar ik vond het echt geweldig om zijn lichaam zo te bespelen en hem te laten smeken om meer, wat dan ook ongeveer kwam toen ik bij mijn vraag over zijn lengte ging. Het was misschien niet echt smeken, maar voor Harry was het al heel wat om zo trillerig zo'n geluid uit te stoten. In normale omstandigheden zou hij dat zeker rond mij vaak proberen te voorkomen, want het gaf me macht over zijn lichaam, door me informatie te geven over zijn staat van zijn. Ik wachtte nog even, maar toen hij met zijn heupen omhoog kwam, was het afgelopen met meneer veer. Ik legde het ding terug op mijn stoel en boog over hem heen. Met een hand drukte ik op zijn borst, die ongelofelijk onregelmatig op en neer ging, terwijl ik met de andere hardhandig zijn heupen terug op het harde hout van mijn bureau drukte. "Niet zo gretig. Je krijgt echt wel wat je verdient en wat je nodig hebt." gromde ik hees in zijn oor. Mijn hand haalde ik van zijn borst om de afstandbediening te pakken. Ik zette de shocksterkte op maximaal, terwijl ik het trillen helemaal stopte, zodat hij zou gaan zoeken naar waar het gevoel gebleven was en daardoor de schok nog heviger en onverwachter binnen zou komen. Mijn ogen fixeerde ik op zijn gezicht, om niets te missen van wat er door hem heen ging, voor ik de knop induwde en zo'n hevige shock door zijn lichaam stuurde met als sterkste punt zijn prostaat, dat ik zelf er ook nog wat van voelde. Nee, dit speeltje was zeker niets voor beginners, nog mensen met hartkwalen, maar het was zeker interessant voor een zeer ervaren hoer en proefkonijn als Harry. Eigenlijk elk speeltje wat hier in mijn kasten lag had ik wel op hem uitgeprobeerd, en anders stond het nog op een lijstje wat ik bijhield om te gebruiken bij een volgende straf. Ik had mijn hand haast automatisch van zijn lichaam getrokken door de schok, maar plaatste die toch weer terug op zijn heup, net als de afstandbediening op het bureau, en mijn tweede lege hand op zijn borst, niet alleen om hem stevig op mijn bureau gepind te houden, maar ook om toch even zeker te weten dat zijn rikketik het nog gewoon deed, op het feit na dat die extreem snel ging. Dat was normaal als je eenmaal in deze staat van zijn was, die hij voor de shock al was, maar het ding moest het nog wel gewoon doen, anders ging ik hem nu naar een doctor bellen. Dit was dus ook een notitie aan mezelf dat ik die stand niet meer moest gebruiken, want dit was echt te veel van het goede, net als de maximale trilstand, die ik zoizo niet wilde gebruiken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het werd iets makkelijker voor me om niet oncontroleerbaar te bewegen toen Will de veer weglegde. Het was dan wel omdat ik iets deed wat hij niet wilde hebben, maar dat kon me niet schelen, zolang ik mijn zin kreeg. Ik maakte een pijnlijk geluidje doordat hij hard mijn heupen terug drukte, dat ging zeker blauwe plekken achterlaten. Met grote oogjes keek ik naar hem op, hopend dat hij ondertussen klaar was met het martelen en me gewoon gaf wat ik moest hebben. Veel langer kon ik gewoon niet meer, hij was de derde vandaag die me aanraakte en een normaal mens kon een al niet aan. Zijn woorden waren een opluchting, hoewel hij de straf er weer mee aanduidde dus verwachtte ik dat hetgene dat het eitje nog meer kon pijn ging doen. Wat ik niet aan had zien komen was dat hij het ei stilzette, waardoor er niets overbleef behalve het gevoel van de plug die me oprekte. Dat was dus zeker niet wat ik nodig had. In licht ongemak verschoof ik iets zover dat kon met Will's hand op mijn heup, die ik wat verward aankeek. Die verwarring bleef niet lang, want dat maakte razendsnel plaats voor pijn toen ik een hevige elektrische schok door me heen voelde gaan. Uit verweer verkrampten mijn spieren zich en kromde mijn rug in een onnatuurlijke bocht van het bureau af, waarna een misschien iets te luide kreun over mijn lippen rolde die zeker buiten de deur te horen was. Happend naar adem door de schok die recht door het gevoeligste punt in mijn lijf was gegaan bleef ik liggen met mijn ogen stijf dichtgeknepen. De pijn die het had veroorzaakt was allesoverheersend op dit moment en niets anders dan dat drong tot me door. Ik zou zweren dat zelfs mijn hart er voor een seconde mee was