• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Overkill schreef:
    Heb ik eindelijk poffertjes gevonden zonder boekweit, ben ik er alsnog allergisch voor ;-;


    Mag je pannekoeken wel hebben? Want eigenlijk zit er qua smaak niet mega veel verschil in tussen die twee. Dus je kunt ook gewoon kleine pannenkoeken maken. ;D


    OTOFT: Yolandaaaaaa! Ga schrijveeennn! -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeey ze hebben gewonnen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Mag je pannekoeken wel hebben? Want eigenlijk zit er qua smaak niet mega veel verschil in tussen die twee. Dus je kunt ook gewoon kleine pannenkoeken maken. ;D


    OTOFT: Yolandaaaaaa! Ga schrijveeennn! -.-'


    Pannenkoeken zijn ook vaak van boekweit gemaakt, maar wij maken ze altijd zelf met tarwebloem ^^. Ik had alleen echt weer eens zin in poffertjes, dat heeft iets... nostalgisch. Ik helemaal blij dat ik ze zonder boekweit zag liggen in de winkel, gelijk twee pakken meegenomen, maar nu blijk ik ook allergischer te zijn voor roggebloem dan ik dacht x'D.


    i put the fun in funeral

    Het was wel even schrikken toen mijn nichtje dit als status postte.

    Nou hopelijk tref je het wat beter daarboven oma! <3


    Toen herinnerde ik me dat ze nog een andere oma had.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 23:12 ]


    Your make-up is terrible

    Opeens heb ik zin om te roken, maar ik heb nog maar weinig. Dan maar tijdrekken en Bones kijken! :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pfft, waarom draait The Imitation Game nou niet hier in de bios...


    Your make-up is terrible

    Toch maar Gotham gekeken.. Valt me wel een beetje tegen dat ze dit seizoen geen Harley Quinn erin droppen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I wonder where you are tonight
    No answer on the telephone
    And the night goes by so very slow
    Oh I hope that it won't end though


    † Love? I want to sleep.

    Ik denk dat ik me moeder maar lief aan ga kijken om me weg te brengen want als ik met dit weer moet fietsen kom ik totaal niet vooruit.

    En natuurlijk wilt ze dat niet doen. Bedankt mam.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 9:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pfff, rothond.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Eeeen eigen mening geven mag weer niet, misschien ga ik maar van het normale forum af en blijf ik alleen op het RPG forum, is misschien beter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Eeeen eigen mening geven mag weer niet, misschien ga ik maar van het normale forum af en blijf ik alleen op het RPG forum, is misschien beter.


    Tuurlijk mag dat, maar dan moet je niet verbaasd zijn als andere mensen weer andere meningen hebben.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Tuurlijk mag dat, maar dan moet je niet verbaasd zijn als andere mensen weer andere meningen hebben.


    Dan kunnen ze ook minder aanvallend reageren..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Dan kunnen ze ook minder aanvallend reageren..


    Vaak valt dat nog best mee, tenzij je zelf heel erg aanvallend doet. Als dingen tegen jou gezegd worden voelen ze al sneller aanvallend dan mensen het bedoelen.


    wat was dit ookalweer

    Yay iPhone and laptop! You just fucking deleted hundreds of photos that weren't meant to be deleted! :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife