• Welkom in het praattopic van The Weak Ones!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:47 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wie wilt Navy meeten? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Perconte schreef:
    (...)

    Wacht, Avery is de dochter van Zeke, en Aedan is een soort van zoon van Avery. Daaruit kun je concluderen dat Avery en Aedan pretty much brother and sister zijn. Dus eh... Wie post eerst?


    Ja, die relatie hadden we toch al uitgediept 0-0?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Duvaineth schreef:
    (...)

    Ja, die relatie hadden we toch al uitgediept 0-0?


    Ja, ik was het even vergeten. Surreh.
    Wie post eerst?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Ja, ik was het even vergeten. Surreh.
    Wie post eerst?


    Ik kan pas morgen posten, dus zeg het maar


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Duvaineth schreef:
    (...)

    Ik kan pas morgen posten, dus zeg het maar


    Ik wacht wel tot morgen


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Ik wacht wel tot morgen


    prima


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oké wacht, ik weet niet of ze nu al iemand heeft gereageerd op mijn post (mobiel + die vele pagina's), dus ik vraag het even nog eens; wilt iemand een relatie met Ava? Eender wat voor soort.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 7:12 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ook even in het praattopic, als wijze van een MT - bericht:
    Hij is klaar. Eindelijk! Hopelijk is hij wel goed zo, want het was nogal een werk pff.
    Is er iemand die een relatie met deze brompot aan durft te gaan? Het hoeft niet per se positief te zijn, als je iets in gedachten hebt voor een negatieve verbintenis mag dat eveneens. Haat en liefde liggen immers vlakbij elkaar, hehe. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Ook even in het praattopic, als wijze van een MT - bericht:
    Hij is klaar. Eindelijk! Hopelijk is hij wel goed zo, want het was nogal een werk pff.
    Is er iemand die een relatie met deze brompot aan durft te gaan? Het hoeft niet per se positief te zijn, als je iets in gedachten hebt voor een negatieve verbintenis mag dat eveneens. Haat en liefde liggen immers vlakbij elkaar, hehe. ^^


    Als je zou willen kan hij een soort haat-liefde verhouding hebben met Aurora. Het ene moment kunnen ze elkaar niet uitstaan, het volgende komen ze voor elkaar op (als de nood hoog is zeg maar)
    Of voor het blote oog lijken ze rivalen maar ergens zijn ze om elkaar gaan geven. Idk I just say stuff gerelateerd wat bij de beschrijving van de familie staat

    En met Avery kan hij wat mij part vriend of vijand zijn, your choice


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @Waldeinsamkeit zullen we doen dat Jamie en Rose samen naar het Yagami huis gaan?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Duvaineth schreef:
    (...)
    Als je zou willen kan hij een soort haat-liefde verhouding hebben met Aurora. Het ene moment kunnen ze elkaar niet uitstaan, het volgende komen ze voor elkaar op (als de nood hoog is zeg maar)
    Of voor het blote oog lijken ze rivalen maar ergens zijn ze om elkaar gaan geven. Idk I just say stuff gerelateerd wat bij de beschrijving van de familie staat

    En met Avery kan hij wat mij part vriend of vijand zijn, your choice

    Dat vind ik prima, maar dan heeft hij wel een reden daarvoor nodig, want dat gaat hij niet zomaar doen. Sindsdien hij verandert is, doet hij niet snel z'n best meer voor iemand anders.

    Eén ding is zeker: allebei de dames zal hij interessant vinden, Avery vanwege haar lust naar avontuur en Aurora omdat ze soms een ijskonijn kan zijn.
    Ik heb echter niet het idee dat Sal hoog op het lijstje staat van Avery, gezien hij een snitch kan zijn. "Mensen als leugenaars en verraders staan bij haar niet hoog op het lijstje."

    Als iemand van de Yagami familie trouwens een rol zou willen hebben gespeeld bij Sal's verleden, mag dat, dus:
    - Kiara Lucy Yagami
    - Aurora Malia Yagami (?)
    - Marissa Anna Yagami
    - Alcina Andromache Pyralis Yagami


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, ik heb zojuist gelezen dat Christine een hekel heeft aan de Yagami familie, dat kunnen zij en Sal wel overeen hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand voor Navy?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    Iemand voor Navy?


    Chris staat nu voor het Yagami huis.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat vind ik prima, maar dan heeft hij wel een reden daarvoor nodig, want dat gaat hij niet zomaar doen. Sindsdien hij verandert is, doet hij niet snel z'n best meer voor iemand anders.

    Eén ding is zeker: allebei de dames zal hij interessant vinden, Avery vanwege haar lust naar avontuur en Aurora omdat ze soms een ijskonijn kan zijn.
    Ik heb echter niet het idee dat Sal hoog op het lijstje staat van Avery, gezien hij een snitch kan zijn. "Mensen als leugenaars en verraders staan bij haar niet hoog op het lijstje."

    Als iemand van de Yagami familie trouwens een rol zou willen hebben gespeeld bij Sal's verleden, mag dat, dus:
    - Kiara Lucy Yagami
    - Aurora Malia Yagami (?)
    - Marissa Anna Yagami
    - Alcina Andromache Pyralis Yagami


    Oei, daar moet ik even over nadenken zonder dat het een drama iets wordt.
    Maybe kan het zo zijn dat ze, toen ze wat jonger was - en voordat hij veranderde - in een situatie is beland op een feestje dat uit de hand liep ze de dupe is geworden van een aanranding (ik zeg maar wat) en dat hij haar heeft geholpen/gered. Ze weten beide dat het er is, ze praten er alleen niet over.
    Of anders wat jou een goede reden lijkt? Just say so.

    Wat Avery niet weet, dat deert niet. Het kan nog voor een leuke situatie zorgen als ze er wel achter komt dus dat is allicht een uitdaging dan. Avery is een rebels type, je weet nooit wat je met haar krijgt.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.