• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Ik ben gewoon ziek. Jonah.’ Hij hoest een paar keer, maar het is overduidelijk nep. Het doet pijn, maar ik weet niet waarom. Waarom zou hij doen alsof hij ziek is als hij dat niet is? Aangezien hij niet naar mij kijkt kan ik naar hem kijken zonder dat het raar is - wat ik erg fijn vindt. Zijn bruine haar zit rommelig door het in bed liggen en het staat hem even goed als anders.
    'Dan zou ik als ik jou was maar snel naar madame Plijster gaan. Dat soort hoesten zijn nooit een goed teken. Ze komen namelijk vaak voor als je aan het liegen bent.' Ik sta op en loop zonder nog iets te zeggen de kamer uit, hoewel alles in mij schreeuwt dat ik naar hem terug wil. Maar ik wil niet terug, want ik ben helemaal klaar met zijn leugens. Ik weet niet meer wat de waarheid is en wat niet.
    'Jonathan, ik dacht dat je huiswerk ging maken?' May zit in haar eentje bij de haard en kijkt me verbaasd aan.
    'Dat kan wel wachten,' zeg ik en ik loop naar haar toe. Ik wacht geen moment voor ik haar naar me toe trek en haar kus, alsof Kealan niet meer bestaat. Misschien dat er een dag komt waarop ik hem helemaal vergeet en met May gelukkig kan zijn.


    Geloof me, dit maakt mij ook sad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wacht ik ga zo posten... over kwartiertje want ik ben ff nodig..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Het is maar een afdeling; nietwaar. Het is niet alsof we dat op Klammfels hadden. We krijgen daar gewoon een groep aangewezen waarbij je op een kamer overnacht; en soms kwam er plek vrij op die kamer… en die werd dan opgevuld door nieuwe studenten..’
    Hij trok mijn arm weg en kwam voor mij staan en voordat ik wat er tegen kon zeggen, gooide hij al zijn armen rond mijn middel en ging verder.
    ‘…en jij denkt nog wel dat je alles gezien en gedaan hebt in deze bos..’
    En met dat boog hij zich voorover en drukte zijn lippen tegen die van mij- nee- tegen mijn nek aan waardoor mijn ogen wat dichtvielen en ik mijn handen achter zijn nek plaatste, toen hij zijn lippen weer tegen die van mij aan drukte.
    ‘ik-eh- denk dat je gelijk hebt.’ Murmelde ik toen ik net de kans kreeg om ons een beetje, slechts een aantal millimeters te scheidden.
    ‘ik heb nog nooit een prachtjongen als jou in het verboden bos gezoend.’ En met dat drukte ik mijn lippen, teder als altijd tegen die van hem aan en speelde wat met de puntjes van zijn haren die nog net bij zijn nek kwamen. Even onderbrak ik de kus om recht in zijn ogen te kijken en fluisterde: ‘..je weet echt niet hoe veel ik van jou hou, of wel.’ En dat zei ik voordat ik de toestemming gaf om überhaupt uit mijn mond te komen rollen waardoor ik mijn lippen meteen op zijn mondhoek drukte en een weggetje naar zijn nek baande. Maar zo ver kwam ik niet en wederom verplaatste ik mijn lippen zo dat ik nog een kus op zijn wang plaatste en plagerig achteruit deinsde en naar een willekeurige boom toe beende waar ik met een lach tegen aan ging leunen.
    ‘pas op, al de wezentjes in deze bos gaan vreemde verleidingen krijgen door ons.’ Zei ik met een grijns. Natuurlijk, zelf wilde ik natuurlijk niet dat ik deze, goddelijke kus zo snel zou gaan beëindigen, maar de hele tijd voel ik alsof ik bekeken word en ieder moment een wezen of dier tevoorschijn komt en Campbell van mij wegsleurt of zo iets. En ergens vloog de alleen-in-de-slaapkamers-gebeurtenis van gisteren weer in mij op waardoor, ik heb geen idee, maar hem gewoon eerder liet gaan.

    Ik heb zo zin om Hagrid te laten komen x’)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 20:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    nee wacht nog ff met hagrid ik had namelijk al een idee xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    nee wacht nog ff met hagrid ik had namelijk al een idee xd


    Ik ga niet vragen wat je idee is, ook al wil ik dat weten, puur omdat jij eerder zei dat je wel al je ideeën aan mij vertelde maar ik nooit aan jou :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik ga niet vragen wat je idee is, ook al wil ik dat weten, puur omdat jij eerder zei dat je wel al je ideeën aan mij vertelde maar ik nooit aan jou :]


    Oef; nu wil ik het juist zeggen uch ik haat mijzelf. maar ik maak eerst ff snel kealan af voordat ik camp maak dx