gestopt, door zowel de schrik als de elektriciteit. Het duurde serieus even voor de pijn genoeg was afgezakt voor ik überhaupt mijn ogen weer kon openen en heel wazig voor me uitkeek, het duizelde me door de impact. Terwijl de pijn langzaam afzakte merkte ik dat er tegelijkertijd golven van genot door me heen gingen die eerder niet genoeg waren om door te pijn heen te breken. Het liet me beseffen dat ik door diezelfde impact ook zonder genade over de rand was getrokken, wat ook gelijk de pijn in mijn lengte zou verklaren. Zwaar hijgend bleef ik naar plafond staren. Mijn hele lichaam trilde en tintelde nog na door de schok en de pijn, al voelde het tintelen zelf niet per se onplezierig. Ik was niet in staat om ook maar een woord uit te kunnen brengen, ik kon nog niet eens scherp zien. Mijn handen kon ik langzaam laten ontspannen, want die hadden al die tijd verkrampt om de randen van het bureau gelegen. Hoe goed de mix van pijn en genot ook voelde, ik wist zeker dat ik dit niet nog een keer wilde, of in ieder geval zeker niet zo heftig want dat kon zelfs mijn hart absoluut niet aan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    De elektrische shock was veel intenser dan ik had gedacht, en dat was ook duidelijk merkbaar aan het lichaam van de jongen die ik in mijn handen had. Hij verkrampte compleet en het duurde even voor zijn lichaam terugviel op het bureau en ik kon controleren of zijn hart het nog deed, wat gelukkig wel zo was. Iemand die nog verre van zo dichtbij was als hij zou hierdoor zijn klaargekomen, mogelijk zelfs iemand die helemaal niet opgewonden was, dus ik vond het verre van vreemd dat hij nu onder zijn eigen goedje zat. Toen hij uiteindelijk zijn ogen opende stond er alleen een wezenloze doffe blik in zijn ogen, wat je soms kreeg als je keer na keer genomen was en je prostaat zo was misbruikt dat je niets meer was dan een menselijke opblaaspop, alsof al het leven eruit was geneukt. Hij trilde nog helemaal en ik trok hem dan ook maar tegen me aan en hield hem stevig vast, in de hoop hem iets gerust te stellen en zich toch veilig te laten voelen. Kijk, ik was geen lieverdje, maar ik liet ook geen van mijn werknemers in een kwetsbare staat, zoals hij nu was, er alleen voor staan. " Shhhhh, maar. Je hebt het heel goed gedaan, Harry. Veel beter dan ik ooit had kunnen hopen. Ik ben trots op je, echt." fluisterde ik zacht doch oprecht in zijn oor. Hoe graag ik hem ook wilde nemen, nu was het niet de tijd ervoor, nog niet in elk geval. Misschien dat het kon als hij weer een beetje bekomen was, maar nu was het meer een hoop dat hij over een tijdje weer het podium op kon, in plaats van dat ik me nog op hem uit kon leven. Ik wilde het echt graag, maar ik moest ook weten hoever ik kon gaan, en nu was dit de grens. Misschien dat hij me toch nog een blowjob kon geven, maar zijn achterste zou ik even laten kalmeren en bekomen. Iedereen wist dat zelfs als hij niet met Lou het podium op zou gaan, hij nogsteeds met hem ergens zou gaan neuken. Hij had er al twee beurten opzitten, dat in elk geval, en zou er in elk geval nog een krijgen voor zijn straf, samen met die van Lou vannacht, waren dat er vier op een avond, wat zelfs voor een hoer veel was. "Rust maar even uit, manneke. Dat was zeker niet niets, en je hebt het heel goed gedaan." zei ik zacht en rustig. Als je in de dominante positie stond ging het niet alleen om de onderdanige gebruiken voor jou genot, maar ook zorgen voor zijn genot en dat hij wist dat hij het goed had gedaan en dat hij nu weer veilig was. Speeltijd was over en nu zorgde ik ervoor dat hij rustig kon bijkomen. Tja, ik stond bekend als de meedogenloze clubbaas, en dat was ik misschien ook, maar als ze goed hun best deden, kon ik dat ook zeker waarderen en belonen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was met zekerheid te zeggen dat het lang geleden was dat ik hierdoor zo gedesoriënteerd was geraakt, wat echt wel een prestatie was na alles wat ik had meegemaakt de afgelopen twee jaren. Ik had er vrij weinig keuze in dat Will me tegen zich aan trok, want er waren nog bar weinig delen in mijn lijf die deden wat ik wilde. Die enige dingen die wel gingen waren vanzelf, zoals het zware hijgen en het trillen. Als ik wel iets had