• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Waarom ben ik zo verschrikkelijk slecht in nee zeggen? Dit is iets wat ik heel erg graag zelf wilde doen, zonder hulp.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The hell, dit boek gebruikt teveel termen die ik niet snap, maar ik heb ze nodig! O_O
    Ik weet al waarom ik er gisteravond eerder mee gekapt was... Want toen snapte ik er al helemaal niets meer van...

    Whut....? Sinds wanneer is het prijzenswaardig om belasting te heffen bij boeren die het al vrij slecht hebben, dat maak ik tenminste op uit 'bare subsistence'? Japanners, zucht...

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 15:47 ]


    Stenenlikker

    Struggles of having blue hair <.>

    Bedankt proefwerkweek, je bezorgt me hoofdpijn. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    26 - 02 - '16

    Ohja, ik weet weer waarom ik het huis liever niet uitga... Mijn uiterlijk is zó frustrerend en iedereen die er iets over zegt krijgt een mep van me.


    Your make-up is terrible

    De VaVo klinkt me wel wat. Ze gaan overleggen of ik dan deelcertificaten halen mag, maar de mevrouw dacht dat dat wel kon. En als dat dan kan, dan ga ik naar school en leer ik toch mijn talen, ben ik wat meer onder de mensen en fiets ik iedere dag 30KM; wat goed voor mijn gezondheid is. c:
    Ik ben benieuwd of het ze lukken zal dat ik deelcertificaten halen mag. Otherwise blijft het toch thuisonderwijs. Mjah, eerst maar ff de rechtszaak afwachten en de vergaderingen bij de VaVo.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Na twee en half jaar Life On Mars weer eens rewatchen. Zo'n heerlijke serie. c;


    Caution first, always.

    Lieve schat, er is een verschil tussen House en Ierse volksdans. -oogrol-


    wat was dit ookalweer

    Sigh.


    26 - 02 - '16

    Ik ben doodmoe.


    'Darling, just hold on'

    Rouis schreef:
    Ik ben doodmoe.


    26 - 02 - '16

    Altijd als ik het speeltopic wil openen/heb geopend, schrijven mensen zich uit.... And that is why the world is a shitty place.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    'I'll be a better than who I was yesterday too! First I'll start by mastering two sit-ups!' Ik haat het feit dat ik mij hier in herken. :']

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 18:40 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik moet mijn gedachten verzetten, maar ik weet niks, niemand antwoord terug D: Ohh. Dit gaat nog een lange avond worden.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 19:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.