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Dan zou ik als ik jou was maar snel naar madame Plijster gaan. Dat soort hoesten zijn nooit een goed teken. Ze komen namelijk vaak voor als je aan het liegen bent.’ Zonder me nog een blik waardig te gunnen verdween hij weer achter de deur die hij sloot wat meteen mijn ogen deed sluiten waar toch mijn eerste traan onder verdween die ik meteen ruw wegveegde.
    Ik wilde alleen zijn armen om mij heen voelen. Zijn warme borstkas tegen mijn zij terwijl mijn hoofd rustig zijn hartritme beluisterde. Maar dat was blijkbaar teveel gevraagd; en als ik het niet van hem kreeg; en als ik het niet van hem kreeg dan wist ik maar van een iemand die mij nu maar al te graag wilde. Abrupt stond ik op en schoof zo in mijn schoenen waarna ik de deur opendeed en een hand door mijn haar haalde in een poging het wat netter te krijgen- gezien ik erg vermoedde dat het er rommelig uit zag. Snel snoof ik mijn hoofd om de rare natte gevoel achter mijn ogen tegen te gaan terwijl ik de trappenhuis uit liep om in de leerlingenkamer te komen. Het verbaasde me niet eens meer dat Jonah naast May zat. Regelrecht liep ik langs beide waar ik Chanel met haar vriendinnen zag kwebbelen. Ik pakte echter alleen maar haar hand om haar mee te trekken; en zoals ik al dacht hoorde ik haar vriendinnen alleen giechelen waarna ik Chanel gewoon doodleuk enthousiast zag zwaaien terwijl ze me maar al te graag volgden. Abrupt liep ik samen met haar de leerlingenkamer uit; de donkere gangen van Zweinstein tegemoet om de eerste de beste lokaal in te lopen. Het scheelt dat Vilder een dagtaak boven de in het kasteel had waardoor er niemand door de kerkers van Slytherin dwaalde. Zonder verder te kijken sloot ik de deur en trok haar tegen me aan waar ik zelfs in het donker haar enthousiaste glimlach kon zien en haar schitterende ogen. Iets waar ik me groen en geel aan ergerde. ‘Wat is er; Kealie?’ in plaats van te antwoorden pakte ik haar op en zetten haar op een bureau om haar benen open te schuiven en mezelf er tussen te drukken om mijn lippen vurig tegen die van haar aan te drukken. Zachtjes schoven haar handen naar mijn rug waar ze me stevig vasthield wat voor mij de startsein was om onze lippen te scheiden en naar haar nek te gaan. Het was niet liefkozend. Het was enkel om mijn gram te halen waardoor ik naar de onderkant van haar schooljasje greep om die van haar te ontdoen.
    ‘Kealie; wat ben je aan het doen…’ hoorde ik haar zachtjes vragen hoewel ik een soort van opwinding in haar stem kon herkennen. Langzaam keerde ik me weer omhoog naar haar ogen die me toch wat onderzoekend aankeken wat me haar blik deed mijden. ‘Je wilde toch zo graag een kind van míj; nou laten we maar zeggen dat kerstmis vroeg komt dit jaar.’ Klonk mijn stem spottend waarna ik me meteen weer richten op haar schoolblouse die ik begon te ontknopen tot mijn handen door haar handen tegen werd gehouden.
    ‘J-je huilt; Kealan.. Wat is er?’ snel veegde ik de tranen die tijdens haar ontkleden vrij gekomen waren weg om als straf haar blouse los te rukken waardoor ze in haar BH overbleef. ‘Er is niks.’ Weerklonk mijn stem kil door de lokaal voordat ik bruut mijn lippen op die van haar drukte zodat ze niks meer kon zeggen en mijn handen naar haar broek gleden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik- eh- denk dat je gelijk hebt. Ik heb nog nooit een prachtjongen als jou in het verboden bos gezoend.’ Voordat ik überhaupt kon protesteren drukte hij zijn lippen weer tegen mij aan terwijl zijn armen in mijn nek lagen waar ik ze speels aan de puntjes van mijn haren voelde spelen.
    ‘Je weet echt niet hoe veel ik van jou hou, of wel.’ Alleen al de woorden deden kippenvel op mijn armen vormen terwijl de woorden door de bos leken te echoën en George onverstoord een kus naast mijn mondhoek drukte voordat zijn hoofd wat omlaag ging en ik de neiging had om mezelf tegen de boom te drukken van inspanning tot ze zich vormde tegen mijn wang wat mijn adem uit mijn mond deed ontsnappen. Tot mijn ellende deinsde hij wat achteruit waar hij tegen een boom aan ging leunen. ‘Pas op, al de wezentjes in deze bos gaan vreemde verleidingen krijgen door ons.’ Nee; merlin- alsjeblieft- en daar kwam de grijns weer. Iets waar ik nog steeds niet tegen kon omdat het vreemde kriebels opwekte; waar ik me volledig aan over wilde geven tot ik iets zag bewegen achter George. Mijn wenkbrauwen fronste zich terwijl ik mijn hoofd iets vooruit stak naar de gedaante wat overduidelijk geen reus was; noch beest maar; ‘Nathaniel.’ Verbaasd keek ik naar de gedaante die zo bekend voor kwam voordat het zich omdraaide en weg begon te rennen wat mij aanspoorde er achter aan te spurten en George helemaal vergat. ‘Nathaniel; Wacht. Alsjeblieft.’ Smeekte ik terwijl ik mijn tempo steeds verhoogde tot de rennende voetstappen van Nathaniel weg leken te sterven. Nerveus stopte ik terwijl ik wild om me heen keek waar geen enkel gedaante aanwezig leek te zijn.