gekund had ik me allang aan hem vastgeklampt, want ondanks dat het soms heel slecht uitkwam dat hij in de buurt was, was hij wel een constante houvast en wist ik dat hij er op sommige vlakken voor me was als het echt nodig was. Ik wist een kleine, zwakke glimlach om mijn lippen te krijgen door zijn prijzende woorden. Dat was het beste dat ik kon horen op dit soort momenten en had ik altijd wel nodig om te weten dat het goed zat, dat ik gewaardeerd werd. Al hijgende sloot ik mijn ogen in de hoop mezelf rustiger te kunnen krijgen want het was niet gezond als mijn hart zo tekeer bleef gaan. Toch was ik nog niet klaar, ik had mijn genot gehad maar Will nog niet en ik durfde te wedden dat ik daar nog eens voor werd gebruikt. Ik vond het niet erg, ik was al ver genoeg opgerekt en zoveel erger kon het met mij niet meer, ik moest gewoon even mijn adem terug vinden en stoppen met trillen. Mijn lichaam kon dat dan ook hebben, het zou niet de eerste keer zijn dat ik in een overgevoelige staat genomen werd. Een zacht, hummend geluidje kwam uit mijn keel bij zijn woorden en ik kon het voor elkaar krijgen om zwak een arm om zijn nek te slaan. Na een dag als vandaag, met alles wat nog ging komen, zou ik morgen compleet beurs zijn, maar tot nu toe was het dat meer dan waard. "Het is oké, ik kan het aan. Ik moet toch niet als eerste op en ik heb nog even om te herstellen," zei ik zacht. Mijn ademhaling was nog normaal te noemen, maar het was al iets vertraagd en voor mij was dat genoeg om te kunnen zeggen dat hij zijn gang mocht gaan. Het was mijn lichaam en ik wist tot hoever ik kon gaan, soms was het nodig om die grenzen te verleggen, al was het maar voor een keer. Ik zou niet gaan klagen als hij een ander idee had, ik vond het gewoon niet meer dan normaal dat ik hem liet weten dat hij mocht doen wat hij wilde.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan.
    Ik zat nog tegen de deur toen ik de stem van Will horen zeggen dat hij de club open ging gooien en dat Louis en ik de klanten moesten gaan plezieren. Nou, oké dan. Ik stond langzaam op en liep naar de wasbak en zette de kraan open. Ik keek naar mezelf en ik zag de roodomrande ogen en de lipstick die uit was gesmeerd en mijn haren die alle kanten op stonden. Ik gromde zacht en gooide toen een plens water over me gezicht. Ik was meteen weer wakker en gelijk weer nuchter. Ik haalde een hand door mijn haren heen en probeerde het een beetje te fatsoeneren. Niemand wilde een hoer die er uit zag als een wrak, ik moest wat veranderen aan mezelf. Ik pakte de lippenstift en deed opnieuw mijn lippen en ik knikte goedkeurend naar mezelf. 'Daar gaan we dan Horan' mompelde ik in mezelf. Marcel moest nog even wachten, ik moest een goed plan bedenken. Ik fatsoeneerde mijn kleding nog even en trok mijn hakken opnieuw aan. Daarna liep ik de kamer uit. 'Louis, kom je'? Ik tikte wat ongeduldig op zijn deur, 'We moeten naar de klanten toe' Ik zuchtte en ik had eigenlijk geen zin om op hem te wachten. Ik liep langs de kamer van Will, waar hij blijkbaar nog steeds met Harry was en ik hoorde een duidelijke kreun uit de kamer komen. 'Shit' Harry werd gewoon genomen door Will. 'Fuck' Hij wel. Ik was gewoon jaloers op hem omdat hem alles zo gemakkelijk leek af te gaan en ik was als een hopeloze tiener verliefd op Marcel Styles. Ik zette een glimlach op en zette toen een stap de club binnen. Op zoek naar iemand die mijn gezelschap kon waarderen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 12:15 ]


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Gelukkig leek Harry iets te kalmeren. Zijn ademhaling werd iets minder gejaagd en het trillen werd langzaam minder. Ik hield hem nogsteeds stevig vast en vertelde hem gewoon wat uit te rusten. Bij zijn slappe arm om mijn nek glimlachte ik een beetje, dit betekende toch wel dat hij er bovenop aan het klimmen was. Achter zijn rug plakte ik intussen zo een stikker op de afstandbediening met een verbod op de harde schokstand en de hardste trilstand, gewoon om de rest ervan te behoeden. Dit was ook een reden waarom in nooit anderen met de speeltjes liet gaan als ik ze niet eerst zelf had uitgetest, anders kon er veel fout gaan. Harry's woorden die volgden had ik zeker niet verwacht. Ja, ik zou