• Life Unexpected volgt het leven van een zestien jarig meisje, genaamd Lux (Gespeeld door Britt Robertson), wie al haar hele leven in de pleegzorg zit. Nooit heeft ze echte adoptieouders gehad en nu vindt ze het wel tijd om vaarwel te zeggen tegen de pleegzorg en zelf een leven beginnen. Ze is er dan ook van overtuigd dat dat het beste plan is. Vastbesloten speurt ze haar biologische ouders op, om ze een belangrijk formulier te laten tekenen. Het enige probleem is, dat ze niet op zichzelf mag gaan wonen. In plaats daarvan neemt haar leven een andere wending. Ze valt weer onder de voogdij van haar biologische ouders Baze (Gespeeld door Kristoffer Polaha) en Cate (Gespeeld door Shiri Appleby). Dit gaat helemaal niet volgens het plan van Lux en haar nieuwe ouders zijn er ook erg verrast door. Uiteindelijk levert dit een hele boel grappige en dramatische beelden op, die samen een erg leuke serie volgen.

    Een paar weken terug ben ik begonnen met het bekijken van deze serie, die toevallig voorbij kwam op Netflix. Al gelijk sprak het me erg aan en momenteel ben ik ergens halverwege het tweede seizoen. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die deze serie ook hebben gezien of nog willen zien? Zelf vindt ik het namelijk erg leuk. Voor de mensen die het nog niet hebben gezien raad ik zeker aan om te kijken.

    Vindt iemand dit een leuke serie?


    She was always looking for more..

    Nog nooit van de serie gehoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Nog nooit van de serie gehoord.


    16 - 09 - '17

    Tsuchiya schreef:
    Nog nooit van de serie gehoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.