    George kan Nathaniel niet zien.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Kealan komt eraan gelopen en ik kijk hoe hij Chanel mee trekt. Ik weet dat ik me opgelucht zou moeten voelen dat we nu officieel niks meer hebben, maar ik voel me alleen verdrietig. May giechelt en trekt me dichter naar zich toe. Ik probeer niet aan Kealan te denken als ik haar kus, maar aan haar. Toch kan ik enkel denken aan hem en aan hoe hij Chanel net meetrok. Ik wil niet denken aan wat ze nu aan het doen zijn.
    'Jonathan,' zegt May zachtjes. 'Kom.' Ze staat op en loopt weg en ik loop achter haar aan, niet wetende wat ik doe. Nou ja, eigenlijk wel. Ik loop met May naar een plekje waar we alleen kunnen zijn. Vorig jaar gingen we dan altijd naar hetzelfde lokaal, waar we ook vaak afspraken. Toen was ik verliefd op haar en dacht ik aan haar zoals ik nu aan Kealan denk. Alleen is dat al voorbij en zie ik haar nu niet meer zo.
    Als we bij het lokaal aan zijn gekomen trek ik de deur open, maar ik hoor stemmen. Als ik het licht aan doe zie ik Chanel bijna naakt staan terwijl Kealan haar kust. May begint te giechelen maar ik kan alleen kijken naar Kealan.
    'Kom, we vinden wel een ander lokaal. Deze is bezet,' zegt May terwijl ze naar Chanel knipoogt.
    Ik trek mijn hand los en loop naar Kealan toe, met het plan om hem in zijn gezicht te slaan. Als ik voor hem sta dan lijkt dan plan echter dom en trek ik hem naar me toe waarna ik hem kus. Ik weet dat de hele school hierachter komt en mijn toekomst helemaal verprutst is, maar het maakt me niet uit. Kealan is van míj, en niemand anders, zoals ik van hem ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    haha het doet me denken toen Scorpius; Campbell zoende voor zijn vriendin... uhm wat was haar naam ookal weer? :ó die werd door iemand anders bespeeld xd ohoh :o nu komen ze beide in probs


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    O ja Brooke.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    O ja Brooke.


    nee dat was scorps vriendin... x'd waarmee je camp gekoppeld mee had D;'

    ik weet niet wat ik moet doen... Kealan weg laten lopen of laten blijven :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    nee dat was scorps vriendin... x'd waarmee je camp gekoppeld mee had D;'

    ik weet niet wat ik moet doen... Kealan weg laten lopen of laten blijven :o


    O ja, haha. Ehm Amy toch? Nu herinner ik het me weer. Dat was in de ziekenzaal
    We hebben gewoon een nieuwe Campius gecreëerd zonder het zelf zo te bedoelen. Alleen is Kealathan meer badjas haha wtf autocorrect badass(cool)

    Ik ga gemeen zijn en jou de keuze geven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    O ja, haha. Ehm Amy toch? Nu herinner ik het me weer. Dat was in de ziekenzaal
    We hebben gewoon een nieuwe Campius gecreëerd zonder het zelf zo te bedoelen. Alleen is Kealathan meer badjas haha wtf autocorrect badass(cool)

    Ik ga gemeen zijn en jou de keuze geven.


    ameeyy was onze musketiertjeeee :'D met jouw stomme Austin!! x'D maarja nu is Sphinxje of B. Beatrix onze derde musketiertje :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ameeyy was onze musketiertjeeee :'D met jouw stomme Austin!! x'D maarja nu is Sphinxje of B. Beatrix onze derde musketiertje :'D


    Jaa opeens reageerde ze niet meer op Austin (die NIET stom was)


    Spoiler alert: you will save yourself