hem graag nog nemen, maar ik was erg bang om hem in deze staat te hard te nemen en te zorgen dat hij niet meer mijn kantoor uit kwam, laat staan het podium op kon. Ik legde hem weer heel voorzichtig neer en haalde voorzichtig de plug uit hem, om erna ook het eitje uit hem te trekken aan het touwtje. De twee speeltjes legde ik op mijn stoel en ik keek de jongen recht in zijn helder groene ogen. "Weet je het zeker?" vroeg ik zacht, terwijl ik zacht met een vinger langs zijn zeer ver opgerekte opening ging. Ja, ik zou het nogsteeds graag doen, maar zijn welzijn ging voor. Misschien klonk het vreemd, maar ondanks dat ik het heerlijk vond om me te vergrijpen aan mijn werknemers en hen gebruiken voor mijn soms wrede hobbies, maar nooit als ze het echt niet wilden. Ik boog voorover en drukte een kusje op zijn vieze borst. Ik bleef intussen met mijn vinger rondjes gaan rond zijn kringspier. Het zou toch wel heel lekker zijn, gewoon om even mijn stress kwijt te raken voor ik straks zelf ook het podium op moest. Ik had weinig keuze nu er duidelijk twee acts niet kwamen. Daarbij zou dit er ook weer voor zorgen dat Harry in elk geval niet met een slappe op het podium stond. Nu had hij altijd wel een goed gevulde string, daar niet van, maar het ging om de details die dit echt een van de beste clubs maakte, in plaats van een normale club. Dat en het feit dat de hoeren hier echt een paar van de mooiste jongens van het land waren. Ja, het liep goed, maar ik moest alle standaarden hoog houden, tegen het onmogelijke en perfecte aan, wilde het zo goed blijven lopen. Nu wist ik ook dat ik in de loop der tijd een aantal van de jongens zou verliezen, maar dat kwam wel weer goed, daar was ik zeker van. Toch waren dat zorgen voor later, niet voor nu. Nu was Harry mijn zorg.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Nadat ik een klein beetje was bekomen en ik weer enigszins normaal kon functioneren vertelde ik Will dat het goed genoeg met me ging voor hem om me te nemen zoals hij wilde. De pijn er buiten houdende had hij me geweldig laten voelen en daar hoopte ik een klein gedeelte van terug te kunnen geven. Gezien mijn status als hoer was het meestal mijn taak om iemand zich goed te laten voelen en die trek kwam hier ook weer naar boven. Ik liet me gemakkelijk door hem terug op het bureau leggen en verschoof iets om wat beter te kunnen liggen. Een piepend geluidje rolde over mijn lippen toen hij de plug uit me haalde, hij deed het dan wel voorzichtig, een prettig gevoel was het nooit. Net als het gevoel van het eitje dat hij uit me haalde, waarna ik me haast te leeg voelde. Het contrast was te groot en zelfs in zo'n gevoelige staat wilde ik die leegte maar al te graag opvullen. Ik knikte resoluut bij zijn vraag, als ik eenmaal iets wilde kreeg je het niet uit mijn hoofd tot ik het kreeg of iets anders liever wilde, wat nu niet het geval was. Ik liet mijn ogen dichtvallen en humde genietend onder zijn aanraking, hoewel het niet compleet prettig was doordat mijn sensitiviteit, maar daar moest ik langs kijken. Langzaam spreidde ik mijn benen iets verder voor hem voor het geval dat hij de hint niet had begrepen en aaide zacht met mijn vingers door zijn haar toen hij mijn borst kuste. Als hoer zijnde had ik eigenlijk alleen maar betekenisloze seks dat zo onromantisch was als maar zijn kon, en toch wilde ik altijd een kus hebben, misschien omdat ik ergens deels toch nog wel een beetje een softie was. Ik was er in ieder geval erg koppig in en weigerde tot ik het kreeg, wat ik ook zeker van Will ging eisen, al kende hij die voorwaarde onderhand waarschijnlijk wel. Ik rilde even door zijn vinger en het effect dat op me had, voor ik een zacht kreuntje liet horen. "Schiet op, ik wil je in me hebben en dat is een eenmalig aanbod," klaagde ik. Zelfs hij kon niet zoveel geduld hebben om eerst aan te zien wat zijn handelingen allemaal met me deden en nu nog zelfbeheersing hebben. Dat was praktisch onmogelijk voor zover ik wist. Het ongeduld begon weer in me op te borrelen, wat altijd sneller kwam als ik zo veel gevoeliger was dan normaal. Ik wist het voor elkaar te krijgen om het niet te laten zien, dat was ook niet nodig want wij wisten allebei dat geduld hier geen deel meer van uitmaakte.


    Because I love him, do I need another reason?

    Cedric Morrisons 
    Joggingbroek? Check, tanktop? Check. Lamborgini? Hmm. Verward stond Cedric even de straat af te kijken op zoek naar zijn auto. Verderop hoorde hij de hoge stem van zijn 'geliefde vriendin'. Aah ze had de auto gevonden. Cedric liep met een brede grijns op haar af en sloeg zijn armen om haar heen.
    "Sandler belde, ik moet iets regelen voor dat feest volgende week, gekke huis, dus ik zie je morgen, Okay? "
    Haar gezicht verraadde dat ze wist dat Cedric niet echt iets aan het feest voor zijn bedrijf moest doen. Toch knikte ze en kostte ze hem voordat ze hem alvast een fijne avond en veel succes wenste. Cedric glimlachte terwijl hij zijn auto instapte. Niks werk. Club tijd. En niet zomaar een club. De grijns op zijn gezicht was onbetaalbaar en hij had geluk dat er geen politie controleerde want hij reed waarschijnlijk ook wel iets te hard. Hij was geen vreemde in deze club, kwam er minstens twee keer per week, maar dat maakte niet uit. Cedric hield ervan. Vooral omdat hij deze kant van hem nooit openlijk kon uiten. Tien minuten nadat hij zijn vriendin naar huis had gestuurd met een taxi omdat hij naar zijn werk moest stond hij voor de deur van 'The rouge gentleman' s club'. Hij trok even een net jasje aan en de zwarte Joggingbroek zag er naar zijn mening net genoeg uit. Money to blow toch? Dankzij zijn vaders succes verhaal was deze jongen al rijker dan 99% millionaires zodra zijn vader dood ging en hem zijn erfenis achter liet. Cedric was niet dom geweest. Niet alles uitgeven, maar sparen en investeren waren de oplossing geweest. Nu kan hij elke maan even veel geld gewoonweg stuk gooien als twee modale gezinnen samen per jaar verdiende. En hij vond het heerlijk. Vooral als hij zijn geld hieraan uit kon geven, beste club in de buurt, vond hij dan. Hij probeerde geeneens om de alcohol uit te stellen en liep recht op de bar af. Hij vroeg om twee glazen van het meest alcoholische drankje dat er te vinden was en lag zijn armen op de bar neer. Vanavond was een traktatie voor hemzelf, puur omdat zijn leven momenteel niet beter kon gaan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Will Brodie
    Toen Harry zijn benen iets opende boog ik voorover om hem een kus op zijn borst te geven. Zelf had ik het niet zo op zoenen onder sex, omdat ik sex en liefde als twee verschillende dingen zag, maar ik wist dat het belangrijk voor hem was en probeerde daar ook aan te voldoen. Nu zou het waarschijnlijk een ongemakkelijk felle tongzoen worden, maar goed. Ik begon rustig met mijn vinger rond zijn ingang te gaan, wachtend op een bevestiging dat het echt kon. Die kreeg ik gelukkig maar al te snel en terwijl ik met mijn ene vinger bleef gaan, trok ik met mijn andere hand mijn broek en boxer omlaag, wat mijn inmiddels grote vrij harde vriend de ruimte gaf die hij al even nodig had. Ik trok hem naar me toe en drukte ruw mijn lippen op die van hem, terwijl ik hem over mijn lengte tilde en zijn gapende gat van een anus nog verder de filisteinen in beukte. Als hij het wilde kon hij het krijgen ook. Ik bleef hard bij hem binnen beuken, terwijl ik mijn tong zijn mond in dwong en die daar wat tijd gaf om die plek te onderzoeken. Nee,ik kon echt niet tegen persoonlijkheid en liefde tijdens seks. Ik had dan ook geen enkel probleem om te strippen voor publiek, een sekstape te maken, of met al mijn 5 seksueel actieve hoeren op een nacht te neuken. Het stond bij mij echt los en dat ik Harry's lichaam een geweldig speeltje vond, meer werd dit ook niet, een spelletje. Hij was nu echt heel open en uitgehold. Normale seks, of zelfs extreem ruwe seks met een man zou dit zonder speeltjes nooit kunnen veroorzaken. Toch voelde het ook eens fijn om niet direct de warmte te voelen tegen mijn lid, behalve elke keer als mijn eikel hard zijn darmwand raakte. Ik zocht nu zeker niet naar zijn prostaat, ik wist toch waar die zat, maar ontweek die juist express om hem toch enigsinds rust te geven. "Godverdomme Harry. Je voelt als een sletje die net alle jongens van de school tegelijk heeft gedaan. Lou past er zo al zonder problemen bij." gromde ik zacht en een beetje hees in zijn oor. Kreunen deed ik niet aan, dat gaf te veel weg, maar vloeken en grommen hadden die plek ingenomen, en het zou niet lang duren of mijn sperma zou uit hem lopen als melk uit een fles zonder bodem. Het zou waarschijnlijk tot halverwege zijn benen in stroompjes blijven kleven, en dan was het aan hem of hij het ging schoonmaken, net als het zaad wat al opdroogde tegen zijn borst. Als hij het niet zou wassen was er niets subtiels meer aan zijn status hier: Een hoer waarin je je ballen kon legen en er zelf nog van genoot ook, maar het was volledig aan hem hoe subtiel hij over wilde komen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 1:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik duwde de deur open die van de kleedkamers naar de grote zaal leidde en ik keek rond. Mijn glimlach bleef op mijn gezicht zitten en ik liep een stukje verder. Ik hield van mijn baan, echt waar, maar er waren altijd van die oude mannetjes die erop geilde om je kont vast te pakken, ook al liep je rond. Ik zag er een paar zitten, maar ik kon ze niet negeren en ik liep flirtend langs ze heen. Ik moest professioneel blijven en wat zoals altijd gebeurde pakte ze bij m'n achterste vast of in mijn kruis. 'Rustig aan' zei ik met een flirtende knipoog en ik liep verder. Als ik ooit zou stoppen , zou ik dat niet missen. Maar dit was mijn baan, ik zou nooit stoppen. Ik had geen studie als back-up wat Marcel ook had. En als iedereen weg zou gaan, dan zou ik hier alleen over blijven, maar dan was Will wel slim genoeg om weer nieuw vlees te ronselen en dan was ik degene die ze de kneepjes van het vak mocht gaan leren. Ik grijnsde een beetje. Dan zou ik ze echt rond denigreren en gebruiken als slaafje. Aan de bar zag ik iemand zitten die ik vaag herkende, hij kwam wel vaker en ik besloot naar hem toe te gaan. Ik was z'n naam kwijt, maar het was een beetje buitenlands. Misschien zou ik hem vanavond wel het bed in kunnen lokken, als ik daaraan dacht begon mijn kleine vriendje weer te groeien en ging er een kleine pijnscheut door mijn lid door de vervloekte ring. Ik liep naar de man toe en ik ging bijna geruisloos naast hem zitten. 'Wat doet een mooie man hier zo alleen aan de bar'? vroeg ik flirtend en ik legde een hand op z'n been.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    'Fucking hell' De vloek kwam uit de mond van Samuel, vrienden noemden hem Sam, gevlogen en het was eigenlijk vrij normaal voor hem dat hij in bijna iedere zin fuck zei. Hij wist niet beter en hij had eigenlijk geen idee wanneer het begonnen was. Zijn handen vlogen nog eens over z'n jasje, maar hij was echt z'n sigareten vergeten en met nog een vloek draaide hij zich om en opende de deur van zijn appartement weer. Hij liep snel naar binnen, naar de keuken waar hij het laatste was geweest en zag daar het pakje liggen. Hij griste het pakje mee en liep snel het appartement weer uit. Hij haalde een sigaret uit het pakje en stopte die in z'n mond en stak hem daarna aan. Hij inhaleerde diep en hij genoot even. Daarna blies hij de rook weer uit. Hij knikte en liep toen weg. Hij had geluk dat de club op loopafstand was, want het zou wel een beetje gek zijn als hij met de auto kwam, als hij ook gewoon met de benenwagen kon. Hij zag het gebouw al in de verte en ging wat langzamer lopen om nog van z'n sigaret te genieten. Hij kwam er bijna elke dag, hij wist sommige namen van de medewerkers en van de baas wist hij dat hij Will heette. Will en hij hadden vaak mot met elkaar, negen van de tien keer kwam dat door hemzelf als hij zichzelf eens niet onder controle kon houden. Dan gaf hij de alcohol de schuld en als hij het echt de bont had gemaakt, gaf Will hem een clubverbod van een aantal weken. Die zat hij dan netjes uit en als hij terug kwam, ging het een tijdje goed en dan kreeg hij weer een verbod. Het verbaasde hem eigenlijk dat Will hem nooit een levenslang verbod gaf. Maar Sam was een betalende klant en die moest je toch wel de te vriend houden. De sigaret was op en hij gooide hem op de grond en trapte er nog even op. Daarna duwde hij de deur van de club open en muziek kwam hem al tegemoet. Hij liep rechtstreeks door naar de bar en zag dat er al een aantal mensen zaten, waaronder de blonde Ier die met een ander in gesprek leek te zijn. Ik keek naar de barman en herinnerde me dat hij Nath heette. 'Nath, doe mij maar een biertje' zei hij toen met een grijns, 'Guinness'


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    In een reflex klampte ik me met mijn nagels vast aan zijn rug toen hij me naar zich toe trok en kuste hem net zo vurig terug, al kreunde ik tegen zijn lippen aan op het moment dat hij hard bij me naar binnen stootte. Precies zoals ik het fijn vond, hard en snel. Lagere tempo's waren niets voor mij, of ik nou top of bottom was. Wat wel een beetje een nadeel was -was dat ik dankzij het oprekken van de plug me nu minder vol door Will voelde, maar ik had alsnog niets te klagen. Meer dan gewillig opende ik mijn mond voor hem en liet me domineren in volle overgave, dat was meestal pas als ik echt genomen werd. Louis was tot nu toe de enige die het voor elkaar had gekregen om me te laten gehoorzamen wanneer hij maar wilde, al had dat er vast mee te maken dat ik wellicht een paar gevoelens voor hem had. Aan de ene kant was het erg frustrerend dat hij mijn prostaat niet raakte, want hij wist heel goed waar die zat, maar aan de andere kant was het een verademing dat het met rust gelaten werd. Na die schok was ik daar echt te gevoelig en zou het waarschijnlijk alleen pijn doen. Ik had mijn benen muurvast om zijn middel gewikkeld met mijn nagels in zijn schouderbladen gepind voor de zeer nodige houvast. Mijn zware ademhaling keerde in no time weer terug en ik voelde hoe de ring weer merkbaar vervelend begon te worden, maar ik wist dat ik dit keer zou moeten wachten tot ik bij een klant was, al had ik het liefst Louis de hele nacht voor mezelf. Zijn woorden deden me laag kreunen en ik spande expres mijn spieren zoveel mogelijk aan om gedeeltelijk het tegendeel te kunnen bewijzen. Ik kon niet liegen dat de gedachte me niet ontzettend opwond en zolang ik niets zei loog ik ook niet, want iedereen hier zou wel kunnen raden hoe ik erover dacht. Ik zette mijn tanden zacht op de plek in zijn nek waarvan ik me nog vaag kon herinneren dat het sensitief was, gezien ik niet vaak de kans had om werkelijk iets bij hem te doen in plaats van andersom. Sommige dingen vergat je gewoon niet en ik hoopte dat ik het me juist had herinnerd, want ook Will kon leuk reageren als je de goede knoppen indrukte, wat ik helaas veel te weinig mocht meemaken. Nou ja, straf krijgen was voor mij niet zo heel moeilijk hier en ik kon het altijd proberen.


    Because I love him, do I need another reason?